تهران

اطلاعات در مورد کرم پودر اکتی پور

آشنایی با برند کرم پودر اکتی پور
انواع مختلف کرم پودر توسط برند های مختلفی در دنیا تولید و عرضه می شوند. کرم پودرهای شرکت نوروا با نام تجاری اکتی پور یکی از این برندهای شناخته شده می باشند که کرم پودرهای تولیدی این شرکت خاصیت ضد جوش دارند که علاوه بر داشتن عملکرد آرایشی، دارای خاصیت درمانی نیز هستند.

کرم پودر اکتی پور

لابراتور نوروا شرکت تولید محصولات آرایشی زیبایی است که در سال 1991 در پاریس فرانسه تاسیس شده و شروع به فعالیت کرد. کرم پودرهای این شرکت با نام تجاری اکتی پور ارائه می شوند. شرکت نوروا با سابقه ای بیش از 20 سال به عنوان یکی از سرمداران درماتولوژی شناخته می شود. کرم پودرهای ضد جوش این شرکت علاوه بر عملکرد پوشانندگی دارای جنبه درمانی نیز هستند.

کرم پودر
برند کرم پودر اکتی پور

کرم پودر ضد جوش اکتی پور

کرم پودر ضد جوش برند اکتی پودر مدل نوروا، کرم پودری است که به منظور تسریع بخشی به روند از بین بردن جوش ها و برای تنظیم ترشح سبوم پوست عرضه شده است. این محصول باعث کاهش میزان ترشح چربی شده و جلوی تکثیر باکتریها و ایجاد التهابات پوستی را می گیرد و باعث سرعت بخشی به حذف جوش ها و دانه های سر سیاه موجود در پوست می گردد.
این کرم پودر به صورت همزمان باعث درمان و پوشش جوش های موجود در پوستهای مستعد به ایجاد آکنه می گردد. اکتی پور در رده کرم پودرهای ضد جوش و آکنه جای می گیرد و تاثیر زیادی در تنظیم میزان چربی پوست و رفع جوش های سر سیاه و رفع جوش های سر سفید دارد.
مضاف بر موارد فوق این کرم به واسطه رنگی بودن، دارای خاصیت پوشانندگی متوسطی بوده و می تواند به عنوان زیرساز مناسب برای آرایش نیز بکار رود. اکتی پور هم چنین مانع براق شدن پوست می شود.
در مواقع استفاده از این کرم نباید از آن در نزدیکی اطراف چشم استفاده کرد و نکته دیگر اینکه باید همزمان با استفاده این کرم از آب رسان هم استفاده نمایید چون کرم پودر ضد جوش اکتی پور موجب از بین رفتن چربی پوست می شود و در صورتی که از آب رسان استفاده نکنید پوستتان دچار خشکی می گردد.
این کرم پودر در سه رنگ بژ روشن (مناسب برای استفاده در پوست چرب سفید تا گندمگون)، بژ تیره (مناسب برای پوست چرب گندمگون تا سبزه) و بیرنگ ارائه می شود. کرم پودر اکتی پور از میزان پوشانندگی بالایی برخوردار نیست ولی می تواند گزینه خوبی برای استفاده به عنوان یک کرم پودر و ضد جوش باشد. 

کرم پودر اکتی پور
کرم پودر ضد جوش برند اکتی پور


کرم پودر BB برند اکتی پور

لازم به ذکر است که اخیرا کمپانی اکتی پور فرمولاسیون این محصول را ارتقا داده و آن را با نام جدید BB کرم پودر اکتی پور روانه بازار کرده است. BB مخفف عبارت Beauty Balm است و به مجموعه ای از مرطوب کننده ها، محافظت کننده ها در مقابل آفتاب، پرایمر و کرم پودر اشاره دارد.

کرم پودر اکتی پور
کرم پودر ضد جوش BB اکتی پور


ویژگی ها کرم پودر BB اکتی پور

بافت فلوئیدی و بسیار سبک، جذب سریع، ایجاد ظاهری یکنواخت و طبیعی برای پوست، کمک به رفع جوش های صورت و تنظیم کننده میزان ترشح چربی کمپلکس انحصاری ویتامین PP و Phytosphingosine (نوعی فسفولیپید)، اصلاح کننده و پوشش دهنده ضایعات ناشی از آکنه، مات کننده و مرطوب کننده پوست، تاثیرات گذاری  قابل مشاهده در ظاهر پوست، غیر جوش زا و بدون پارابن بودن، سازگار با پوستهای حساس و مستعد آتوپی و ایده آل پوستهای آکنه های بزرگسالی از ویژگی های برجسته کرم پودر BB اکتی پور می باشند.

کرم پودر اکتی پور
کرم پودر BB برند اکتی پور


کرم پودر اکتی پور نیز همانند برندهای شناخته شده ی دیگر دارای نمونه های زیاد تقلبی در بازار  لوازم آرایش است. خرید کرم پودر اکتی پور از فروشگاههای معتبر یکی از راههای اطمینان از اصالت کالاست هم چنین روش دیگر توجه به لیبل محصول مورد نظر است. بطور کلی توجه به شکل ظاهری و نوع بسته بندی کرم پودر نیز از راههای دیگر برای تشخیص اصل بودن آنهاست. کرم پودر های ضد جوش اکتی پور از نظر قیمتی در محدودی متوسط به بالا قرار می گیرند.

مطلب مفید بود؟
3
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی