تهران

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال ببر

طالع بینی سال ببر
در طالع بینی چینی، متولدین سال ببر شخصیت جالبی دارند که به شجاعت، قدرت و اهل عمل بودن مشهورند. در این فال که طبق ستاره شناسی شرقی بررسی شده متولدین سال ببر در ازدواج و شراکت کاری فقط با برخی از حیوانات دیگر خوشبخت و موفق خواهند بود. مثلا ببر با اسب در ازدواج خوشبخت خواهند شد. همراه ما باشید.

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال ببر

طالع بینی سال ببر در جدول:

اگر سال تولد شما در جدول پایین قرار دارد پس شما یک متولد سال ببر هستید و می‌توانید در ادامه این مطلب با طالع بینی چینی سال خود آشنا شوید.

سال ببر134113531365137713861389

شخصیت‌های معروف سال ببر: بتهوون، لئوناردو دی کاپریو، تام کروز

طالع بینی سال ببر
طالع بینی سال ببر

خصوصیات متولدین سال ببر

مخالف هر مدل تنبلی و بطالت هستند. کارها و وظایفی که از نظر دیگر آدم‌ها سخت و طاقت فرساست از نظر یک ببر به راحتی و به سرعت انجام می‌شود. متولدین سال ببر "مهره مار" دارند. هرآنچه از استعداد و هوش و زیبایی بیان شود، ببرها صاحب آن هستند. اگر موقعیتی را از دست بدهند بر این عقیده هستند که در جای بعدی شانس بهتری برای‌شان وجود دارد به همین دلیل هیچ وقت ناامید و دلسرد نمی‌شوند. 

عاشق ریسک کردن هستند و دلشان می‌خواهد چیزهای جدیدی را تجربه کنند. خودشان را خوش شانس می‌نامند و معتقدند که همیشه برنده‌اند. اهل عمل‌اند نه حرف و بسیار در انجام کارها و برنامه ریزی‌ها با انگیزه هستند. اما گاهی اینقدر ریسک می‌کنند که کارهای خطرناک را تشخیص نمی‌دهند.

درسته که ببرها ظاهر آرامی دارند اما اصلا اهل استراحت و آرامش همیشگی نیستند. در ظاهر آرام اما دائم در حال تغییر و تلاش! آن‌ها ذاتا رئیس و فرمانده هستند. اگر در جایی که کار می‌کنند بفهمند که هیچ جای پیشرفتی ندارند به هیچ عنوان سر آن کار نمی‌مانند و به سراغ موقعیت و کار بعدی می‌روند. 

آنها عاشق عشق تازه، افکار تازه و ماجراهای تازه هستند. بهترین کسی که می‌تواند با ببر همکاری کند، اژدهاست. اژدها خیلی از ببر عاقل‌تر است. هر دو شجاع و عاقل هستند، ولی اژدها بی‌فکری ببر را ندارد. دومین انتخاب ببر برای همکاری شغلی، اسب است. این دو یکدیگر را کامل می‌کنند و منافع حاصل از همکاری‌شان فوق العاده زیاد خواهد بود.

خصوصیات خانم‌های متولد سال ببر

خانم‌های ببر بسیار دلربا هستند اما در عین دلربایی کاملا مستقل و شجاع هستند. مردها حاضرند هر کاری بکنند تا خانم ببر را بدست آورند. درک خواسته و رفتارهای یک زن ببر بسیار دشوار است. در عین حال که نباید آزادی او را بگیرید اما باید امنیت کامل را در هر شرایطی برای او ایجاد کنید. اهل و گله و شکایت نیست. همیشه خونسرد است اما در زیر چهره خونسرد و آرامش طوفانی به پاست چون هر لحظه در حال تفکر و برنامه ریزی است. خانم ببر همیشه سرش شلوغ است. اگر بتوانید دل یک خانم ببر را بدست آورید مطمئن باشید که عشق و فاداری را به بهترین شکل به شما هدیه می‌دهد. 

اهل خانه خانواده‌ست اما زمان‌های تنهایی را برای خودش نیاز دارد و همچنین هیچ بعید نیست که یک روز بدون هیچ یادداشتی برای انجام یک قرار کاری و یا انجام یک کار مهم از خانه بیرون رفته باشد و دیر وقت به خانه برگردد.

زندگی با زن ببر به همان اندازه که لذت بخش است، همان اندازه هم غیر قابل پیش بینی است زیرا ممکن است در کنار چهره آرام و دوست داشتنی‌اش، به یکباره انرژی زیادی برای انجام کارها و تصمیمات شخصی‌اش و یا اهداف جدیدش در زندگی ببینید.

خصوصیات آقایان متولد سال ببر

مردان متولد سال ببر مردانی شجاع، خشن و پر قدرت هستند. آن‌ها به هر شکل ممکنی برای رسیدن به اهداف‌شان برنامه ریزی و تلاش می‌کنند. علاقه دارند که همسری خانه‌دار و مهربان و حمایت‌گر داشته باشند که بلد باشند که که چه موقع باید از مرد ببر کمی دور باشند و او را به حال خود بگذارند. مردهای ببر وابستگی بیش از اندازه را تاب نمیاورند اما از هیچ تلاشی برای آسایش خانواده‌شان دست نمی‌کشند.

مردهای ببر چون ذاتا رئیس و قردتمند هستند این اخلاق را جدای از کار خود در خانه هم دارند و دوست دارند که خودشان امور خانه و تصمیم گیری‌های لازم را انجام دهند. اگر احساس کنند که آزادی‌شان گرفته شده است به سرعت پریشان می‌شوند. پس سعی نکنید آزادی و اختیار عمل یک ببر را بگیرید. در جمع‌ها خوش خنده و خوش اخلاق هستند و همین باعث می‌شود که دیگران دوست داشته باشند ساعت‌های بسیاری را در کنار ببرها بگذرانند.

بیشتر بخوانید:

راز و رمزهای دقیق طالع بینی چینی درباره شخصیت شما (بخش اول)

راز و رمزهای دقیق طالع بینی چینی درباره شخصیت شما (بخش دوم)

طالع بینی سال ببر
طالع بینی چینی سال ببر

خصوصیات متولدین سال ببر در ماه‌های مختلف

فروردین

برای رسیدن به اهداف‌شان لحظه‌ای از پا نمی‌نشینند چون بسیار پرانرژی هستند. اما ممکن است در انگیزه‌های‌شان گاهی زیاده روی کنند.

اردیبهشت

بسیار پر انرژی اما کله شق! اطرافیانش او را به خاطر تلاش‌ها و انگیزه‌هایش تحسین می‌کنند اما ریسک‌های بدون فکرش گاهی او را به دردسر می‌اندازد.

خرداد

اهداف و انگیزه‌های زیادی در سر دارد و هیچ چیز نمی‌تواند جلوی راه او را بگیرد اما گاهی به خاطر ریسک‌های بیش از اندازه‌اش به خوبی نمی‌تواند فکر کند و خودش را به دردسر می‌اندازد. 

تیر

اهل تفکر و آرامش! ببر تیر ماهی عاشق خانواه‌ست. هرچه خانواه بامحبت و حمایت‌گری داشته باشد بیشتر ترغیب می‌شود که برای آسایش آن‌ها بکوشد. از انتقاد و نصیحت بیزار است.

مرداد

هدفمند و باانگیزه اما مغرور! در هر حالتی می‌تواند احساس شادی و خوشبختی کند و برای اهدافش نیز برنامه ریزی کند. اگر در کنارتان ببرمرداد ماهی دارید نیاز است که صبورتر باشید.

شهریور

شجاع و پر قدرت! بر خلاف دیگر ببرها به راحتی می‌تواند آرامش داشته باشد و آرام بگیرد. اهل تفکر است. خیر خواه دیگران و پر از امید به زندگی است. 

مهر

هرآنچه را که بخواهد بدست می‌‌آورد. همیشه به دنبال شکار موقعیت‌ها هستند. دوست دارد که در صحبت‌هایش برای اطرافیان لاف بزند اما در اصل فقط ادعا دارد. اگر به اندازه کافی تلاش کند در زندگی ثبات داشته باشد، به آنچه که می‌خواهد می‌رسد.

آبان

بسیار قوی و شجاع! اما کارهای عجیب زیاد انجام می‌دهند که گاهی خطرناک است. بسیار انگیزه زیادی برای موفقیت و بدست آوردن دارند.

آذر

آرمان‌گراهای پر سر و صدا! مهارت ازدواج و خانوده‌داری آن‌ها بسیار ضعیف است. درست است که هداف زیادی در سر می‌پرورانند اما به همان اندازه هم پر شر و شور اند و اهل آرامش و سکوت نیستند.

دی

هر نوع مانعی را از سر برمی‌دارد! می‌توانید روی او به عنوان یک دوست خوب و وفادار حساب کنید. اعتماد به نفس بالایی دارد. اگر خواستید درباره موضوعاتی مانند سیاست، اصلاحات اجتماعی و جنبش‌های انسانی با کسی حرف بزنید بهترین گزینه ببر دی ماهی است.

بهمن

خیرخواه و متعهد! ببر دی ماهی درباره تمامی مسائل روز دنیا فکر می‌کند و می‌تواند رهبری کارهای مهمی را به دست بگیرد و موفق شود. 

اسفند

شجاع و باانگیزه! ببرهای اسفندی آرمان‌ها و انگیزه‌های زیادی در سر می‌پرورانند که با برنامه ریزی و شجاعت می‌توانند به همه آن‌ها برسند. فقط باید بیشتر به فکر خطرات احتمالی در مسیر خود باشند.

طالع بینی سال ببر
طالع بینی چینی سال ببر

مطلب مفید بود؟
9
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی