تهران

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال گربه (خرگوش)

طالع بینی خرگوش
در طالع بینی چینی، متولدین سال گربه دارای روابط اجتماعی عالی، محتاط و مستقل‌ تعبیر شده است. در این فال که طبق ستاره شناسی شرقی بررسی شده است متولدین سال خرگوش در ازدواج و شراکت کاری فقط با برخی از حیوانات دیگر خوشبخت و موفق خواهند بود. مثلا رابطه عاطفی گربه با سگ بسیار خوب است. همراه ما باشید.

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال گربه (خرگوش)

طالع بینی سال گربه (طالع بینی سال خرگوش) در جدول:

ژاپنی‌ها و چینی‌ها در طالع بینی‌های خود این نشانه را خرگوش می‌دانند، اما طالع بینی‌هایی که از ویتنام آمده است، این نشانه را گربه نامیدند. در هر حال هر دو نماد خرگوش و گربه در طالع بینی چینی صحیح است.

اگر سال تولد شما در جدول پایین قرار دارد پس شما یک متولد سال گربه هستید و می‌توانید در ادامه این مطلب با طالع بینی چینی سال خود آشنا شوید.

سال گربه134213541366137813901402

شخصیت‌های معروف سال خرگوش: انیشتین

طالع بینی سال گربه
طالع بینی سال گربه

خصوصیات متولدین سال گربه

متولدین سال گربه افراد مستقل و محتاطی هستند. همین احتیاط باعث می‌شود که اهل ایسک کردن نباشند. در روابط اجتماعی خود و روابط با دوستانشان بسیار سیاستمدارانه عمل می‌کنند و همیشه سعی دارند که روابطشان پر از احترام و محبت باشد. اما با ازدواج میانه خوبی ندارند و بیشتر ترجیح‌شان بر تنهایی است. 

در کارهای اقتصادی و تجارت بسیار خوب و هوشمندانه عمل می‌کنند. آزاد اندیشی و دور اندیشی آن‌ها در مسائل اقتصادی باعث می‌شود که فکرهای اقتصادی خوبی داشته باشند و هیچ وقت هم مشکل مالی نداشته باشند.

گربه علاقمند به جمع و جمع نیز دوستدار گربه است. حساس زود رنج است اما بودن در کنار دیگران را بسیار دوست دارد. توانایی این را دارد که در نهایت نکته بینی و سیاست غیبت و شایعه پراکنی کند. آرام و صلح‌جو هستند و به همین راحتی‌ها عصبانی نمی‌شوند. فقط زمانی مسئولیت انجام کاری را می‌پذیرند که تمام جوانب آن را سنجیده باشند. 

بیشتر احساساتی هستند تا منطقی. تحمل بی‌ثباتی و بی‌نظمی برای‌شان بسیار مشکل است. تو تعطیلات ترجیح می‌دهند که به یک جای آرام و خلوت سفر کنند تا از شلوغی‌ شهر دور بمانند.

اغلب خانه گربه‌ها خانه‌های درست و حسابی است. زیرا بسیار خوش سلیقه هستند و به ظواهر و چیزهای لوکس بیش از اندازه علاقه دارند. اما باید در خانه‌ همه چیز در جای خودش باشد و نظم داشته باشد. در غیر این صورت گربه کلافه خواهد شد.

گاهی اوقات آنها در تربیت فرزندان خود بسیار هوشمندانه و دقیق عمل می‌کنند. پدر و مادرهای سال گربه معمولا از بقیه عاقل‌تر هستند اما گاهی آن قدر هوشیاری به خرج می‌دهند که برای مراقبت های روزانه از فرزندشان حتی پرستار باتجربه هم می‌گیرند و بچه‌ها را به بهترین مدارس می‌فرستند.

خصوصیات خانم‌های متولد سال گربه

خانم‌های متولد سال گربه بسیار ادا و اطوار دارند. خوش سلیقه، کدبانو و کاردان هستند. دوست دارند همیشه شیک به نظر برسند و معمولا هم وقت زیادی را برای آرایش و آراستگی خودشان صرف می‌کنند. به لباس‌های خود اهمیت زیادی می‌دهند و بهترین‌ها را انتخاب می‌کنند.

خانم‌های گربه خانم‌های دوست داشتنی و مهربانی هستند و معمولا اطرافیان علاقه دارند که با خانم‌های گربه معاشرت داشته باشند و وقت بگذرانند. آن‌ها هیچ وقت محبت را از کسی گدایی نمی‌کنند و آویزان کسی نمی‌شوند. به رقابت‌های زنانه علاقه ندارند.

خصوصیات آقایان متولد سال گربه

مردان متولد سال گربه برای همسر و فرزندانشان بسیار مهربان و مسئولیت پذیر هستند. در کارهای خانه به همسر خود کمک بسیاری می‌کنند. اگر گرفتار مشکلی شوند تمام تلاششان را می‌کنند که به بهترین شکل ممکن مشکل را از سر راه بردارند. 

غالبا شیک لباس می‌پوشند اما در قید و بند مد روز نیستند چون با سلیقه خوبی که دارند که در ست کردن لباس و تیپ زدن ماهر هستند. عاشق فکر کردن هستند طوری که ساعت‌ها پیاده‌روی می‌کنند و فکر می‌کنند. برای پول درآوردن هیچ وقت مشکلی ندارند چون اصولا حسابگران ماهری هستند و در ام تجارت نیز موفق!

بیشتر بخوانید:

راز و رمزهای دقیق طالع بینی چینی درباره شخصیت شما (بخش اول)

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال گاو

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال ببر

طالع بینی سال گربه
طالع بینی سال گربه

خصوصیات متولدین سال خرگوش (گربه) در ماه‌های مختلف

فروردین

عاشق ماورا و خرافه! به آرامش و سکوت علاقه زیادی دارد. در تجارت موفق و حسابگر است اما علاقه خاصی به تجارت ندارد و اغلب از آن می‌گریزد.

اردیبهشت

عاشق خانه و خانواده! گربه اردیبهشتی آرامش و مهر و محبت خانه را به هر چیزی ترجیح می‌دهد. از هیچ کاری برای آرامش خانواده‌اش فروگذار نمی‌کند.

خرداد

پر انرژی و خوش اخلاق! اگر مشکلی در زندگی پیش آید یا اگر کسی سعی داشته باشد او را فریب دهد، پر قدرت می‌ایستد و با انرژی مضاعف مشکلات را از سر راه بر می‌دارد.

تیر

اهل تفکر و منطق! از خرافه متنفر است و از هیچ چیز سطحی خوشش نمیاید. دوست دارد دوستانش مثل خودش عمیق و اهل فکر باشند.

مرداد

آرام و مهربان! در صورت بروز مشکل می‌توان با خیال راحت به گربه تیر ماهی اعتماد کرد. علاقه‌ای به مدیریت و رهبری ندارد اما در صورت لزوم می‌تواند رهبر موفقی شود.

شهریور

با محبت و صادق! ارتباط برقرار کردن برایش کمی مشکل است اما در برابر دوستانش بسیار با محبت و صبور است. بسیار با اراده است و اگر تصمیمی بگیرد نهایت تلاشش را می‌کند تا تصمیمش را عملی کند.

مهر

شاد و پر حرف! گربه‌های مهر ماهی برای هر چیزی یک راه حل پیدا می‌کنند. در نظر اطرافیان و دوستانشان بسیار دوست داشتنی و ملیح هستند البته تا زمانی که اذیتشان نکنید چون در این صورت حتما پرخاش می‌کنند. 

آبان

پر قدرت و مهربان! گربه‌های آبان افسونگر هستند و وقتی که در کنار شما هستند بسیار شما را مجذوب خود می‌کنند. آن‌ها را اذیت نکنید چون در این صورت به آرامی تلافی می‌کنند و شما را کنار می‌زنند.

آذر

توانمند و خوشبین! همه تلاشش را می‌کند تا در زندگی بر ترس‌هایش غلبه کند. بسیار آرمان‌گرا و کمال طلب هستند به طوری که در این راه از هیچ چیزی کم نمی‌گذارند. در زندگی شخصی و عاطفی نیز متعهد هستند.

دی

محتاط و جدی! گربه‌های دی ماهی خشک و جدی هستند و در زندگی عاشق تجملات و لباس‌های شیک هستند. به حرف‌ها و رفتارهای بقیه توجهی ندارند و معمولا راه خودشان را می‌روند.

بهمن

مودب و کمی خودخواه! اولویت اول زندگی گربه بهمن ماهی خودش است به همین دلیل معمولا در ارتباط با دوستان و نزدیکانش غفلت می‌کند. علاقه‌ای به خوی جنگجویی ندارد.

اسفند

با اراده و خیال پرداز! گربه‌های اسفند ماهی زیاد اهل معاشرت و رفت و آمد نیستند. انعطاف پذیرند و خودشان را به سرعت با هر شرایطی وفق می‌دهند. اگر به آن‌ها عشق و مهربانی هدیه کنید هیچ وقت شما را اذیت نمی‌کنند و متقابلا به شما مهربانی می‌بخشند.

طالع بینی سال خرگوش
طالع بینی سال خرگوش

مطلب مفید بود؟
7
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی