تهران

جدید ترین مدل های مختلف بنز + عکس

انواع ماشین بنز
شرکت بنز یکی از شرکت های پرفروش با سابقه بسیار درخشان دز زمینه تولید خودرو است. بنز با عرضه ماشین های متفاوت و البته با کیفیت خود توانسته در طی این سال ها مشتریان بسیاری را برای محصولات خود جذب نماید. بنز با وجود رقبای جدی و حرفه ای خود هنوز جزو مدعیان اصلی تولیدکنندگان خودرو در جهان قرار دارد.

جدیدترین مدل های مختلف بنز + عکس

شرکت بنز یکی از قدیمی ترین شرکت های خودروسازی جهان است که همواره جدیدترین مدل هایش را در کلاس های متفاوت، همه ساله عرضه می کند. تولیدات بنز همواره از گذشته تاکنون از خودروهای لوکس بازار به شمار می آیند. در این مطلب مشخصات و تصاویر جدیدترین خودروهای بنز را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مرسدس بنز میباخ s650

مرسدس بنز میباخ s650
مرسدس بنز میباخ s650

بحث را با مجلل ترین مدل مرسدس بنز آغاز می کنیم. محال است که شما از طرفداران دنیای ماشین های لوکس باشید و اسم میباخ برای شما آشنا نباشد. بنز های میباخ از با وقار ترین خودروهای جهان هستند و همواره حس لوکس بودن را القا می کنند. مرسدس میباخ s650 جدید نیز دنباله راه همان میباخ های گذشته است تا بنز بتواند وقار خود را کماکان به رخ بکشد.

نمای داخل مرسدس بنز میباخ s650
نمای داخل مرسدس بنز میباخ s650


برای این مرسدس بنز جدید یک موتور 12 سیلندر بزرگ در نظر گرفته شده است. این موتور بزرگ 6 لیتری که حتی خود به تنهایی بسیار قدرتمند خواهد بود، برای توان بیشتر دو توربوشارژر را در کنار خود دارد. مجموع توان تولیدی موتور s650 به 621 اسب بخار می رسد. نیروی این موتور توسط یک گیربکس اتوماتیک 7 سرعته به چرخ های عقب منتقل شده و گشتاور استثنائی 1000 نیوتن متر را تولید می کند.
قدرت بالای بنز s650 می تواند باعث شود تا سرعت این ماشین جدید بنز که بیش از 2.7 تن وزن دارد، تنها طی 4.6 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت برسد. احتمال می رود که رقم پایه برای میباخ s650 چیزی در حدود 250 هزار دلار باشد.

مرسدس بنز e450

مرسدس بنز e450
مرسدس بنز e450


به سراغ یکی دیگر از پر طرفدار ترین سری خودروهای بنز می رویم. سری E بنز همواره به خاطر طراحی زیبا، امکانات مناسب و همچنین قیمت مناسب(البته در خارج از ایران!) تحسین شده است.

نمای داخل مرسدس بنز e450
نمای داخل مرسدس بنز e450

شرکت بنز از جدیدترین مدل e450 رونمایی کرده و توانسته مانند سال های قبل خوش بدرخشد. این خودرو از یک موتور 3 لیتری برخوردار است. اگر این موتور را با موتور 6 لیتری سری ‌s مقایسه کنیم مسلما کوچک و کم حجم به حساب می آید. اما در مقابل بیشتر خودروهای بازار این موتور بسیار پر حجم به شمار می رود. این موتور 6 سیلندر بای توربو توانایی تولید 367 اسب بخار را داشته که در بین موتور های 3 لیتری رقم بسیار مناسبی است. این خودروی جدید بنز یک سدان بزرگ به حساب می آید و موتور قدرتمند آن گشتاور 500 نیوتن متر را برای آن تامین می کند. تا کنون اطلاعات فنی بیشتری از این خودروی جدید بنز موجود نیست. 

مرسدس بنز c300

 مرسدس بنز c300
 مرسدس بنز c300

در بین مدل های مختلف بنز همواره سری c ظاهری کلاسیک و زیبایی را داشته و توانسته تا چشم های زیادی را به سمت خود برگرداند. شرکت بنز امسال جدیدترین مدل این کلاس را نیز عرضه کرده تا کار خود را کامل کرده باشد. بنز c300 طراحی بسیار زیبایی را داشته و از زیباترین ماشین های بنز به شمار می رود. این بنز از یک موتور 3.5 لیتری 24 سوپاپ 6 سیلندر بهره می برد که می تواند توان 248 اسب بخاری را تولید کند.

نمای موتور مرسدس بنز c300
نمای موتور مرسدس بنز c300

گیربکس این خودرو نیز 7 دنده بوده و طبق روال و سبک طراحی بنز قدرت را به دیفرانسیل مابین چرخ های عقب منتقل می کند. گشتاور بنز c300 در دور موتور های 1600 تا 4200 به عدد 270 نیوتن متر می رسد که برای رانندگی داخل شهر و خارج شهر کاملا مناسب است. شتاب صفر تا صد آن نیز 6 ثانیه است. 

نمای داخل مرسدس بنز c300
نمای داخل مرسدس بنز c300

 

مرسدس بنز a220

مرسدس بنز مدل a220
مرسدس بنز مدل a220


شرکت بنز همواره در تلاش بوده است تا کلاس های مختلف و سلیقه های دلخواه را پوشش دهد. این کمپانی گاهی در جدیدترین ماشین های خود پا را از این فراتر گذاشته و کلاس جدیدی را خلق می کند!
سری A مرسدس بنز را می توان ترکیبی از یک سواری اسپرت و همچنین لوکس دانست. این دسته از خودروهای جدید بنز که عکس آن را نیز در پایین مشاهده می کنید، هم از نظر نوع رانندگی و طراحی بدنه یک خودروی اسپرت است، و هم با در نظر گرفتن آبشن ها و راحتی زیاد یک خودروی لوکس به حساب می آید. 
از ماشین های جدید بنز در سری A می توان به بنز a220 اشاره کرد. این خودرو طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی را دارد و سعی داشته تا سبک طراحی بنز را با حالتی مدرن به رخ بکشد. بنز a220 جدید از یک موتور 2 لیتری توربوشارژ بهره می برد. این موتور که شاید به نسبت برخی دیگر از موتور های بنز کوچک به نظر برسد از توان 188 اسب بخار بهره می برد. این خودرو از سیستم چهار چرخ متحرک بهره برده و توان موتور از طریق گیربکس 7 سرعته با تکنولوژی دو کلاچه، و با گشتاور 210 نیوتن متر به چرخ ها می رسد. شتاب 0 تا 100 این ماشین جدید بنز حدود 7.1 ثانیه اعلام شده است. 
 

مطلب مفید بود؟
5
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی