تهران

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال اژدها

طالع بینی سال اژدها
در طالع بینی چینی، متولدین سال اژدها اهل تفکر، باهوش و با استعداد تعبیر شده است. در این فال که طبق ستاره شناسی شرقی بررسی شده است. متولدین سال اژدها در ازدواج و شراکت کاری فقط با برخی از حیوانات دیگر خوشبخت و موفق خواهند بود. مثلا رابطه عاطفی اژدها با خوک و موش بسیار خوب است. همراه ما باشید.

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال اژدها

طالع بینی سال اژدها در جدول:

اگر سال تولد شما در جدول پایین قرار دارد پس شما یک متولد سال اژدها هستید و می‌توانید در ادامه این مطلب با طالع بینی چینی سال خود آشنا شوید.

سال اژدها133113431355136713791491

شخصیت‌های معروف سال اژدها: آل پاچینو، چگوآرا

طالع بینی سال اژدها
طالع بینی سال اژدها

خصوصیات متولدین سال اژدها

متولدین سال اژدها افرادی خجالتی و زودرنج اما خوش شانس و بخشنده هستند. شور و شوق زندگی در اژدها زیاد است. هیچ وقت دوست ندارند از آن‌ها انتقاد شود و یا اگر خرابکاری کردند کسی آن را ببیند و متوجه شود. با سرعت زیاد موانع را از سر راه زندگی‌شان بر می‌دارند تا به اهدافشان برسند. از اینکه از کسی فرمان ببرند متنفرند و علاقه دارند که خودشان مدیر باشند و دستور دهند. 

در زمان بیماری خودشان را لوس می‌کنند و نق می‌زنند اما زمانی که سالم هستند با قدرت تمام به جنگ زندگی می‌روند. اینقدر کارهای مهم برای انجام دادن دارند که وقتی برای اینکه خودشان دنبال مشکلات دوستان و خانواده‌شان باشند نمی‌ماند. اگر دوست اژدها هستید خودتان درباره مشکلتان با اژدها صحبت کنید و کمک بخواهید چون در این صورت هر کاری از دستشان برآید برای شما انجام می‌دهند.

بسیار کینه‌ای هستند و اگر کسی اذیت‌شان کند و یا قصد سو استفاد از اژدها را داشته باشد به سرنوشت بدی دچار می‌شود زیرا یک اژدها برای تلافی از پا نمی‌نشیند. از اینکه دیگران به آن‌ها توجه کنند لذت می‌برند و البته خودشان هم گاهی برای جلب نظر و توجه بقیه دست به کارهایی می‌زنند. عواطفشان هرچقدر هم که در ظاهر شور و هیجان داشته باشد، عمقی ندارد. اهل نظم و تمیزی هستند مخصوصا در ظاهر و تیپ! 

عاشق مهمانی، جشن و تفریحات هستند. به سلامت جسم و روحشان اهمیت می‌دهند. ورزش می‌کنند، مراقب اضافه وزنشان هستند و قرص‌های ویتامین را سر ساعت می‌خورند. اهل تفکر عمیق نیستند اما خوش سر و زبانند. اگر موضوعی را مطرح کنید که اژدها در آن اطلاعات نداشته باشد به سرعت موضوع بحث را عوض می‌کند چون نمی‌تواند اعلام کند که درباره آن موضوع بی‌اطلاع است.

بر اساس طالع بینی چینی، اژدها هنگام تولد چهار نعمت را به همراه می‌آورد. ثروت، پرهیزکاری، انعطاف و عمری طولانی. با این همه چینی‌ها معتقدند که هر صبح برای اژدها تولدی دوباره است. درست مثل ققنوس، اژدها هر بار که می‌خواهد می‌میرد تا بار دیگر از میان خاکسترهایش به دنیا بیاید. انسان بالاخره نمی تواند بفهمد که او موجودی اسرارآمیز است، آدم است، حیوان است یا روح است. همه اینها هست و هیچ یک هم نیست.

خصوصیات خانم‌های متولد سال اژدها

خانم‌های متولد سال اژدها در طالع بینی چینی بسیار عاقل و اهل تفکر هستند اما گاهی اوقات نیز فقط از احساسات‌شان به جای عقل و منطق استفاده می‌کنند. مهربانی خانم‌های اژدها کاملا مادرانه است. شما در کنار آن‌ها کاملا متوجه مهر و بخشندگی آن‌ها می‌شوید. اما از آن طرف نیز خانم اژدها در عین مهربانی می‌تواند فرماندهی یک ارتش را به عهده بگیرد و ساعت‌ها بی‌وقفه با سختی و مشقت کارها را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند.

به نظم و پاکیزگی بسیار اهمیت می‌دهد اما نباید کارهای خانه برایش عادت شود چون به سرعت باعث یکنواختی در او می‌شود. ترجیح می‌دهد که برای کارهای خانه‌اش خدمتکار داشته باشد. 

بسیار رازدار است. امکان ندارد مسئله‌ای که به او تاکید کردید که نباید کسی چیزی بفهمد را لو دهد. از این جهت همه به او اعتماد کامل دارند. از اینکه همسرش و یا اطرافیانش بر او حکومت کند هیچ خوشش نمی‌آید. از اینکه مورد توجه بقیه باشد لذت می‌برد اما اگر این اتفاق نیوفتاد، مسئله حادی برایش نیست.

خصوصیت آقایان متولد سال اژدها

مردان سال اژدها از کارهای پیش پا افتاده متنفرند و همچنین علاقه چندانی به امور زمینی و مادی ندارند. به شدت در امور اقتصادی موفق و خوش شانس هستند. به سلامتی جسم و روحشان بسیار زیاد اهمیت می‌دهند. همیشه خوش پوش و خوش لباس هستند و روی تیپ و ظاهرشان حساسیت خاصی دارند. 

به خوبی از خانواده و فرزندانشان حمایت می‌کنند و در مواقع نیاز سریع به کمک می‌آیند. اژدها از اینکه اطرافیان از او تعریف کنند لذت می‌برد. پس در توجه و نشان دادن مهر وعلاقه‌تان به مرد اژدها کوتاهی نکنید. از یکنواختی کلافه می‌شود. از آدم‌های ضعیف بیزار است اما تحمل کسی را هم که از او قوی‌تر باشد ندارد. اگر همسر داشته باشند دوست دارند که همسرشان فقط خانه‌دار باشد.

خودش را درگیر ماجراهای عاشقانه پیچیده نمی‌کند. به تنهایی علاقه بسیاری دارند و اگر هیچ وقت هم وارد رابطه عاطفی نشوند و یا ازدواج نکنند ناراحت و نگران نمی‌شوند. در راه رسیدن به اهدافشان سخت تلاش می‌کنند و در بیشتر مواقع هم موفق هستند. در بین دوستانش طرفداران زیادی دارد و به نوعی در همه جا می‌درخشد. در بعضی مواقع لجباز و بسیار حاضر جواب می‌شوند به طوری که ممکن است طرف مقابل خود را برنجانند.

بیشتر بخوانید:

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال موش

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال گربه (خرگوش)

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال خوک

طالع بینی اژدها
طالع بینی اژدها

خصوصیات متولدین سال اژدها در ماه‌های مختلف

فروردین

پر انرژی اما حساس و زود رنج! اژدهای فروردینی با شکست و عقب نشینی میانه خوبی ندارد و در هر حالتی برای خواسته‌هایش تلاش می‌کند. عجول هستند و همیشه باید تمرین صبوری انجام دهند.

اردیبهشت

شجاع و لجباز! اژدهای اردیبهشتی را به هیچ عنوان نمی‌توانید آرام نگه دارید زیرا او دوست دارد همیشه در تلاش و تکاپو برای رسیدن به خواسته‌ها و تغییرات زندگی‌اش باشد. 

خرداد

مهربان و بخشنده! اژدهای خردادی یا کاری را شروع نمی‌کند و یا اگر شروع کرد به بهترین شکل ممکن آن را انجام می‌دهد و به سرانجام می‌رساند. نه گفتن برای او بسیار سخت است. همیشه می‌توانید از مهر و محبت او برخوردار باشید.

تیر

پر قدرت و خوش فکر! همیشه می‌توان روی خوش قولی و کمک‌های اژدهای تیر ماهی حساب کرد. همیشه حساب شده و آرام به سوی مسیر زندگی و اهدافش قدم می‌گذارد.

مرداد

شجاع اما کمی مغرور! اژدهای مرداد همیشه دوست دارد که مدیر باشد تا به بهترین شکل ممکن مدیریت خود را اثبات کند. البته مدیریت در خون اوست. اگر روزی مجبور باشد که مدیر نباشد حتما افسرده خواهد شد.

شهریور

سختکوش و پر انگیزه! برای رسیدن به اهدافش هیچ چیزی مانع او نمی‌شود زیرا بسیار پر انگیزه هستند. استعداد انجام هر کاری دارند و در دلشان خیر و خوبی موج می‌زند.

مهر

مورد اعتماد اما پر حرف! اژدهای مهررماهی به خانه و خانواده و همچنین امور خانه بسیار اهمیت می‌دهد. در مواقع مشکلات می‌توان به خوبی به او اعتماد کرد زیرا از پس مشکلات بر می‌آید. پرحرفی او گاهی آزار دهنده می‌شود. 

آبان

جنگجو و قاطع! اژدهای مهر تا به اهداف مهم زندگی‌شان دست پیدا نکنند از پا نمی‌نشینند و دائم در جنگ و تلاش هستند. توانایی این را دارند که به خاطر قاطعیت زیادشان شما را ناراحت و یا عصبانی کنند.

آذر

خوشبین اما جاه‌طلب! آرمان گرایی در عین خوشبینی در اژدهای آذرماهی بیداد می‌کند. اگر به سوی هدفش گام بردارد دیگر هیچ چیز جلودارش نیست زیرا به توانایی‌هایش هیچ شکی ندارد. 

دی

تلاشگر و صبور! اژدهای دی ماهی برای رسیدن به خواسته‌هایش هیچ عجله‌ای نمی‌کند و اصراری برای رسیدن به هر قیمتی ندارد. اما اگر همه چیز را بسنجد و تصمیم به انجام کارهایی برای رسیدن به خواسته‌هایش بگیرد، هیچ چیز جلودارش نیست.

بهمن

اهل برنامه‌ریزی و علاقمند به ماورا! اژدهای بهمنی به امور پیش پا افتاده زمینی علاقه ندارد اما برای رسیدن به اهداف ارزشمند زندگی به خوبی برنامه ریزی و مو به مو آن‌ها را اجرا می‌کند. 

اسفند

خوش شانس اما عجول! اژدهای اسفند ماهی در صورتی که به کار هنری علاقه‌مند باشد حتما در آن موفق خواهد شد. بسیار احساساتی و عجول است. اگر در اطرافیانش آدم‌های عاقلی وجود داشته باشد اژدهای اسفندی به راحتی تاثیر می‌گیرد و در راه رسیدن به اهدافش تلاش می‌کند.

طالع بینی اژدها
طالع بینی سال اژدها در ماه‌های مختلف

مطلب مفید بود؟
12
2
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی