تهران

جدیدترین روش لاغری شکم با دستگاه

لاغری با دستگاه های لاغری
امروزه به دلیل کمبود وقت برای رفتن به باشگاه و ورزش کردن، روش های لاغری سریع مانند استفاده از دستگاه های لاغری موضعی بسیار رایج شده است. در این مقاله از تی جور می توانید توضیحات مربوط به این دستگاه ها را بخوانید و آن ها را با یکدیگر بر حسب نیاز تان مقایسه کنید.

بهترین دستگاه لاغری موضعی

یکی از راه هایی که امروزه به افرادی که چاقی مفرط دارند پیشنهاد می شود، استفاده از دستگاه های لاغری موضعی می باشد. همچنین این دستگاه ها برای افرادی که لاغر هستند و فقط می خواهند برخی از قسمت های چاق بدن شان را لاغر کنند هم مناسب است. اگر اطلاعاتی در مورد دستگاه های لاغری موضعی ندارید، می توانید در این مقاله از تیجور مطالبی در مورد برخی از این دستگاه ها بخوانید و آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

 

لاغری شکم با دستگاه lpg

این دستگاه یکی از دستگاه های لاغری است که با حمله به سلولیت های بدن موجب لاغری می شود. دستگاه ال پی جی می تواند اکسیژن و خون را به قسمت های سلولیت برساند که این آب از سلول ها به صورت ادرار خارج شده و موجب می شود پوست محکم تر و بدن لاغر تر به نظر برسد. این دستگاه با استفاده از یک غلطک ماساژور دستی کار می کند که باعث می شود بافت پوست نرم شود. 

برای لاغر شدن با این دستگاه، شما باید حدود 20 جلسه 45 دقیقه ای درمان داشته باشید.

دستگاه لاغری
دستگاه لاغری شکم و پهلو

 

لاغری شکم با دستگاه rf

یکی از راه های لاغر شدن این است که بدن را به حدی گرم کرد که چربی های بدن در این گرما سوزانده شوند دقیقا مانند کاری که در ورزش کردن انجام می شود. دستگاه RF هم سلول های چربی را گرم می کند که گرمای حاصل از آن بدن را مجبور می کند تا اسید های چرب را آزاد کند و باعث لاغر شدن بدن می شود. در لاغری با دستگاه آر اف هم مانند دستگاه ال پی جی، پوست بدن سفت می شود.

 

لاغری شکم با دستگاه فیزیوتراپی

دستگاه فارادیک یکی از روش های نوین برای لاغر شدن محسوب می شود. لاغری در این دستگاه با استفاده از پدهایی است که به قسمت های مختلف بدن وصل می شود و با منقبض و منبسط کردن آن قسمت ها، موجب می شود تا چربی شکسته شده و از بین برود.

این روش یکی از موثر ترین روش های رفع چاقی موضعی می باشد که می توان بدون داشتن یک رژیم غذایی و یا ورزش کردن، وزن کم کرد. همچنین از دیگر مزایای این دستگاه، بی خطر بودن آن می باشد. 

لازم به ذکر است که این دستگاه همان دستگاهی است که در مراکز فیزیوتراپی برای تسکین دادن درد های مفصلی و روماتیسمی از آن استفاده می کنند.

دستگاه فیزیوتراپی
لاغری با دستگاه فارادیک

 

لاغری شکم با دستگاه کویتیشن

دستگاه کوتیشین از امواج رادیویی و فراصوتی استفاده می کند تا بدون تاثیر گذاشتن بر ارگان ها و سلول های اطراف بتواند سلول های چربی و سلول ها را بشکند. سلول های چربی شکسته شده توسط کویتیشن، به طور طبیعی از بدن دفع خواهند شد. لاغری با این دستگاه بدون هیچ گونه درد و زخم و خونریزی خواهد بود که به همین دلیل هم دستگاه کویتیشن یک روش امن برای لاغر شدن استفاده خواهد شد.

 

لاغری شکم با دستگاه جی فایو

دستگاه جی فایو یک دستگاه لاغری موضعی می باشد که اصل لاغری آن بر پایه ی ماساژ درمانی می باشد. این دستگاه فواید بسیار زیادی دارد که  می توان به ترمیم بافت های عمیق، بهبود پوست و کاهش وزن اشاره نمود.

همچنین این دستگاه موجب شکستن و از بین رفتن سلولیت ها هم می شود.

لاغری با دستگاه جی فایو
لاغری شکم با دستگاه جی فایو

 

لاغری شکم با دستگاه ورزشی

در این قسمت می خواهیم به شما دستگاه های بدنسازی که بیشتر از بقیه ی دستگاه ها باعث چربی سوزی و لاغری می شوند را معرفی کنیم. 

دستگاه الپتیکال

دستگاه الپتیکال هم شباهت زیادی به دستگاه تردمیل دارد و بسیار ساده به نظر می رسد در حالی که کار کردن با آن می تواند تاثیر بسیار زیاد و مفیدی روی کاهش وزن و لاغری شما بگذارد. در هنگام کار با این دستگاه، دسته های آن را محکم فشار دهید و کمی هم شیب برای آن در نظر بگیرید.

 

دستگاه تردمیل

اگر همیشه از دستگاه تردمیل برای پیاده روی و راه رفتن آرام استفاده می کرده اید، وقت آن است که تنبلی را کنار بگذارید و برای چربی سوزی با تمام قدرت روی تردمیل بدوید. 

لاغری با دستگاه بدنسازی
لاغری شکم با دستگاه بدنسازی

دستگاه دوچرخه ثابت

کار کردن با این دستگاه باید کاملا جدی و با انگیزه باشد. شما باید به سرعت پدال بزنید تا ضربان قلب تان بالا برود. شما می توانید در حالت ایستاده هم از این دستگاه استفاده کنید که موجب می شود تا ساق پاهای شما که بزرگ ترین گروه عضلانی بدن هستند تقویت شوند.

دستگاه قایقرانی

این دستگاه یکی از بهترین دستگاه هایی است که شما برای لاغری و کاهش چربی می توانید روی آن حساب باز کنید. این دستگاه در ابتدای کار کمی گیج کننده و ناراحت به نظر می رسد اما با تمرین فراوان می توان از آن به عنوان یکی از بهترین دستگاه های بدنسازی برای چربی سوزی استفاده کرد.

 

دستگاه پله

خیلی از افراد از این دستگاه بدشان می آید اما باید به شما بگوییم که اگ قصد لاغر شدن دارید، باید کار با این دستگاه را جدی بگیرید. در کار با این دستگاه سعی کنید تا آهسته پیش بروید ولی مقاومت تان را افزایش بدهید.

مطلب مفید بود؟
1
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی