تهران

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال اسب

طالع بینی چینی سال اسب
در طالع بینی چینی، متولدین سال اسب به اصالت، دارای انگیزه زیاد و جذابیت تعبیر شده‌اند. در این فال که طبق ستاره شناسی شرقی بررسی شده است متولدین سال اسب در ازدواج و شراکت کاری فقط با برخی از حیوانات دیگر خوشبخت و موفق خواهند بود. مثلا رابطه عاطفی اسب با مار و بز بسیار خوب است. همراه ما باشید.

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال اسب

طالع بینی سال اسب در جدول:

اگر سال تولد شما در جدول پایین قرار دارد پس شما یک متولد سال اسب هستید و می‌توانید در ادامه این مطلب با طالع بینی چینی سال خود آشنا شوید.

سال اسب133313451357136913811393

شخصیت‌های معروف سال اسب: نیوتن، پاستور

شغل‌های مناسب برای متولدین سال اسب در طالع بینی چینی: دندانپزشک، مهندس معمار، نقاش، شاعر، صنعت‌گر، راننده کامیون، کارشناس امور مالی، نماینده سیاسی و آرایشگر.

طالع بینی اسب
طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال اسب

خصوصیات متولدین سال اسب

اسب در طالع بینی چینی نماد انجام کارهای بزرگ، موفقیت و استقلال است. تمامی متولدین سال اسب دوست داشتنی و جذاب هستند. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های متولدین سال اسب این است که دقیقا می‌دانند چه وقت حرکت کنند، تلاش کنند، عقب بکشند و یا از حرکت بایستند. اسب‌ها می‌دانند که از دیگران برتری دارند. انرژی بسیار زیاد آن‌ها هیچ وقت برای انجام کارها و رسیدن به موفقیت تمام نمی‌شود.

یادتان باشد که اگر به اسب فرمان می‌دهید، فرمانتان معقول باشد چون در غیر این صورت به هیچ وجه یک اسب از فرمان شما اطاعت نخواهد کرد. از نظر اسب‌ها دنیا قلمروی حکومتی آن‌هاست. اگر با اسب‌ها یاری کنید خواهید دید که چقدر توانمند، بخشنده و مهربان هستند. البته ممکن است گاهی نیز از سر خودخواهی بخواهند که همه چیز باب میل خودشان باشد.

سعی کنید که با اسب خیلی درد و دل نکنید زیرا ممکن است بعدا از حرف‌های خودتان بر علیه  خودتان استفاده کند. موقعی که با شما حرف می‌زنند توقع دارند که با جدیت و دقت به حرف‌هایشان گوش دهید ولو شده با یک حرکت سر که به نشانه تایید تکان می‌دهید. برای اسب‌ها تعطیلات و استراحت معنایی ندارد. در صورتی که زمان استراحت داشته باشند ترجیح می‌دهند که به کارهای عقب افتاده‌ای همچون نجاری یا بنایی بپردازند. آن‌ها همیشه سرشان شلوغ است و این بابت هم بسیار راضی هستند زیرا غیر این وضعیت را بیهودگی می‌دانند.

انجام کارهای یکنواخت و انجام کارهای خانه برای اسب‌ها تحمل ناپذیر است. اگر وضع مالی خوبی داشته باشند برای وظایف یکنواخت و امور خانه داری کسی را استخدام می‌کنند و اگر توانایی مالی نداشته باشند انجام این وظایف را به اطرافیان خود واگذار می‌کنند.

در ارتباطات اجتماعی خود توانمندند به طوری که اگر قرار باشد چندین سال طئلانی را در یک هواپیما بگذراند به راحتی می‌تواند با افراد داخل هواپیما ارتباط بگیرد و سر خود را گرم کند. مهمان نوازی اسب‌ها نیز زبانزد است. در صورتی که مهمانی بگیرند همه دعوتشان را می‌پذیرند زیرا می‌دانند که در کنار اسب بودن بسیار خوش می‌گذرد. اسب‌ها در زندگی معمولا راه خودشان را می‌روند و از کسی تقلید نمی‌کنند.

خصوصیات خانم‌های متولد سال اسب

در طالع بینی چینی خانم‌های متولد سال اسب قوی، کمی خودخواه، اهل عمل و بسیار با انگیزه هستند که می‌توانند در تجارت، کارهای فنی و هنری موفقیت‌های درخشانی کسب کنند. آنها در همه زمینه‌هایی که نیاز به طراحی و محاسبه دارد با استعداد هستند. از آنجا که عشق و موضوعات جانبی آن نقشه و طرح دقیقی نمی خواهد، زنان متولد سال اسب معمولا حوصله درگیر شدن با مسائل عاطفی و عشقی را ندارند. البته پنهان نماند که شانس خوبی هم در روابط احساسی ندارند. آنها خودسر هستند و دوست دارند راه خودشان را بروند. از نظر آنها یک رابطه عاشقانه موفق چیزی جز سازش‌های مختلف در سطوح گوناگون نیست. زنان متولد سال اسب به دلیل عدم علاقه‌شان به مسائل عاطفی تن به تعهدات گوناگون نمی‌دهند.

یکدندگی و لجبازی در خانم‌های اسب نیز در بعضی مواقع دیده می‌شود. درست است که شاید در بعضی مواقع این خصوصیات بتواند در پیشبرد کارها و اراده انجام کارها کمک کننده باشد اما در عشق اصلا خصوصیت خوبی نیست و اگر زنان اسب در زندگی عاطفی خودشان این لجبازی را مدیریت نکنند بسیار سخت می‌شود زیرا عشق و دوست داشتن نیاز به از خود گذشتگی، فداکاری و منعطف بودن دارد.

خصوصیات آقایان متولد سال اسب

در طالع بینی چینی آقایان متولد سال اسب خودخواه و وسواسی هستند که هر دو این صفات در روابط عاطفی بسیار آزار دهنده است. اسب‌ها در بیشتر اوقات به قدری درگیر مسائل کاری می‌شوند که گاهی به کل همه چیز را غیر از کار فراموش می‌کنند و هرگونه تفریح و استراحت را سد بزرگی در برابر پیشبرد اهداف و کارهایشان می‌دانند. 

با اینکه به شدت به عشق و محبت نیاز دارند اما آن را انکار می‌کنند و چیز مهمی نمی‌پندارند. یکی از دلایلی که آقای اسب کمتر پا به دنیای احساسات می‌گذارد این است که می‌ترسد! ترس از اینکه مسائل عاطفی سد راه کار و موفقیتش شود و نمی‌داند که چقدر این عشق و محبت می‌تواند به حال خوب او کمک کند. اما با این حال به ازدواج و تعهد فکر جدی نمی‌کنند. اگر هم تصمیم بگیرند که ازدواج کنند زنی را انتخاب می‌کنند که پا به پای آن‌ها در زندگی جلو بیاید، پیشرفت کند و کار کند و کاری به مسائل حاشیه‌‌ای زندگی نداشته باشد.

احساس مالکیت در اسب‌ها بسیار زیاد است. آن‌ها خود را مالک همسر و فرزندان خود می‌دانند و به شدت آن‌ها را دوست دارند و از آن‌ها مراقبت می‌کنند و در مقابل از آن‌ها اطاعت و محبت زیاد انتظار دارند که نثار مرد اسب کنند.

بیشتر بخوانید:

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال بز

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال مار

طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال میمون

طالع بینی اسب
طالع بینی چینی سال اسب

خصوصیات متولدین سال اسب در ماه‌های مختلف

فروردین

علاقه به کار زیاد و جدی! اسب‌های فروردینی هر کاری را که بخواهند انجام می‌دهند چون بسیار جدی و پر از انگیزه کار هستند. اما چون صبوری ندارند در مواقع مشکلات سر و صدایشان گوش فلک را کر می‌کند.

اردیبهشت

باهوش و سخت‌کوش! اسب اردیبهشتی با هوش و انگیزه بالایی که دارد از پس تمام کارها برمی‌آید. فقط اینکه دقت و وسواس عجیبی در انجام دادن کارها دارند اما نسبت به باقی اسب‌ها انعطاف پذیرتر هستند.

خرداد

ذهن هوشیار اما جاه طلب! انگیزه اسب خرداد ماهی به نسبت باقی اسب‌ها کمتر است. در برابر شکت و سختی‌ها زود ناامید می‌شود اما اگر کمی در خود امید را بپروراند می‌تواند کارهای نشدنی را شدنی کند.

تیر

درون‌گرا و احساسی! اسب تیر ماهی اسب مهربانی است و به نسبت باقی اسب‌ها بهتر می‌تواند خودخواهی خود را کنترل کند و انعطاف داشته باشد. به مسائل عاطفی علاقه دارد اما عاشق حساسی است که نیاز به محبت و حمایت دارد.

مرداد

بلند پرواز و مغرور! اسب مردادی عاشق نگاه و تحسین دیگران است. همیشه سعی می‌کند خوشتیپ و خوش اندام باشد. اگر در کارهایش شکست بخورد بسیار نا امید و عصبانی می‌شود. اما اگر بتواند از شکستش درس بگیرد می‌تواند پیروز شود.

شهریور

روشن فکر و عاشق طبیعت! اسب شهریوری مهربان و خوش فکر است. روحیه بسیار خوبی دارند و فکر می‌کنند که هیچ مشکلی در دنیا وجود ندارد که حل نشود. اگر کاری را شروع کنند به بهترین شکل ممکن آن را انجام خواهند داد.

مهر 

اسب مهر ماهی اسب جالبی است. در عین قاطعیت در گفتار و رفتارش و اینکه دوست ندارد کسی با او مخالفت کند اما می‌تواند انعطاف داشته باشد و به نظرات طرف مقابلش هم گوش دهد. اگر تصمیمش را برای انجام کاری گرفته باشد هیچ گسی نمی‌تواند او را منصرف کند و انگیزه‌اش را بگیرد.

آبان

صبور و زرنگ! اسب‌های آبان ماهی هیچ وقت فریب نمی‌خورند. در مقابل همه چیز حتی خشم شما، بسیار صبور هستند و در نهایت هم کار خودشان را می‌کنند. عاشق آرامش و پول و تجملات هستند.

آذر

شجاع و آرمان‌گرا! هیچ چیر جلودار اسب آذر ماهی نیست. اراده و مهارت به طرز شگفت انگیزی در او ترکیب شده تا به تمام اهدافش برسد و موفق شود. البته حین تلاشش سر و صدایش برای اینکه او را ببینید و تحسین کنید زیاد است.

دی

پایبند به اصول اخلاقی و فداکار! اسب دی ماهی معتقد است که زندگی مسئولیتی دشوار است که حل مشکلات آن به روی دوش اوست. او برای غلبه بر مشکلات از انجام هیچ کاری غفلت نمی‌کند.

بهمن

با هوش و جدی! اسب بهمن ماهی توانایی و هوش فوق‌العاده‌ای برای از بین بردن رقبا و پیروزی در عرصه‌های مختلف زندگی دارد. هیچ چیز نمی‌تواند مانع تصمیمات او شود. به لحاظ احساسی و عاطفی فکر می‌کند که به هیچ کسی جز خودش نیازی ندارد.

اسفند

آینده‌نگر و دقیق! اسب اسفند ماهی عاشق برنامه ریزی و حساب و کتاب است. بخش زیادی از وقت خود را صرف خلاقیت و اختراع می‌کند. شکست و حوادث ناگوار زندگی روی آن‌ها تاثیر منفی می‌گذارد اما به مرور زمان دوباره می‌توانند با برنامه ریزی دقیق به پیروزی برسند.

طالع بینی اسب
طالع بینی چینی مخصوص متولدین سال اسب

مطلب مفید بود؟
4
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی