تهران

روشهای لاغری ران از سیر تا پیاز

روش هایی برای لاغر کردن ران ها
اگر شما هم تا به حال روش های زیادی برای لاغری، بویژه لاغری پایین تنه یا لاغری ران امتحان کرده اید اما به نتیجه ای نرسیده اید، بهتر است که این مقاله را مطالعه کنید و از روش های یاد شده استفاده کنید.

افزایش چربی دور ران ها باعث شده است که تناسب و زیبایی بدن بهم ریخته و پاها فرم زیبای خودشان را از دست بدهند. مساله ی چاقی به طور کلی با تغییر کردن ذائقه ی مردم و غذاهای مورد استفاده ی آن ها، افزایش هم یافته است.

چاقی بدن، درد بسیاری از خانم ها است که گاهی اوقات موجب می شود تا افراد از خود ناراضی و نا امید شوند و به دنبال راه هایی برای لاغری سریع باشند. اگر شما هم به دنبال راهی برای لاغر کردن پایین تنه و ران های تان هستید، این مقاله از سایت تیجور را حتما مطالعه کنید چرا که ما روش های متفاوتی برای لاغر کردن ران ها در این مقاله برای شما آورده ایم.

لاغری ران ها
لاغری سریع ران

 

ورزش لاغری ران ها

بهترین روش برای لاغری بدن از جمله ران ها، ورزش کردن است. ورزش کردن یک روش امن و قطعی برای لاغری ران ها می باشد که در ادامه چند حرکت موثر که باعث لاغر شدن ران ها و پایین تنه می شوند را به شما معرفی می کنیم.

حرکت لانژ معکوس

در این حرکت شما باید پاهای تان را کمی بیشتر از عرض شانه های تان باز کنید و یکی از پاهای تان را در حالت اسکات عقب بگذارید. سپس به سمت پایین بیایید و دوباره به حالت اول تان برگردید. پس از 15 بار انجام دادن این حرکت برای یک سمت بدن، آن را 15 بار دیگر برای سمت مخالف هم تکرار کنید.

برای بیشتر شدن اثر این حرکت شما می توانید دو دمبل را هم به دست بگیرید. 

 

لاغری با حرکت لانژ معکوس
ورزش لاغری ران ها

 

حرکت پل

حرکت پل یک حرکت ساده و آسان اما بسیار مفید برای لاغر کردن باسن و ران ها می باشد. برای انجام دادن این حرکت، روی زمین دراز کشیده و پاهای تان را به اندازه ی عرض شانه های تان باز کنید. سپس ستون فقرات تان را از ناحیه ی باسن، از زمین جدا کنید. زمانی که بدن شما از قسمت از سرشانه ها تا زانو های تان در یک راستا قرار گرفت، برای مدت چند ثانیه، خود را در همین وضعیت نگه داشته و سپس به وضعیت اول برگردید.

حرکت پل
حرکت پل برای لاغری پایین تنه

 

حرکت قیچی

حرکت قیچی با درگیر کردن، ماهیچه های ران و باسن، باعث می شود تا آن ها خوش فرم و لاغر شوند. برای انجام دادن این حرکت، صاف روی تشک دراز کشیده و سپس کف دست های تان را به موازات بدن نگه دارید. حالا به آرامی پاهای تان را بالا بیاورید و آن ها را کاملا صاف نگه دارید. سپس آن ها را به صورت عمودی و مطابق شکل از یکدیگر فاصله داده و دوباره در کنار هم قرار دهید. این حرکت را 15 بار برای هر یک از پاهای تان تکرار کنید.

حرکت قیچی
حرکت قیچی برای لاغری ران ها

 

حرکت اسکات

این حرکت از آن دسته تمرین هایی است که باعث درگیر شدن تمامی ماهیچه های ران شده و سپس باعث لاغری آن ها می شود. در این حرکت هم باید پاها را  به اندازه ی عرض شانه های تان را باز کنید. سپس در حالی که پاهای تان را صاف و موازی یکدیگر نگه داشته اید، به آرامی به حالتی که گویا می خواهید روی صندلی بنشینید، مطابق عکس خم شوید. سپس دوباره بلند شوید.

حرکت اسکات
ورزش برای لاغری پایین تنه

 

طناب زدن برای لاغری ران

روش های هوازی از سری ورزش هایی است که برای لاغری ران ها تاثیر بسیار زیادی دارد. کالری سوزی در طناب زنی بسیار زیاد و همین ورزش کم قیمت می تواند در مدت زمان کوتاهی شما را به فرم دلخواه پایین تنه و ران ها برساند. 

طناب زنی هر روزه و منظم علاوه بر لاغر کردن ران ها، باعث لاغر شدن شکم و کاهش چربی های اطراف آن هم می شود و سرعت و چابکی شما را هم افزایش می دهد. در هنگام خرید طناب، حواستان به قد طناب باشد چرا که قد طناب حتما باید متناسب با قد شما باشد تا مشکلی برای تان ایجاد نشود.

 

ورزش برای لاغری بغل ران

حرکت هایی مانند پروانه، اسکات، پل و ورزش هایی مانند دویدن، پیاده روی، دوچرخه سواری، طناب زدن و ... می توانند باعث کاهش چربی های بغل ران شده و آن ها را خوش فرم تر و زیباتر کنند.

 

تاثیر دوچرخه ثابت در لاغری ران

دوچرخه ی ثابت یک ورزش مناسب برای لاغر کردن پایین تنه به خصوص ران ها می باشد. البته باید این نکته را گوشزد کرد که هیچ ورزشی نیست که دقیقا فقط یک نکته از بدن را تحت تاثیر قرار دهد و فقط همان را لاغر کند، بلکه ورزش ها و روش های لاغری، بر همه ی بدن تاثیر مثبت می گذارند و موجب لاغری می شوند. 

در هنگام کار کردن با دوچرخه ی ثابت باید توجه زیادی به پدال باشد. پدال و مقدار مقاومت آن، نباید بیش از حد تنظیم شود و باید در حد مناسب باشد. 

 

داروی گیاهی برای لاغری ران

بسیاری از ادویه ها و دارو هایی گیاهی که در بازار موجود هستند، می تواند سوخت و ساز بدن را بالا ببرند و وزن شما را کاهش دهند و به فرم مطلوب تان برسانند. خوراکی هایی مانند جینسینگ، چای سبز، آلوئه‌ورا، دارچین، هل، سیر به شما کمک می کنند تا چربی های بدن تان را کاهش دهید و فرم بدنی زیبایی داشته باشید. 

مطلب مفید بود؟
10
2
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی