تهران

همه چیز در باره کرم پودر استی لودر

آشنایی با کرم پودر برند استی لادر
کرم پودر یکی از لوازم آرایشی پر کاربرد در میان محصولات آرایشی و زیبایی است که توسط شرکت های مختلفی در جهان تولید و عرضه می شود. برند استی لادر یکی از موفق ترین و محبوبترین برندهای لوازم آرایشی است که به طور ویژه تری کرم پودرهای آن از شهرت و محبوبیت خاصی برخوردارند.

کرم پودر استی لادر

شرکت استی لادر در سال 1946 توسط فردی به نام استی لادر و همسرش که تولید کنندگان خرده پای لوازم آرایشی و زیبایی در نیویورک بودند تاسیس گردید. برند استی لادر در ابتدا با تولید محصولات محدودی شروع به فعالیت کرد ولی بعدها بیشتر محصولات آرایشی را به لیست تولید خود افزود و توانست شعبه های زیادی از شرکت خود را در خارج از مرزهای آمریکا بازگشایی کند. این برند اولین برند تولید محصولات مراقبت از پوست آقایان محسوب می شود.
کمپانی استی لادر امروزه دارای چندین برند و نام تجاری است که همه آنها تحت لیسانس این شرکت محصولات خود را تولید می نمایند. این شرکت امروزه به عنوان یکی از غول های لوازم آرایشی جهان شناخته می شود. در ادامه به معرفی کرم پودرهای برند استی لادر خواهیم پرداخت.

کرم پودر استی لادر
معرفی کرم پودر برند استی لادر


انواع کرم پودر برند استی لادر

عموما کرم پودرها به منظور ایجاد لایه ای یکدست در پوست استفاده می شوند، بنابراین مهم ترین ملاک در خرید یک کرم پودر خوب میزان پوشش دهی آن است. در برخی از کرم پودرها همراه با عملکرد اصلی آنها جنبه درمانی نیز در نظر گرفته شده است. برند استی لادر یکی از برندهای معتبر و محبوب در صنعت محصولات آرایشی و زیبایی است که کرم پودرهای تولیدی آن در کنار پوشش دهی قوی دارای خاصیت درمانی نیز بوده و تولید کنندگانش انواع مختلفی از آن را برای تناسب با پوستهای مختلف چه از لحاظ جنس پوست و چه از منظر رنگ آن در نظر گرفته اند.
در حال حاضر دو مدل از کرم پودراصل استی لادر بنام های Estee Lauder Double Wear foundation کرم پودر دابل استی لادر و نوع دیگر Perfectionist را در فروشگاههای معتبر می توانید خریداری نمایید.


استی لادر مدل Double Wear foundation

این مدل از کرم پودرهای برند استی لادر برای پوستهای چرب و مختلط مناسب می باشند، پوشش دهی آن بسیار بالاست و بنابراین برای استفاده مکرر روزانه مناسب نیست. در عوض یکی از بهترین و با کیفیت ترین کرم پودرهای مناسب برای استفاده در مراسم ها و مهمانی می تواند باشد. این محصول از ماندگاری بالایی برخوردار است و به مدت 15 ساعت می توانید آن را بدون از دست رفتن کیفیتش در پوست خود نگه دارید. و حتی می توان گفت که در معرض گرما، رطوبت و هنگام فعالیت تغییری در آن ایجاد نمی شود. لازم به ذکر است که این کرم پودر در مقایسه با دیگر انواع کرم پودرهای با کاور بالا، سبک بوده و حتی برای کسانی که پوستی با منافذ باز دارند پوشش دهی یکدست و کامل با احساس سبکی هر چه بیشتر به ارمغان می آورد. کرم پودر مدل دابل استی لادر هم چنین فاقد چربی بوده و عاری از هر گونه بو و رایحه و اسانسی است و در ترکیبات خود از spf10 به منظور جلوگیری از آسیب اشعه های مضر خورشید به پوست نیز بهره می برد.

کرم پودر استی لادر
کرم پودرمدل Double Wear foundation برند استی لادر


کرم پودر استی لادر مدل  Perfectionist 

این مدل از کرم پودرهای برند استی لادر هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند، و می توان گفت که این محصول یکی از بهترین کرم پودرهای این کمپانی است. پوشش دهی این کرم از متوسط تا کامل است، و در نهایت ظاهری مخملی به پوست شما می دهد. در فرمولاسیون این کرم پودر از روغن استفاده نشده و به همین دلیل برای استفاده در پوستهای خشک مناسب نیست و برای اینکه در پوستهای خشک از آن استفاد کنید باید قبل از آن زیر ساز مناسب و پرایمر بزنید. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به ضد آب بودن آن، فاقد چربی بودن و نداشتن هیچ گونه بو و رایحه ای اشاره کرد.  
از ویژگی های بارز این کرم پودر ضد آکنه بودن آن است چنانچه صورت شما مستعد آکنه بوده و علیرغم استفاده از کرم پودرهای فاقد چربی هم جوش میزند مدل Perfectionist به دلیل داشتن موادی ضد آکنه در ترکیبات خود گزینه مناسبی برای حفاظت از پوست شما در برابر آکنه است. لازم به یادآوری است که این کرم پودر توسط متخصصین پوست و چشم پزشکان مورد آزمایش قرار گرفته است.
این محصول هم چنین ضد پیری پوست بوده و در کاهش علائم پیری به مرور زمان موثر واقع می گردد. spf25 محصول فوق باعث محافظت پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید می شود.

برند کرم پودر استی لادر
کرم پودر مدل Perfectionist برند استی لادر


هر دو مدل کرم پودرهای برند استی لادر دارای رنگبندی های متنوعی هستند و یکی از علل عمده موفقیت و محبوبیت آنها همین تنوع در رنگ بندی آنهاست. برای انتخاب رنگ مناسب پوست خود کافی است مقداری از آن را روی قسمت استخوان فک و گردن کشیده و تست نمایید.
قیمت کرم پودراستی لادر تقریبا بالاتر از برندهای دیگر است برای جلوگیری از خرید اشتباه و نوع تقلبی آن بهتر است این کرم پودرها را از فروشگاهها و سایت های معتبر و یا نمایندگی آن خریداری کنید.
 

مطلب مفید بود؟
5
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی