تهران

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال موش

طالع بینی سال موش
در طالع بینی چینی، متولدین سال موش شخصیت جالبی دارند که به قدرت، با انگیزه بودن و خوش اخلاقی مشهورند.در این فال که طبق ستاره شناسی شرقی بررسی شده متولدین سال موش در ازدواج و شراکت کاری فقط با برخی از حیوانات دیگر خوشبخت و موفق خواهند بود. مثلا موش با اژدها در ازدواج خوشبخت خواهند شد. همراه ما باشید.

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال موش

طالع بینی سال موش در جدول:

اگر سال تولد شما در جدول پایین قرار دارد پس شما یک متولد سال موش هستید و می‌توانید در ادامه این مطلب با طالع بینی چینی سال خود آشنا شوید.

سال موش133913511363137513871399

شخصیت‌های معروف سال موش: شکسپیر، تولستوی، آنتوان دوسنت اگزوپری

طالع بینی سال موش
طالع بینی سال موش

خصوصیات متولدین سال موش 

متولدین سال موش شخصیت دوگانه‌ای دارند. در ظاهر شخصیتی دست و دلباز دارند اما در باطن حرص و طمع دارد. صادق و رک‌گو هستند. طاقت بی‌عدالتی و بد رفتاری را ندارند. در اوج عصبانیت می‌توانند احساساتشان را مدیریت کنند. عاشق جمع‌های دوستانه و دورهمی هستند. رابطه اجتماعی خوبی دارند. اگر از سمت یک موش به مهمانی یا سفر دعوت شدید حتما بپذیرید زیرا موش‌ها نهایت تلاش خود را می‌کنند که به شما خوش بگذرد.

عاشق لباس‌های پر زرق و برق و شیک هستند و به اشیای عتیقه علاقه زیادی دارند. فراموش کردن اتفاقات و خاطرات گذشته برایشان سخت است و دائما آن‌ها را یادآوری می‌‌کنند. به تنقلات و شیرینی‌جات علاقه زیادی دارند. هیچ چیزی نمی‌تواند مانع این شود که موش‌ها خوش اخلاق نباشند.

موش‌ها هیچ وقت سرشان کلاه نمی‌رود و کسی نمی‌تواند از آن‌ها سو استفاده کند. کاملا اهل تلافی کردن هستند. البته که موفقیت‌های بزرگ و کوچک بسیاری نیز دارند. مردم موش‌ها را به دست به خیر بودن می‌شناسند. تاثیرگذاری زیادی روی دیگران دارند. آدم‌هایی هستند که به اهدافشان می‌رسند به همین دلیل اکثرا پولدار و موفق هستند و اصطلاحن دست به هر چیزی بزنند طلا می‌شود.

خصوصیات خانم‌های متولد سال موش

خانم متولد سال موش هم دارای خصلت‌های زنانه است و هم اهل کار و عمل! در عین حال که آرایش می‌کند و لباس خوب می‌پوشد اما در جلسات کاری خود نیز راس ساعت شکت می‌کند و پر قدرت ظاهر می‌شود. خانم‌های متولد سال موش علاقه بسیاری به اشیای قیمتی و عتیقه دارند. همچنین آن‌ها به لباس‌های شیک و گران قیمت نیز علاقه بسیاری دارند. 

اهل رابطه‌های الکی و کوتاه مدت نیست و به ازدواج کردن و تشکیل خانواده علاقه زیادی دارد. اما تمام وقت و انرژی خود را صرف ازدواج نمی‌کند و برای رسدن به اهداف شخصی خود نیز بسیار تلاش می‌کند.

احساس امنیت برای خانم متولد سال موش بسیار بسیار مهم و با ارزش است. کسی که کنار خانم موش است نباید در او ایجاد احساس ناامنی کند. اگر بتوانید به او محبت کنید و توجه نشان دهید مهر خانم موش را تا ابد خواهید داشت.

خصوصیات آقایان متولد سال موش

مرد متولد سال موش مرد جذابی است که به هیچ عنوان خودخواهی ندارد اما قانع کردنش کار سختی است زیرا به عقاید خود خیلی وابستگی و اطمینان دارد. روابط اجتماعی خوبی دارد و در جمع‌ها و دورهمی‌ها بسیار خوش مشرب و خوش اخلاق است. هنگامی که در رابطه عاطفی قرار می‌گیرد باید احساس کند که می‌تواند تکیه گاه خوب و امنی برای همسرش باشد در غیر این صورت احساسات ناخوشایندی را تجربه می‌کند.

هیچ وقت سعی نکنید یک مرد موش را گول بزنید زیرا سریعا متوجه می‌شود و تلافی می‌کند و خیلی سریع شما را ترک می‌کند. روابط یکنواخت برای موش خسته کننده‌ست. او روابطی سرشار از شور و هیجان را دوست دارد.

طالع بینی موش
طالع بینی سال موش

خصوصیات متولدین سال موش در ماه‌های مختلف

فروردین

در کار و حرفه خود بسیار موفق هستند و راه و رسم این موفقیت را نیز در دیگر کارهایشان به خوبی بلند هستند. هنگامی که او را تحسین کنید بسیار لذت می‌برد. البته که شخصیت موش فروردین واقعا تحسین برانگیز است.

اردیبهشت

ارام و باوقار! از قدرت بی‌زار است و به هنر علاقه زیادی دارد. بسیار مهربان و خوش قلب است اما اگر عصبانی شود، کنترل خود را از دست می‌دهد. در صورت بروز مشکل باید فرصت داشته باشد تا فکر کند و مشکلاتش را خودش از میان بردارد.

خرداد

از شکست و اشتباه نمی‌ترسد و عاشق کار و تلاش برای رسیدن به اهداف و موفقیت است. هر چیزی که در آن هیجان و سر و صدای زیادی داشته باشد موش خرداد را علاقمند می‌کند تا آن کار را انجام دهد. او عاشق کارهای نمایشی و خودنمایی است.

تیر

خونسرد و مهربان! موش تیر ماهی پشتکار خوبی دارد و هیچ مانعی نمی‌تواند سد راه او برای موفقیت در تجارت یا هنر باشد. عاشق خانواده، همسر و فرزندانش است و برای راحتی و آسایش آن‌ها حاضر است سخت کار کند.

مرداد

عاشق قدرت و دارای انرژی بی‌پایان! کار و فعالیت زیاد تنها چیزهایی هستند که می‌توانند انرژی موش مردادی را به تعدیل برسانند. او تشنه و شیفته قدرت است و انصافا هم شایستگی رسیدن به قدرت را کاملا دارد. 

شهریور

با سلیقه و خوش لباس اما حساس! هیچ وقت نمی‌توان سر یک موش شهریوری را گول زد و ازش سو استفاده کرد. درون او خوبی‌های بسیار زیادی وجود دارد. از نظر اخلاقی هم موش شهریوری طاقت ندارد ببیند که چیزی از مسیر درست و سالم خودش انحراف پیدا کرده به همین علت تمام تلاشش را می‌کند را آن را به مسیر اصلی خودش برگرداند.

مهر

پر انرژی و دارای پشتکار فراوان! موش مهر ماهی دائم در حال کار و فعالیت است و اگر زمانی بیکار بماند تعادلش را در زندگی از دست می‌دهد و احساس بدی پیدا می‌کند. اما به خوبی می‌داند که این کار و فعالیت را فقط برای چیزهای ارزشمند بگذارد که نتیجه‌ای داشته باشد. همچنین او عاشق تجملات در زندگی است.

آبان

باهوش و با اراده! با انگیزه زیاد و اراده قوی که دارد از پس هر مشکلی بر می‌آید و زبان زد خاص و عام است. برای پیش بینی آینده و کسب و کارتان می‌توانید از آن‌ها مشورت بگیرید چون در کنار هوش زیادی که دارند، راستگو هم هستند.

آذر

راستگو و خوش فکر! موش آذر ماهی بسیار هوشمندانه عمل می‌کند. سازگاری زیادی با همه دارد و صبور و منعطف است. هیچ مشکلی را بزرگتر از اراده و توان خودش نمی‌بیند. سعی می‌کند در بیشتر مواقع خوش اخلاق باشد.

دی 

با اراده به صلابت صخره! از تغییر زیاد خوشش نمی‌آید. اما در صرت تغییر عقیده و یا شرایط، تمام تلاشش را می‌کند را دوباره بتواند زندگی خود را به روال عادی برگرداند. 

بهمن

بی‌پروا و کله شق! خانواده و دوستانش در درجه دوم اولویت برای موش بهمن قرار دارند. درست است که انگیزه موش بهمن بالاست اما اگر بی‌دقتی کند ممکن است در کاری که انجام می‌دهد شکست بخورد.

اسفند

جذاب و قدرتمند! در نشان دادن عشق و علاقه خود به دیگران کوتاهی نمی‌کند اما گاهی این کار را به قدری زیاد تکرار می‌کند که خودش را فراموش می‌کند. به منفعت کارهایی که انجام می‌دهد فکر می‌کند. در هنر بیشتر از تجارت موفق خواهد بود.

طالع بینی سال موش
طالع بینی سال موش

مطلب مفید بود؟
12
3
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی