تهران

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال مار

طالع بینی چینی سال مار
در طالع بینی چینی متولدین سال خوک جنگجویان دلیری که اهل زیاده خواهی نیستند تعبیر شده است. در این فال که طبق ستاره شناسی شرقی بررسی شده است متولدین سال خوک در ازدواج و شراکت کاری فقط با برخی از حیوانات دیگر خوشبخت و موفق خواهند بود. مثلا رابطه عاطفی مار با خرگوش و اژدها بسیار خوب است. همراه ما باشید.

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال مار

طالع بینی سال مار در جدول:

نشانه محبوب شرقی، مار است. اگر سال تولد شما در جدول پایین قرار دارد پس شما یک متولد سال مار هستید و می‌توانید در ادامه این مطلب با طالع بینی چینی سال خود آشنا شوید.

سال مار133213441356136813801392

شخصیت‌های معروف سال مار:  پیکاسو، گاندی، آندره ژید

طالع بینی مار
طالع بینی چینی سال مار

خصوصیت کلی متولدین سال مار

اربابان شکوه و متانت هستند. متولدین سال مار به آرامی و خونسردی معروف هستند. جذابیت او به قدری زیاد است که در همه اطرافیان را جذب خود می‌کند. کم پیش می‌آید که عصبانی شوند و پرخاش کنند. مارها انگار از قدرت ماورایی برخوردار هستند، طوری که انسان گاهی تصور می‌کند آنها صاحب یک جور شعور و اشراق درونی هستند که دیگران از آن بی بهره‌اند. 

کارهای نمایشی زیاد انجام می‌دهند اما اصلا با قصد و نیت خودنمایی نیست چون کلا مارها خودنما نیستند اما کارهایی که می‌کنند نظر دیگران را به شدت جلب می‌کنند. بسیار خوش شانس هستند اما موقعی که از نظر مالی کم و کسر میاورند بهم می‌ریزند و بد خلق می‌شوند. اهل انجام کارهای سطحی نیستند و وقتی کار یا اهدافی را انتخاب می‌کنند تا آخر به بهترین شکل ممکن آن‌ها را انجام می‌دهند تا به قله برسند و موفق شوند. 

کارهای مورد علاقه مارها نوشتن، طراحی دکوراسیون، ساخت فیلم و سایر حرفه‌های هنری است. مارها در واقع رهبران ساکت دنیا هستند و دوست دارند که اداره امور و مدیریت را همیشه به عهده داشته باشند.

خصوصیات خانم‌های متولد سال مار

در طالع بینی شرقی معتقد هستند که وقتی دختری در سال مار به دنیا می‌آید با خودش بخت و اقبال را به ارمغان می‌آورد. خانم‌های متولد سال مار جذاب و دوست داشتنی هستند. همیشه به تیپ و استایل خودشان رسیدگی می‌کنند. در عین عشوه‌گری و دلربایی، به خانه و خانواده نیز بسیار اهمیت می‌دهند و می‌توانند کدبانوهای خوش سلیقه‌ای باشند اما به شرط آن که آن‌ها را در خانه محبوس نکنید و آزادی عمل و قدرت آن‌ها را نگیرید زیرا یک زن مار برای تمام عمر نمی‌تواند خانه‌دار باشد.

به همان اندازه که خانم مار به لباس‌ها و حساب بانکی‌اش اهمیت می‌دهد عاشق خرید و خواندن کتاب هم هست. در رابطه عاطفی و احساسات بی‌نظیر عمل می‌کنند. عاشق دورهمی‌، مجالس مختلف، تئاتر و سینما هستند. از اینکه کسی او را احمق فرض کند متنفر است. بسیار حسود است و حتما از کسی که حسادت او را برانگیخته انتقام می‌گیرد. از اینکه ببازند بسیار دلخور می‌شوند به همین خاطر همیشه در هر کاری همه تلاششان را می‌کنند تا ببرند.

خصوصیات آقایان متولد سال مار

آقای مار همیشه عاشق تیپ و استایل‌های متفاوت و جذاب است. به زندگی بسیار علاقه دارند و هیچ وقت غر نمی‌زنند که مدل زندگی مانع رسیدن آن‌ها به اهداف و آرزوهایشان شد بلکه همممه تلاششان را می‌کنند که به چیزهایی که می‌خواهند برسند. آقای مار از آدم‌های ضعیف خوشش نمیاد و هر کسی را که فکر کند ضعیف است را از سر راه خود بر می‌دارد. دوست دارد که همسری قوی، موفق، باهوش و آراسته داشته باشد اما از او ضعیف‌تر باشد. 

آقای مار نارضایتی و دلخوری‌اش را سخت بروز می‌دهد و بیشتر در درون خودش نگه می‌دارد اما اگر میزان این دلخوری زیاد شود، یک شبه آقای مار تصمیم می‌گیرد که همه چیز را ترک کند. 

در کنار مارها همه تلاشتان را برای پیشرفت و موفقیت انجام دهید و مطمئن باشید که او هم همه جوره به شما کمک می‌کند اما مراقب باشید که راه قدرت و موفقیت از مار پیشی نگیرید چون در این صورت او دیگر شما را نخواهد دیدو از دایره ارتباطاتش حذف خواهید شد.

بیشتر بخوانید:

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال ببر

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال اژدها

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال گربه (خرگوش)

طالع بینی مار
طالع بینی چینی سال مار

خصوصیات متولدین سال گاو در ماه‌های مختلف

فروردین

متفکر اما تجملاتی! مارهای فروردینی سعی می‌کنند که هر کاری را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و اتفاقا هم همیشه همین طور است و در کارهایشان بسیار موفق هستند.

اردیبهشت

صبور و دوراندیش! مارهای اردیبهشتی اغلب دور اندیش و عاقبت اندیش‌اند. به همین دلیل قبل از انجام کارها می‌توانند با کمی تامل و تفکر حدس بزنند که انجام کدام کار به صلاحشان است و انجام کدام کار خوب و ارزشمند نیست.

خرداد

عاقل اما کمی خودخواه! مارهای خردادی سیاستمداران خوبی هستند و اکثر کارهایی که به آن‌ها سپرده می‌شود را خوب و درست انجام می‌دهند. از نویسندگی و نوشتن لذت می‌برند.

تیر 

مورد اعتماد اما کنترل‌گر! از انجام کارهای خانه و امور خانه‌داری لذت می‌برد اما نباید کنترل امور را از دستانش بگیرید. بسیار بامحبت است اما خدا نکند که از کسی خوشش نیاید.

مرداد

با اراده و خوش فکر! مارهای مردادی در مقابل هیچ مشکلی سر خم نمی‌کنند و همیشه بهترین مسیرها را برای رسیدن به اهدافشان پیش می‌گیرند و بسیار هم خوش شانس هستند.

شهریور

عاشق کمک به دیگران! مارهای شهریوری در ظاهر اینطور به نظر می‌رسند که دوست دارند در هر چیزی دخالت کنند و اداره امور را به دست بگیرند اما در باطن اصلا اینطور نیست زیرا آن‌ها عمیقا از اینکه برای دیگران کاری انجام دهند و کمک حال باشند لذت می‌برند.

مهر

با احساس و خوشتیپ! مارهای مهرماهی به احساسات و عواطف اهمیت زیادی می‌دهند و معتقدند که عشق حرف اول و آخر را می‌زند. بسیار به ظاهر خود اهمیت می‌دهند و خوشتیپ هستند.

آبان

خیال‌پرداز و متفکر! مارهای آبانی اهل تفکر عمیق و خیال‌پردازی هستند به همین علت قدرت خلاقیت در آن‌ها بسیار زیاد است. گاهی دچار شک و دودلی می‌شوند که تفکر عمیق و منطقی می‌تواند به آن‌ها کمک کند.

آذر

مصمم و با ارده اما لجباز! مار آذر ماهی در هر چیزی بهترین آن را می‌خواهد و چون بسیار با اراده‌ست همه تلاشش را برای انجام بهترین کارها می‌کند و معمولا هم در زندگی چیزهای خوبی نصیبش می‌شود. 

دی

با درایت اما کمی کینه‌ای! مارهای دی ماهی معمولا کارهای بزرگی که دیگران از انجام آن عاجز هستند را انجام می‌دهد چون بسیار با عقل، منطق و درایت  پیش می‌رود.

بهمن 

خلاق اما کمی بی‌مسئولیت! مار بهمنی در هر کاری بهترین خلاقیت‌ها را از خود نشان می‌دهد اما بعضی وقت‌ها با اینکه علم و سواد کافی هم دارد علاقه ندارد که برخی کارها را انجام دهد به همین خاطر بی‌مسئولیت به نظر می‌رسد.

اسفند

قوی و شجاع اما مردد! اگرچه که مارهای اسفندی درایت انجام کارها را دارند اما به خاطر کمبود اعتماد به نفس معمولا بعضی کارها را رها می‌کنند و یا اصلا شروع نمی‌کنند. کمی حمایت از آنها می‌تواند اعتماد به نفس از بین رفته‌شان را تقویت کند. 

طالع بینی مار
طالع بینی چینی سال مار

مطلب مفید بود؟
10
2
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی