تهران

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال بز

طالع بینی سال بز
در طالع بینی چینی، متولدین سال بز به خلاقیت، مقاومت در برابر سختی‌ها و هنرمند تعبیر شده است. در این فال که طبق ستاره شناسی شرقی بررسی شده است متولدین سال بز در ازدواج و شراکت کاری فقط با برخی از حیوانات دیگر خوشبخت و موفق خواهند بود. مثلا رابطه عاطفی بز با اسب و اژدها بسیار خوب است. همراه ما باشید.

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال بز

طالع بینی سال بز در جدول:

اگر سال تولد شما در جدول پایین قرار دارد شما یک متولد سال بز هستید و می‌توانید در ادامه این مطلب با طالع بینی چینی سال خود آشنا شوید.

سال بز133413461358137013821394

شخصیت‌های معروف سال بز: میکل آنژ، دوگلاس

مشاغل مناسب برای متولدین سال بز (گوسفند) در طالع بینی: مشاغل فنی، باغبان، کاردان فنی، هنرپیشه، هنرمند (بازیگر، عکاس، شاعر و نویسنده، موسیقی‌دان و غیره)

طالع بینی بز
طالع بینی سال بز

خصوصیات متولدین سال بز

در طالع بینی چینی نماد بز بیشتر از تمامی نمادهای دیگر نشانه زنانگی است. بزها به خلاقیت و انعطاف پذیری بسیار خوبی که در موقعیت‌های مختلف زندگی مخصوصا موقعیت‌های سخت و دشوار از خود نشان می‌دهند بسیار معروف‌اند. آن‌ها اغلب دوست دارند که رئیس و مدیری داشته باشند که کارها و وظایف بزها را به آن‌ها گوشزد کند تا بتوانند انجام دهند به همین جهت اراده و انگیزه بسیار قوی برای اهدافشان ندارند. اما بسیار باهوش و با اعتماد به نفس هستند.

بزها مهربان، دست و دل‌باز و خوش قلب هستند. به سرعت به یاری و کمک نیازمندان می‌شتابند. معمولا وقوع اتفاقات و پیشامدها را بر گردن دیگران می‌اندازند و کم پیش می‌آید که خود را مسئول اتفاقی بدانند. دورویی دارند و به همین جهت باعث رنجش اطرافیان و عزیزانشان می‌شوند. تلاش برای کسب قدرت و آزادی از نظر بزها اتلاف وقت است. 

بیشتر به دنبال ثبات و آرامش هستند و از هر مدل جنگ و ستیزی دوری می‌کنند. اگر حواس‌شان نباشد به دیگران وابسته می‌شوند و کاملا خودکفایی خود را از دست می‌دهند. همیشه حالت عذرخواهی دارند و به راحتی از اطرافیان‌شان در موقعیت‌های مختلف عذرخواهی می‌کنند.

عاشق پیشه و احساسی هستند و در زندگی همگی آن‌ها قصه‌های عشق و عاشقی، فراوان دیده می‌شود. خوش شانس و خوش اقبال هستند و معمولا زندگی‌هایشان آرام، بی‌دغدغه و خوب است. با وجود اینکه به غر و گله و شکایت عادت دارند و مسئولیت‌های زیادی را نیز به عهده نمی‌گیرند اما بسیار دوست دارند که اطرافیان او را نصیحت کنند و یا از او انتقاد کنند.

خصوصیات خانم‌های متولد سال بز

خانم‌های متولد سال بز بسیار جذاب هستند و سلیقه بسیار خاص و زیبایی در لباس پوشیدن دارند که مورد توجه همگان قرار می‌گیرد. به معنای واقعی برنده زندگی هستند. هیچ خانمی به اندازه خانم بز در ازدواج کردن با مرد مورد علاقه‌اش موفق و شاد نیست. به راحتی تمام مردان خوب را جذب خود می‌کنند. البته ناگفته نماند که خانم‌های بز بعد از ازدواج علاقه دارند که به همسر خود تکیه کنند و به او وابسته باشند. در موقعیت‌های حساس زندگی این توانایی را دارند که به بهترین شکل ممکن در کنار خانواده خود مشکلات را پشت سر بگذارند و با سلیقه‌ای که دارند از آن‌ها یک اثر هنری خلق کنند.

یکی از بهترین لذت‌های خانم بز پول خرج کردن است. از کلیکسونر بودن لذت می‌برند و عاشق تجملات و زندگی لوکس هستند. اگر به خانم بز بی‌محلی کنید، از محبت خود کم بگذارید و یا پولی نداشته باشید، به شدت از تحمل او خارج می‌شوید. در عشق و محبت، خانم بز هیچ چیزی کم نمی‌گذارد پس سعی کنید در رابطه عاشقانه و عاطفی با وی هیچ وقت او را گول نزنید و فریبش ندهید چون در این صورت تبدیل به زن کینه‌ای می‌شود و به فکر انتقام می‌افتد.

در انجام کارهایش مخصوصا امور خانه‌داری معمولا دچار مشکل می‌شود زیرا نمی‌داند از کجا شروع کند و در ابتدا چه کاری را انجام دهد. زیرا شخصیت خانم بز شخصیتی وابسته است که معمولا به بقیه تکیه می‌کند.

خصوصیات آقایان متولد سال بز

مردان متولد سال بز مردان بخشنده‌ای هستند. هرجا نیازی به کمک وجود داشته باشد در حد توان می‌شتابند. در رابطه عاطفی به شدت شخصیت وابسته‌ای دارند به همین علت همه کاری می‌کنند تا همسر و شریک عاطفی خود را ناراحت نکنند. اهل خرید هدایای فراوان برای همسر خود هستند تا جایی که در بعضی مواقع همسر خود کلافه می‌کنند.

مردان بز بسیار خونسرد هستند و خودشان را به هیچ عنوان درگیر کارهای بی‌ارزش نمی‌کنند تا جایی که خونسردی و بی‌مسئولیت بودنشان دیگران را آشفته می‌کند. مثلا در پرداخت قبوض خانه هیچ وقت روی مرد بز حساب باز نکنید و سعی کنید که خودتان مسئولیت این کارها را به دوش بگیرید. در عوض کمتر عصبانی می‌شوند زیرا ترجیج می‌دهند که همیشه آرام باشند و آرامش داشته باشند. اگر دیدید که در خودشان فرو رفتند و در حال فکر هستند دائم از آن‌ها درباره اینکه به چه چیزی فک می‌کنند سوال نپرسید. دوست دارند که در زندگی شخصی و کاری خود مدیر و رئیس داشته باشند تا دائم انجام کارها به آن‌ها گوشزد و یادآوری شود.

شاید مرد بز نتواند در رفت و آمد بچه‌ها به مدرسه موفق باشد اما اگر قرار باشد برای آن‌ها بستنی بخرد، مطمئن باشید که بستنی را از بهترین بستنی فروشی شهر برای بچه‌ها تهیه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال گربه (خرگوش)

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال مار

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال موش

طالع بینی بز
طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال بز

خصوصیات متولدین سال بز در ماه‌های مختلف

فروردین

پر جنب و جوش و لجباز! بز فروردینی بی‌عدالتی را تاب ندارد و اهل جنگ و ستیز است. اما اگر بتواند انرژی زیاد خود را در مسیر مثلا هنر و موسیقی پیش ببرد بسیار می‌درخشد.

اردیبهشت

شوخ طبع اما کم انگیزه! بز اردیبهشتی بیشتر دوست دارد فرمان پذیر باشد به همین علت کارگری و کارمندی شغل‌های مورد علاقه اوست. در زندگی برای اینکه انگیزه کافی به دست بیاورد باید کسی از بیرون او را به انجام کارها هل دهد.

خرداد

تنوع طلب و بی‌انگیزه! بز خردادی در برنامه ریزی برای اهداف و انگیزه و برای انجام رسیدن به اهدافش حسابی مشکل دارد و ترجیح می‌دهد ببیند که زندگی چه تقدیری برای او دارد. حسابی شوخ طبع است.

تیر

مهربان و بخشنده! بزهای تیر ماهی از کارهای مربوط به خیریه بسیار استقبال می‌کنند زیرا بخشندگی از خصوصیات آن‌هاست. در امور عاطفی حساس و احساساتی هستند. مدیریت برازنده آن‌هاست.

مرداد

پر جنب و جوش و قابل اعتماد! بز مردادی هم در کارهای بیرون و هم در کاهای خانه عالی عمل می‌کند. با شجاعت تمام در برابر دشمن می‌ایستد و مشکلات را حل می‌کند.

شهریور

مورد اعتماد و با ادب! بز شهریور ماهی نیاز به حمایت دارد زیرا در این صورت به برنامه‌ریزی‌ها و اهدافش به بهترین شکل ممکن می‌رسد. 

مهر

با احساس و پر انگیزه! بزهای مهر ماهی در سرشان پر از آرزو و هدف است که برای رسیدن به آن‌ها انگیزه کافی دارند. اما از نظر عاطفی به دیگران وابستگی دارند مه گاهی این وابستگی بیش از حد برایشان دردسرساز می‌شود.

آبان

آرام اما کمی کنترل‌گر! بز آبان ماهی دوست ندارد که اطرافیانش مطابق میل او رفتار کنند. معمولا تاجران موفقی خواهند شد زیرا در علم اقتصاد باهوش‌اند. در امور عاطفی نیز بسیار با احساس هستند.

آذر

با اراده اما کمال طلب! بزهای آذر ماهی بسیار با اراده هستند به همین از آرمان گرایی خود باکی ندارند زیرا معتقد هستند که هر چیزی را که بخواهند با اراده و برنامه ریزی به آن می‌رسند.

دی

صبور و با اصالت! بزهای دی ماهی هیچ وقت اهل جنگ نیستند مگر اینکه زمانی مجبور شوند.

بهمن

شیطون و بازیگوش! بز بهمن ماهی سر به هواست و علاقه به خوش گذرانی دارد. او نیازمند دوستی دلسوز است که به او کمک کند تا به اهداف و آرزوهایش رسیدگی کرده و کمی از شیطنت و سر به هوایی‌اش کم کند.

اسفند

مستقل و با اراده! بز اسفند ماهی با اراده قوی‌ای که دارد می‌تواند در رسیدن به اهداف و آرزوهایش موفق عمل کند. اگر هم کسی کنارش باشد که در این راه او را یاری دهد بز اسفند ماهی استعدادهایش به بهترین شکل ممکن شکوفا خواهد شد.

طالع بینی بز
طالع بینی چینی برای متولدین سال بز

مطلب مفید بود؟
9
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی