تهران

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال میمون

طالع بینی میمون
در طالع بینی چینی، متولدین سال میمون به هوش زیاد و آدم‌های خلاق تعبیر شده‌اند. در این فال که طبق ستاره شناسی شرقی بررسی شده است متولدین سال میمون در ازدواج و شراکت کاری فقط با برخی از حیوانات دیگر خوشبخت و موفق خواهند بود. مثلا رابطه عاطفی میمون با موش و خرگوش بسیار خوب است. همراه ما باشید.

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال میمون

طالع بینی سال میمون در جدول:

اگر سال تولد شما در جدول پایین قرار دارد پس شما یک متولد سال میمون هستید و می‌توانید در ادامه این مطلب با طالع بینی چینی سال خود آشنا شوید.

سال میمون134713591371138313951407

شخصیت‌های معروف سال میمون: لئوناردو داوینچی، الیزابت تایلور

شغل‌های مناسب برای متولدین سال میمون در طالع بینی چینی: میمون‌ها معمولا نمی‌توانند شغل ثابتی برای خودشان داشته باشند و هر وقت احساس روزمرگی، خستگی و ملال کنند، از این شاخه به آن شاخه می‌پرند و شغل خود را عوض می‌کنند. تاجر، نویسنده، فیلم‌ساز، کارگزار بورس یا دلال، سیاست‌مدار و...

طالع بینی میمون
طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال میمون

خصوصیات متولدین سال میمون

در طالع بینی چینی متولدین سال میمون بسیار با هوش هستند. شوخ طبعی و اهل مزاح بودن در بیشتر میمون‌ها وجود دارد. اصولا آدم‌های پر طاقتی هستند اما صادق نیستند به طوری که در هر میمونی دو میمون زندگی می‌کند که یکی معاشرتی، خوش مشرب و دوست داشتنی است و دیگری در فکر کلک و حیله است. وقتی تصمیم به انجام کاری می‌گیرند، صرف نظر از آن که خوب است یا نه، همه تلاششان را می‌کنند تا کارشان حتما انجام شود. وقتی درخواستی از کسی دارند سعی می‌کنند که هم صحبت خوبی برایش باشند تا راحت‌تر تقاضایشان را مطرح کنند.

هیچ کار یکنواخت و کسل کننده‌ای از پس میمون‌ها بر نمی‌آید. او دلش می‌خواهد کارهای خارق‌العاده و بسیار پیچیده که هیچ کسی نمی‌تواند انجام دهد را او به خوبی انجام دهد. پیشرفت و موفقیت مهم‌ترین هدف میمون‌ها در زندگی است. از اینکه بخواهند از دستورات کسی اطاعت کنند هیچ خوششان نمی‌آید مگر اینکه بفهمند کسی که به آن‌ها دستور می‌دهد بسیار با هوش و توانمند است. در این صورت اطاعت برایشان خوشایند است.

از نظر احساسی و عاطفی درست است که میمون با احساس است اما همانقدر هم زود از احساسات دلسرد و کلافه می‌شود. ازدواج و تعهد برای میمون‌ها بسیار سخت است زیرا عاشق تنوع هستند. به همین علت یا مجرد هستند و یا در حال پریدن از از این ازدواج به آن ازدواج!

میمون‌ها مهارت خاصی در زیرکی و حیله‌گری دارند، از این رو شریک فوق‌العاده‌ای در زمینه کار به حساب می‌آیند. او در کارهایی که نیاز به تصمیم گیری زود هنگام، عقل و منطق داشته باشد خارق‌العاده عمل می‌کند. میمون اگر تصمیم به تحصیل علم بگیرد و در کاری که مربوط به دانشش است وارد شود حتما موفق خواهد شد چون پشتکار خوبی دارد.

خصوصیات خانم‌های متولد سال میمون

در طالع بینی چینی خانم‌های متولد سال میمون در عین حال که بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند، بسیار هم خردمند و باهوش‌اند. چنان در راه رسیدن به اهدافشان تلاش می‌کنند و موانع را یکی پس از دیگری کنار می‌زنند که انگار درایت و موفقیت از ابتدا با آن‌ها همراه بوده و تا ابد نیز در آن‌ها ماندگار است.در بزرگ کردن کودک نیز بسیار عالی عمل می‌کنند و فرزندان خوبی تحویل جامعه می‌دهند اما کارهای خانه و خانه‌داری، به علت یکنواختی و کسل بودن خانم میمون را کلافه می‌کند. به همین علت ترجیح می‌دهد یک منشی یا یک جهانگرد باشد تا دائما در سفر باشد و خاطره‌های خوبی از سفرها برای خود بسازد.

خانم میمون باید همیشه سرگرمی داشته باشد البته سرگرمی وفعالیت‌های با ارزشی مانند سینما، تئاتر، موزه، گالری و... اگر قرار باشد خانم میمون خانه‌دار باشد و در خانه بماند باید فعالیت‌های سرگرم کننده‌ای برای او وجود داشته باشد تا بتواند محیط یکنواخت خانه را تحمل کند. 

کافی است که نیاز به کمک داشته باشید و به خانم میمون تلفن بزنید، خواهید دید که تمام توان و نیروی خود را به کار می‌گیرد تا بتواند به بهترین شکل ممکن به شما کند. پس خیالتان از بابت او در زمینه کمک و حمایت راحت باشد.

زن میمون بر خلاف اینکه کارهای کسل کننده او را کلافه می‌کند اما تعهد در زندگی شخصی و عاطفی‌اش حرف اول را می‌زند. عاشق شوخ طبعی و عاشق کسانی‌ست که این طبع شوخی را در لحن کلامشان دارند. پس یادتان باشد زمانی که نزد یک خانم میمون هستید با احترام از طبع شوخی و خنده خود در کلامتان استفاده کنید.

خصوصیات آقایان متولد سال میمون

در طالع بینی چینی مردان متولد سال میمون بسیار شوخ طبع و خنده‌رو هستند. جدی بود محظ برای آن‌ها بیهوده و کسالت آور است. عاشق تبادل نظر و بینش با دیگران هستند. هنگامی که در کنار زنی قرار می‌گیرند علاقه دارند جدایی از موضوعات احساسی و عاطفی با زنان هم بحث و گفتمان منطقی و محترمانه داشته باشند تا بتوانند تبادل اطلاعات کنند. به همین دلیل خانم‌ها عاشق مردان میمون هستند چون خوب بلدند که باید با یک خانم چطور برخورد کنند و چه آدابی را به کار گیرند. مردان میمون عاشق خانم‌های پر جنب و جوش و مستقلی هستند که می‌توانند از پس زندگی برآیند.

با اینکه مردان میمون بسیار باهوش هستند و در امور تحصیلی و کاری برای موفقیت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند اما علاقه‌ای ندارند که برای معرفی خود با عناوین شغلی و موفقیت‌هاشان خود را معرفی کنند تا بقیه آن‌ها را بشناسند. دلشان می‌خواهد که اطرافیان آن‌ها را به خاطر شخصیت‌شان دوست داشته باشند. هیچ وقت مشکلات را جدی نمی‌گیرند و در عوض تلاش می‌کنند که یکی پس از دیگری آن‌ها را حل کنند. در مواقع نیاز و سختی می‌توانید روی حمایت آن‌ها حساب کنید.

بیشتر بخوانید:

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال ببر

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال خوک

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال بز

طالع بینی سال میمون
طالع بینی چینی سال میمون

خصوصیات متولدین سال میمون در ماه‌های مختلف

فروردین

با اراده و صبور! میمون‌های فروردینی توانایی انجام صد کار همزمان باهم را دارد زیرا از هوش، درایت و خردمندی خوبی برخوردارند. شوخ طبعی آن‌ها باعث می‌شود در مقابل مشکلات صبورتر باشند.

اردیبهشت

باهوش اما خونسرد! میمون‌های اردیبهشتی در زندگی خود با خونسری تمام از پس همه مشکلات بر می‌آیند و با هوش خوبی که دارند در راه رسیدن به اهدافشان بهترین مسیرها را انتخاب می‌کنند.

خرداد

پر حرف و پر انرژی! هیچ رفتار و کارهای یک میمون خردادی قابل پیش بینی نیست. روحیه بالا، پر جنب و جوش بودن و پر حرف بودن او باعث می‌شود که هیچ وقت هیچ کار کسالت باری را انجام ندهد.

تیر 

مهربان و پر ظرفیت! میمون تیرماهی به صفات اخلاقی خوب اهمیت زیادی می‌دهد و به خاطر توانایی و ظرفیت بالایی که دارد در سختی‌ها پیروز می‌شود.

مرداد

مبارز و قاطع! میمون مرداد ماهی هم در شوخ طبعی بی‌نظیرند و هم در موقعی که باید مبارزه کنند و شجاعت و ایستادگی به خرج دهد بی‌نظیرند. حواستان باشد آن‌ها را خشمگین نکنید.

شهریور

یا احساس اما حساس! میمون‌های شهریوری موجودات نازنین و مورد اعتنادی هستند. اگر یک دوست میمون شهریوری دارید واقعا خوشبختید. فقط یادتان باشد که در امور عاطفی و احساسی به شدت کم طاقت و حساس هستند.

مهر

با هوش و عاشق تجملات! شلوغ کاری و پر جنب و جوش بودن اساس کار میمون‌های مهر ماهی است. هم صحبتی با آن‌ها لذت بخش است زیرا بسیار خوش مشرب و خوش صحبت هستند.

آبان

خلاق اما حساس! میمون‌های مهر ماهی به شدت اهل تفریح و شوخی و خنده هستند اما از درون عزت نفس پایینی دارند و کمی هم حساس و زود رنج‌اند و انتظار دارند که باقی هوایشان را داشته باشند.

آذر

خوش فکر و آرمان‌گرا! میمون‌های آذر ماهی با قوه منطق و عقل خودشان پیش می‌روند به همین دلیل آرمان‌ها و اهداف زیادی را در سر می‌پرورانند و برای رسیدن به آن‌ها سخت تلاش می‌کنند. این میمون‌ها اهل تعهد و ازدواج نیستند.

دی

عاقل و با انگیزه! میمون‌های دی ماهی غیر قابل پیش بینی هستند. بسیار انگیزه زیادی برای کار و تلاش دارند و چون قوه منطقشان بر احساس پیروز می‌شود کارها را بهتر پیش می‌برند. گاهی هم پرخاشگر می‌شوند.

بهمن

متفکر شوخ طبع! میمون‌های بهمن ماهی به هیچ عنوان خود را درگیر جزئیات زندگی نمی‌کنند در عوض با قدرت فکر بسیار بالا و خوبی که دارند وجدان اجتماعی‌شان را برای حل مسائل بزرگ جامعه و مردم به کار می‌گیرند. اهل بحث و جدل هم نیستند.

اسفند

مهربان و قوی! میمون اسفندی درسته که بسیار قوی‌ست اما به همان اندازه نیز روحیه حساس و طبع لطیف و شوخی دارد. به قدری اراده او قوی است که از پس هر کاری بر می‌آید و زبانزد خاص و عام می‌شود.

طالع بینی سال میمون
طالع بینی چینی سال میمون

مطلب مفید بود؟
7
2
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی