تهران

ماشین فراری جدید به همراه عکس

جدیدترین ماشین فراری
شرکت فراری یکی از تولید کننده های بزرگ خودرو های لوکس در سطح جهان است. در ادامه با یکی از شاهکارهای جدید این تولید کننده خودروهای لوکس اشنا می شویم.

ماشین های فراری جدید و بسیار زیبا 

یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان خودروهای لوکس در جهان شرکت فراری است. فراری همواره سعی داشته تا جدیدترین ماشین ها را با ظاهری لوکس روانه بازار کند تا همیشه مشتریانی خاص را جلب کند. در این بخش از مطالب سایت قصد داریم تا به شما ماشین فراری جدید را به همراه عکس هایی جذاب از آن نشان دهیم. با ما همراه باشید.

ماشین فراری sf90
ماشین فراری sf90

فراری sf90 از جدیدترین ماشین های شرکت فراری است که این شرکت را وارد فاز جدیدی می کند. این خودرو از نوع پلاگین هیبرید بوده و خودرویی پاک به حساب می اید. در گذشته شاهد این بوده ایم که فراری در تولید محضولات خود چندان به آلودگی هوا اهمیت نمی داد و صرفا اسپرت بودن و لوکس بودن را مد نظر قرار می داد. اما در این ماشین فراری جدید شاهد انقلابی دیگر در تولیدات این شرکت هستیم.
فراری sf90 یکی از قدرتمند ترین خودروهای شرکت فراری است و از ترکیب موتور بنزینی و هیبریدی آن مجموعا 986 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور تولید می شود که عدد بسیار بالایی به حساب می آید. فراری جدید پلاگین هیبرید همانطور که از نام آن نیز مشخص است با استفاده از برق شهری نیز شارژ می شود و مالک آن حتی نیاز به مراجعه به پمپ بنزین را نیز نخواهد داشت. البته در این صورت از نهایت قدرت این فراری جدید بهره مند نخواهد شد.

فراری sf90
فراری sf90

ماشین جدید فراری از نوع 4 چرخ متحرک است و از یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک استفاده می کند. سیستم کلاچ دوبل نیز باعث می شود تا این خودرو روی هیچ شیبی کم نیاورد. فراری sf90 می تواند تنها طی 2.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند و از این حیث از بسیاری از سوپر اسپرت های بازار برتر است. اگر بخواهید صرفا از موتور الکتریکی استفاده کنید می توانید تا حدود 25 کیلومتر را طی کرده و به سرعت 135 کیلومتر در ساعت دست پیدا کنید. موتور بنزینی نیز می تواند شما را طی تنها 6.7 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر در ساعت برساند. 

فراری
نمای داخل فراری sf90

هنگامی که به ظاهر این خودرو نگاه می کنید نمایی درست مانند دیگر فراری های این شرکت می بینید. فراری در تولید این ماشین جدید که عکس های آن را نیز در اینجا می توانید ببینید خط مشی طراحی خود را به خوبی رعایت کرده و شما یک خودروی لوکس اسپرت را در مقابل خود می بینید. مهندسین فراری اعلام کرده اند که این خودرو بیشترین آیرودینامیک را در بین محصولات فراری دارد و این آیرودینامیک خوب سبب می شود تا هم تعادل خودرو بیشتر شده و هم حالت رانندگی اسپرت تری را داشته باشد. وزن این خودرو چیزی حدود 1570 کیلوگرم است و به ادعای سازندگان این ماشین جدید فراری از نمونه های دیگر 40 درصد منعطف تر و 20 درصد مقاوم تر است.

فراری

در داخل کابین شما با یک نمایشگر 16 اینچ طرف هستید که البته به صورت تمام لمس طراحی نشده است. بیشتر کنترل ها از روی فرمان این ماشین جدید فراری قابل دسترسی بوده که کار راننده را ساده تر می کند. همچنین در این خودروی جدید فراری از سیستم هدآپ دیسپلی نیز استفاده شده تا اطلاعات کیلومتر شمار را روی شیشه جلو مشاهده کنید.
بدون شک مدل جدید فراری sf90 یکی از قوی ترین و بهترین خودروهایی است که توسط این شرکت ایتالیایی مشهور  تولید شده و می تواند با جدیدترین سوپر اسپرت های دیگر کمپانی ها رقابت کند. 

مطلب مفید بود؟
27
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی