تهران

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال خوک

طالع بینی سال خوک
در طالع بینی چینی متولدین سال خوک به متانت، اراده قوی و خوش شانسی تعبیر شده است. در این فال که طبق ستاره شناسی شرقی بررسی شده است متولدین سال خوک در ازدواج و شراکت کاری فقط با برخی از حیوانات دیگر خوشبخت و موفق خواهند بود. مثلا رابطه عاطفی خوک با خرگوش و موش بسیار خوب است. همراه ما باشید.

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال خوک

طالع بینی سال خوک در جدول:

اگر سال تولد شما در جدول پایین قرار دارد پس شما یک متولد سال خوک هستید و می‌توانید در ادامه این مطلب با طالع بینی چینی سال خود آشنا شوید.

سال خوک133813501362137413861398

شخصیت‌های معروف سال خوک: وودی آلن، ارنست همینگوی، پاسگال

طالع بینی خوک
طالع بینی خوک

خصوصیات متولدین سال خوک

متولدین سال خوک پاک نیت، با اراده، جنگجوی دلیر، نجیب و با اصالت هستند. خوک‌ها در هیچ چیزی زیاده خواه نیستند. از مسئولیت‌های‌شان فرار نمی‌کنند. هیچ وقت ناامید نمی‌شوند چون بسیار باایمان‌اند. برخی اوقات دچار خطا و لغزش می‌شوند اما به طور کلی از بی‌عدالتی و جنگ رنج می‌برند. تمام تلاشش‌شان بر این است که دروغ نگویند و رفتار و نیت خوبی داشته باشند. 

اهل کسب توجه و جلب نظر دیگران نیستند. از دید دیگران قابل احترام و بسیار دوست داشتنی هستند. زمانی که تصمیم می‌گیرند به کسی کمک کنند از تمام جان و دل مایه می‌گذارند. راحتی و آسایش عزیزان‌شان برای خوک‌ها اهمیت دارد.

اهل خودنمایی و تظاهر نیستند و بی‌ملاحظه رفتار نمی‌کنند. خوک‌ها احساساتی و هیجانی هستند. رابطه عاطفی و احساسی برای‌شان بسیار مهم است. خوک‌ها ذاتا ترسو هستند به همین علت از اینکه دیگران از آن‌ها انتقاد کنند واهمه دارند و حس بدی می‌گیرند. در همدلی با دیگران عالی عمل می‌کنند اما نوبت به خودشان که می‌رسد خود را سرزنش می‌کنند.

ساده دل و بی‌شیله‌اند به همین دلیل خوک‌ها خیلی زود گول می‌خورند. اهل مشورت و گوش به حرف دادن کسی نیستند. از نصیحت شنیدن متنفرند. نمی‌توانند ببیند که کسی از دست آن‌ها ناراحت و دلخور است. باید همیشه مراقب باشد که درگیر عذاب وجدان نشوند.

خوک‌ها هنرمندان و صنعت‌گران ماهری هستند. دوستان ثابت قدمی دارند. در جمع‌ها و بین دوستان و آشنایان‌شان بسیار محبوب‌اند. نگران پول و درآمد نیستند چون معتقدند که هیچ وقت در این موارد مشکلی برایشان پیش نمی‌آید.

خصوصیات خانم‌های متولد سال خوک

خانم‌های خوک پشتکار عجیبی در مبارزه با مشکلات و نا امیدی‌های زندگی‌شان دارند و به خوبی از عهده آن‌ها بر می‌آیند. طراحان فوق‌العاده خوب و خلاقی هستند. به هیچ عنوان بلند پروازی نمی‌کنند و آرزوهای بزرگی در سر نمی‌پرورانند زیرا جسارت ندارند. اغلب وابستگی زیادی به اطرافیانشان دارند به همین علت نیاز دارند که از آن‌ها حمایت و مراقبت شود. 

اگر در اطرافیان شما خانم متولد سال خوک وجود دارد و یا همسر شما خوک است، مراقب باشید که در خیال و رویاپردازی نباشد. او را تشویق کنید که تلاش کند تا رویا و آرزوهایش محقق شوند. به او راه و رسم زندگی را آموزش دهید و اجازه دهید تا بتواند کمی ریسک کند. متاسفانه خانم‌های خوک دشمنان زیادی دارند اما چون راه و رسم مقابله و رفتار با دشمنانشان را بلد نیستند معمولا با مهربانی بیش از حد خشم خود را می‌پوشانند. اما یکی از مهم‌ترین کارها برای آن‌ها آموختن راه و رسم مقابله با دشمنان، شجاعت و جسارت است.

خصوصیات مردهای متولد سال خوک

هیچ نیت بد و شری در قلب و ذهن آقای خوک وجود ندارد. بسیار فداکار و نیکوکار هستند. اگر جایی بدی و بی‌عدالتی ببینند بسیار برایشان آزار دهنده است. خانواده دوست، سازگار و منعطف هستند و همه تلاششان را می‌کنند تا امکانات خوبی برای خانواده‌شان فراهم کنند. مخصوصا اگر از سمت همسر و خانواده حمایت و دلگرمی ببیند، تا پای جان برایشان آسایش فراهم می‌کند.

اگر در انجام کاری شکست بخورد و یا مشکلی پیش آید که خوک را بسیار افسرده و نا امید کند، او اهل بروز این افسردگی نیست، در خودش نگه می‌دارد تا بتواند مشکلاتش را حل کند.

بسیار مهربانند و عاشق ترتیب دادن مهمانی! در مهمانی با تعریف داستان‌های مختلف مهمانان را به خوبی سرگرم می‌کنند. شما باید خیلی خوشبخت باشید که یک خوک شما را دوست داشته باشد. به خاطر داشته باشید که باید خیلی به او توجه کنید و هرگز نباید از احساسات او سوء استفاده کنید. اگر این کار را انجام دهید، او در اتاق شما را نمی شکند و یا علیه شما عکس العمل زشتی نشان نمی‌دهد، ولی مطمئن باشید که با این کار قلب نازک و حساس او را می‌شکنید.

طالع بینی خوک
طالع بینی خوک

خصوصیات متولدین سال خوک در ماه‌های مختلف

فروردین

استعداد ویژه‌ای در انجام کارهای هنری دارند. قدرتمند هستند و هیچ وقت هیچ نیرنگ و حیله‌ای در حرف‌ها و کارهایشان نیست. اهل مشورت با اعضای خانواده و یا کسانی که زیرک‌تر و ماهر از خوک هستند نیز می‌باشد.

اردیبهشت

کم حرف، کوشا و پر قدرت است. استعداد هنری زیادی دارد عاشق ادبیات و فرهنگ است. لجباز و جاه طلب. اهل خوش گذرانی و تفریحات بیش از اندازه است که اگر در این مورد مدیریتی نداشته باشد عنان زندگی از دستش در می‌رود. 

خرداد

در تدبیر و کاردانی نابغه است. هر جا که متوجه شود نظراتش اشتباه است به راحتی آن‌ها را تغییر می‌دهد. از جاه طلبی دوری می‌کند. خواسته و آرزوهایش را به راحتی بیان می‌کند و برای رسیدن به آن‌ها برنامه ریزی دارد و تلاش می‌کند.

تیر

خوش شانس و خوشبخت! احساساتی هستند اما در بروز احساساتشان مشکل دارند به همین علت بعضی مواقع اطرافیان فکر می‌کنند که خوک‌های تیر بداخلاق و اخمو هستند. در مواقع خطر و عصبانیت به جای پرخاش معمولا از خودشان دفاع می‌کنند و اوضاع را به دست می‌گیرند. 

مرداد

آرام و بی‌ سر و صداست. دائما به فکر اهداف جدید و موفقیت است. انگیزه کافی برای گذراندن روزهای سخت و مشکلات را دارد. در جمع شوخ طبعی خوبی دارد. 

شهریور

خونسرد و کمی بی‌خیال! برای رسیدن به موفقیت و خوشبختی در زندگی بسیار تنبل هستند و بیشتر دوست دارند که یک مسیر مستقیم و بدون دردسر داشته باشند. اما اگر کمی تلاش و کوشش کنند می‌توانند مدیری موفق شود.

مهر

بسیار مهربان‌اند و دوست دارند که هر کاری که از دستشان برمی‌آید برای دیگران انجام دهند اما گاهی در این قضیه زیاده‌روی می‌کنند و از خودشان و تلاش برای اهدافشان باز می‌مانند.

آبان

شجاع و جسور اما حیله‌گر و فریب کار! به راحت طلبی علاقه زیادی دارد به همین دلیل در مشکلات زندگی ناامید نمی‌شود و پر قدرت ادامه می‌دهد. اهل خوشگذرانی است اما باید دقت کند که اسیر این خوشگذرانی‌ها نشود تا از پیشرفت عقب نیوفتد.

آذر

بلند پرواز و پر قدرت! خوک آذر اعتقاد دارد که با مهربانی می‌تواند بر همه پیروز و چیره شوند. نسبت به متولدین دیگر ماه‌ها بیشتر باید برای پیشرفت و موفقیتش تلاش کند.

دی

نابغه و پر تلاش اما لجوج و سر سخت! خوک‌های دی همیشه خود را موفق می‌دانند به همین دلیل لزومی ندارد تلاش بیش از اندازه‌ای بکنند اما در مسیر رسیدن به اهدافشان همه موانع را با انگیزه فراوان کنار می‌زنند.

بهمن

بی‌پروا و جسور اما فراموش‌کار! عاشق امور مادی و بی‌توجه به امور معنوی. خوک‌های بهمنی روابط اجتماعی خوبی دارند و به آسانی با دیگران ارتباط دوستانه برقرار می‌کنند. هیجانات و احساسات زیادی دارند و رابطه عاطفی بسیار برای آن‌ها مهم است.

اسفند

صلح‌جو و انعطاف پذیر! خوک‌های اسفندی در مقابل سختی‌ها و مشکلات کاملا خونسرد هستند و سعی می‌کنند در آرامش کامل مسئله را بررسی کنند. ترسو هستند و به همین علت به دیگران وابسته می‌مانند. به ادبیات کلاسیک و نقاشی‌های قدیمی بسیار علاقمند هستند.

طالع بینی خوک
طالع بینی خوک

رابطه عاطفی متولدین سال خوک در طالع بینی چینی

بهترین زوج‌ و رابطه عاطفی برای خوک

رابطه عاطفی خوک با موش:  این در کنار هم خوشبخت می‌شوند زیرا هر دو بی‌باک و روشن فکر هستند. 
خوک با گاو: خوک با هر شرایطی خود را وفق می دهد و شهامت از نو شروع کردن را دارد.
خوک با ببر: خوک، ببر را درک می‌کند و به او احترام می‌گذارد. 
خوک با خرگوش:  این رابطه عالی است، البته تا وقتی که خوک کار خلافی نکند.
خوک با اژدها: رابطه خوبی است زیرا خوک مهربان است.
خوک با مار: رابطه خوبی نیست. سر آخر مار او را از بین می‌برد.
خوک با اسب: اصلا رابطه خوبی نیست. زیرا اسب خودخواه از خوک سو استفاده خواهد کرد.
خوک با بز: رابطه معمولی خواهد شد. البته بز باید رفتارش درست و صحیح باشد. 
خوک با میمون: رابطه معمولی خواهد شد. فریب دادن خوک برای میمون راحت است.
خوک با خروس: این دو نمی‌توانند با هم کنار بیایند. خروس بسیار قدرتمندتر است.
خوک با سگ: رابطه خوبی خواهد شد. هر دو تلاشگر و سخاوتمند هستند.
خوک با خوک: رابطه خوبی خواهد شد. تفاهم این دو با هم زبان‌زد خاص و عام است.

طالع بینی سال خوک
طالع بینی رابطه عاطفی و ازدواج متولدین سال خوک

مطلب مفید بود؟
8
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی