تهران

معرفی برندهای لوازم آرایشی ارزان

آشنایی با برندهای لوازم آرایشی ارزان
همه خانم ها دوست دارند بهترین محصولات آرایشی را بخرند . اما خیلی از افراد توانایی خرید محصولات آرایشی و بهداشتی گران قیمت را ندارند . بعضی از برندها با این که قیمت پایینی دارند ، اما محصولات آنها از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار است . به همین دلیل شناخت برندهای آرایشی ارزان قیمت امری ضروری است .

اغلب خانم ها برای خرید لوازم آرایش خود به سراغ بهترین برندهای آرایشی می روند . اما قیمت این برندها به خاطر کیفیت و ماندگاری بالا طبیعا زیاد است و هر خانمی توان خرید آنها را ندارد . اما خوشبختانه برندهای با کیفیت دیگری در بازار وجود دارند که نسبت به بقیه ارزان ترند . بنابراین به خرید لوازم آرایشی ارزان روی می آورند . در این مطلب به معرفی برندهای لوازم آرایشی ارزان می پردازیم .

 

معرفی برند کاورگرل (CoverGirl)
محصولات برند کاورگرل (CoverGirl)

معرفی برند کاورگرل (CoverGirl)

کاورگرل از برندهای ارزان قیمت آمریکایی است که میبلین را رقیب سرسخت خود می داند . این برند در تلاش است ، توجه خریداران و مشتریان رقیب خود را به سمت محصولات خود جلب کند . لوازم آرایش و محصولات گریم برند کاورگرل از پرفروش ترین محصولات آرایشی در سراسر دنیا می باشند .

 

معرفی برند الف (e.l.f)
محصولات برند الف (e.l.f)

معرفی برند الف (e.l.f)

الف از برندهای ارزان قیمت آمریکایی است . بسیاری از خانم هایی که دنبال برندهای آرایشی ارزان و با کیفیت هستند ، به سراغ برند الف می روند . از پرفروشترین محصولات این برند می توان به لوازم آرایش مخصوص چشم و هایلایتر های آن اشاره کرد .

 

معرفی برند نیکس (NYX)
محصولات برند نیکس (NYX)

معرفی برند نیکس (NYX)

نیکس از برندهای ارزان قیمت آمریکایی است که مشتریان زیادی از کیفیت محصولات آن راضی هستند . هایلایتر و پالت های کانتور نیکس در میان طرفدارانش محبوبیت بسیاری دارند .

 

معرفی برند بل (Bell)
محصولات برند بل (Bell)

معرفی برند بل (Bell)

بل از قدیمی ترین برندهای ارزان قیمت آلمانی است . محصولات آرایش چشم این برند به خاطر داشتن کیفیت بالا طرفداران بسیاری دارد . برند بل انتخاب بسیاری از خانم هاست .

 

معرفی برند دوسه (Doucce)
معرفی برند دوسه (Doucce)

معرفی برند دوسه (Doucce)

دوسه از برندهای ارزان قیمت آمریکایی است . کرم پودرهای دوسه پوشش و کاور خوبی روی پوست صورت دارند و با قیمت مناسبی در سراسر دنیا به فروش می رسند . ریمل های دوسه از کیفیت بالایی برخوردارند به همین دلیل در بین خانم ها طرفداران زیادی دارند .

معرفی برند کاتریس (Catrice)
محصولات برند کاتریس (Catrice)

معرفی برند کاتریس (Catrice)

کاتریس از برندهای ارزان قیمت آلمانی است که محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه می کند . خیلی از خانم ها طرفدار کانسیلر و پنکیک کاتریس هستند ، چون پوشش خوبی دارند . لاک های کاتریس نیز ماندگاری بالایی دارند .

 

معرفی برند اسنس (essence) 
محصولات برند اسنس (essence)

معرفی برند اسنس (essence)

اسنس از برندهای ارزان قیمت و محبوب اروپایی است که در سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرد . محصولات این برند چند سالی است که در بازارهای ایران به فروش می رسد . ریمل ها و لاک های اسنس از پرفروشترین محصولات این برند هستند .

 

معرفی برند بکا (BKA)
محصولات برند بکا (BKA)

معرفی برند بکا (BKA)

بکا از برندهای خوب و ارزان قیمت ایتالیایی است . موس ها و کرم پودرهای آن پوشش و کاور خوبی دارند . خیلی از خانم ها طرفدار خط چشم و ریمل بکا می باشند .

 

معرفی برند مای (My)
محصولات برند مای (My)

معرفی برند مای (My)

محصولات آرایشی مای تحت لیسانس شرکتی به نام کال اند کو در ایران (در شهر قم) تولید می شود و به بازار عرضه می گردد . لوازم آرایش مای جزء پرفروشترین محصولات آرایشی در بازار ایران است . اکثر خانم ها حداقل یک بار از محصولات مای استفاده کرده اند .

 

معرفی برند میبلین (Maybelline)
محصولات برند میبلین (Maybelline)

معرفی برند میبلین (Maybelline)

میبلین از برندهای خوب و ارزان قیمت آمریکایی است و آن را به عنوان یکی از زیر شاخه های برند اورال پاریس می دانند . این برند به سرعت محبوب شد و نظر خیلی از خانم ها را به خود جلب کرد . میبلین همواره محصولات خوب و با کیفیتی را به بازار عرضه می کند .

 

در این بخش از سایت تیجور ما ده تا از مطرح ترین و بهترین برندهای لوازم آرایشی ارزان قیمت در سراسر دنیا را به شما معرفی کردیم . تا بسیاری از افرادی که توانایی خرید محصولات آرایشی و بهداشتی گران قیمت را ندارند ، بتوانند با خیال راحت از محصولات برندهای دیگری که مطمئن بوده و ماندگاری و کیفیت بالایی دارند استفاده کنند و دیگر نگران قیمت آنها نباشند .

مطلب مفید بود؟
7
2
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی