تهران

روش درمان زود انزالی در خانه

درمان کردن زود انزالی
زود انزالی را می توان به عنوان یکی از رایج ترین مشکلات جنسی در مردان نام برد. در این مقاله از تی جور چند روش برای درمان و بهبود یافتن زود انزالی گفته می شود.

یکی از مشکلاتی که افراد در رابطه ی جنسی دچار آن می شوند، زود انزالی می باشد. زود انزالی به عارضه و اختلالی گفته می شود که در آن فرد با کمترین تحریکی ارضای جنسی می شود. برای درمان این مشکل هم روش هایی وجود دارد که شما در ادامه ی این مقاله از تیجور، آن را مطالعه می کنید.

زود انزالی
تاثیر زود انزالی بر رابطه

 

چه راه هایی برای درمان زود انزالی وجود دارد؟

مصرف کردن ویتامین D

غذاهایی که ویتامین D دارند، توانایی افزایش سطح تستوسترون بدن مردان را دارند که موجب تاخیر در زود انزالی می شود. از غذاهای ویتامین D دار می توان به ماهی های چرب، آب پرتقال، زرده تخم مرغ، پنیر، شیر سویا و جگر اشاره نمود. از بین خوراکی های گفته شده، زرده تخم مرغ جزء بهترین و مفید ترین خوراکی ها برای درمان زود انزالی به شمار می رود.

مصرف برنج قهوه ای

برنج قهوه ای به دلیل دارا بودن مقدار زیادی فیبر، به بدن در بالا بردن سطح سروتونین کمک می کند و به مردانی که دچار زود انزالی هستند، کمک می کنند تا بتوانند مشکل شان را حل کنند. 

استفاده از غلات و حبوبات

مصرف غلات و حبوبات یکی از راه های موثر برای درمان کردن زود انزالی به شمار می رود چرا که غلات سرشار از آهن، تیامین، نیاسین و ریبوفلاوین بوده و همچنین از فیبر فراوانی هم برخوردار هستند که از این مواد می توان به گندم، جو و جو دو سر اشاره نمود. شما با مصرف این خوراکی ها می توانید توان جنسی تان را تقویت کرده و زود انزالی را کنترل کنید.

غلات و حبوبات برای درمان زود انزالی
مصرف غلات و حبوبات برای درمان زود انزالی 


استفاده کردن سیر و پیاز

از قدیم تا به حال از سیر  و پیاز به عنوان یک درمان برای سلامت استفاده می شده است. این دو ماده دارای آلیسین هستند که باعث افزایش میل جنسی در مردان شده و باعث درمان و بهبود یافتن زود انزالی می شود.

مصرف گردو

گردو سرشار از اسید های چرب امگا 3 و آنتی اکسیدان‌ها، مس، منگنز، ویتامین B و مولیبدن می باشد و توانایی درمان کردن زود انزالی و ناتوانی جنسی را دارد. شما باید به طور مرتب گردو بخورید تا اثر فوق العاده ی آن راببینید.

مصرف موز

موز یک میوه ی خوش مزه و مغذی است که از مواد معدنی، ویتامین ها و فیبر هم سرشار است. همچنین نوعی آنزیم به نام بروملین در موز موجود است که سبب تقویت و افزایش یافتن میل جنسی در مردان و در نتیجه درمان زود انزالی می شود.

تاثیر موز بر زود انزالی
درمان زودانزالی با موز

 

درمان زود انزالی با تمرینات کیگل

از موثر ترین تمرین ها و حرکاتی که برای درمان کردن زود انزالی معرفی می شود، حرکت کیگل می باشد که اثر فوق العاده ای هم در بهبود زود انزالی دارد. این حرکات واقعا ساده بوده و سر و کار آن با انقباض عضلات لگنی می باشد. شما می توانید آن ها را در یک محیط آرام انجام دهید. برای انجام دادن این حرکات باید تمرین های زیر را انجام دهید. 

1- پیش از انجام دادن این ورزش، اول شما باید مکان این عضله را مشخص کنید. سپس آن را منقبض کنید و پس از 5 ثانیه آن را رها کنید و برای 10 ثانیه به آن استراحت بدهید. این تمرین را برای هر روز و 3 بار و هر دفعه 10 مرتبه انجام دهید.

برای این که نتیجه ی بهتری بگیرید، بهتر است که میزان تمرکزتان را بالا ببرید. توجه داشته باشید که برای این ورزش فقط باید عضله ی یاد شده منقبض شود و عضلات ران، شکم و یا باسن نباید درگیر شوند.

2- برای انجام دادن حرکت دوم، شما باید پاهای تان را به صورت قائم روی زمین نگه دارید و سپس لگن تان را بلند کنید. در این حالت باید فشار به عضلات لگن وارد شود. سپس در همین حالتی که هستید، عضلات باسن تان را برای چند ثانیه منقبض و منبسط نمایید. برای نتیجه گیری بهتر باید این تمرین را برای 2 الی 3 مرتبه در هر روز انجام دهید.

حرکات کگل برای درمان زود انزالی
درمان زود انزالی با تمرینات کیگل

 

درمان زود انزالی با یوگا

یکی از راه هایی که برای تقویت و متعادل سازی بافت های بدن می توانید از آن استفاده کنید، یوگا می باشد. یوگا به عنوان یکی از موثر ترین و مفید ترین راه های درمان زود انزالی شناخته می شود که توانایی از بین بردن ضعف هایی که در رگ های مرتبط با اندام تناسلی هستند را دارد. حرکت هایی از یوگا که می توانید از آن ها برای درمان و بهبود زود انزالی کمک بگیرید، به این ترتیب می باشند: حرکت کمان، پروانه، خم رو به جلو و کشش.

ورزش یوگا
درمان زود انزالی با یوگا

 

مطلب مفید بود؟
4
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی