تهران

جدیدترین اخبار و معرفی سریال های محرم 1400 + زمان پخش

سریال های ماه محرم 1400
با فرا رسیدن ماه محرم 1400 شبکه‌های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران هر کدام برنامه‌ها و سریال‌های در نوبت پخش خود را اعلام کردند. در این مقاله به معرفی این برنامه‌ها، نام سریال‌های محرم و زمان پخش آن‌ها پرداختیم. همچنین سریال‌های محرمی شبکه آی فیلم و زمان پخش آن‌ها را نیز به طور دقیق تهیه کردیم.

جدیدترین اخبار و معرفی سریال های محرم 1400 + زمان پخش

مطابق هر سال، با فرارسیدن ماه محرم، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌ها و سریال‌هایی را مطابق با حال و هوای این ماه در دستور پخش قرار می‌دهد. امسال نیز همانند سال‌های گذشته شبکه‌های مختلف مجموعه‌هایی را برای پخش ویژه محرم آماده کردند. البته به علت اپیدمی ویروس کرونا و محدودیت‌هایی برای ساخت فیلم و سریال، امسال تعداد برنامه‌های جدید کمتری روی آنتن می‌رود.

در ادامه به معرفی مجموعه‌ها و سریال‌های مخصوص محرم در شبکه‌های مختلف می‌پردازیم:

سریال محرم 1400
معرفی برنامه‌ها و سریال‌های محرم 1400

سریال شبکه 1 در محرم 1400

امسال شبکه یک صدا و سیما مانند سال گذشته، به پخش ویژه عزاداری محرم در قالب حسینیه تلویزیونی ایران می‌پردازد زیرا به علت کرونا، ستاد ملی اعلام کرده است که همانند گذشته بهتر است مردم در خانه بمانند و به عزاداری بپردازند. از همین رو شبکه 1 به طور کامل برنامه‌های عزاداری و سینه زنی را پخش خواهد کرد.

برنامه های محرم 1400
حسینیه تلویزیونی

سریال شبکه 2 در محرم 1400

سریال " در کنار پروانه‌ها " ویژه محرم برای پخش در شبکه دو سیما آماده است. گفتنی است که پروانه معصومی که یکی از بازیگران اصلی این مجموعه محسوب می‌شود، بعد از دو سال جلوی دوربین صدا و سیما آمده است.

کارگردان این سریال "داریوش یاری" و تهیه کننده آن "بهروز مفید" است. به گفته کارگردان حدود 60 درصد این سریال فیلم برداری شده است و باقی مانده نیز در حال انجام است.

سریال محرم 1400
سریال در کنار پروانه‌ها برای محرم

سریال شبکه سه در محرم 1400

امسال شبکه سه سریال مخصوصی را برای محرم در برنامه پخش ندارد ولی بنا به گفته مدیر این شبکه، احتمالا پخش مجموعه گاندو فعلا ادامه دارد ولی با پایان یافتن دهه اول محرم، سریال "نیمروز تا تهران" ار در دستور پخش قرار می‌دهد. کارگردان این سریال "حسین غضنفری" و تهیه‌کنندگی آن را "علی پور کیانی" به عهده دارد.

سریال محرم
سریال نیمروز تا تهران برای محرم 1400

سریال شبکه پنج در محرم 1400

امسال شبکه پنج سریالی حول محور کرونا و کادر درمان به نام "فرشتگان بی‌بال" را آماده پخش دارد. کارگردان این سریال را " امیرحسین عنایتی " عهده‌دار است که در 14 قسمت تولید و از شب اول محرم یعنی سه‌شنبه نوزدهم مرداد ساعت 11 شب در این شبکه پخش خواهد شد.

سریال فرشتگان بی‌بال درباره فداکاری‌های کادر درمان و پرستادارن در دوران اپیدمی ویروس کرونا است.

برنامه های محرم 1400
سریال فرشتگان بی‌بال برای محرم 1400

سریال‌های شبکه آی فیلم در محرم 1400

امسال شبکه آی فیلم تصمیم گرفته است که چهار سریال را ویژه ماه محرم در لیست پخش خود قرار دهد که نام این سریال‌ها به شرح زیر است:

سریال مرضیه برای محرم 1400

این سریال به یاد زنده یاد "ماهچهره خلیل" و به کارگردانی " فلورا سام " از روز دوشنبه هجدهم مرداد 1400 ساعت 16 از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد. در این سریال هنرمندانی مانند گوهر خیر اندیش، داریوش ارجمند، مجید مظفری و پژمان بازغی بازی کرده‌اند.

سریال مرضیه برای محرم 1400
سریال مرضیه برای محرم 1400

سریال آرام می‌گیریم برای محرم 1400

سریال آرام می‌گیریم که در سال 1395 در شبکه دو سیما پخش شد، قرار است از تاریخ هفدهم مردادماه 1400 در ساعت 18 از شبکه آی فیلم بازپخش شود. از بازیگران این سریال می‌توان به ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، آشا محرابی، آتیلا پسیانی و لیلا اوتادی اشاره کرد.

سریال آرام می‌گیریم برای محرم 1400
سریال آرام می‌گیریم برای محرم 1400

سریال زمین گرم برای محرم 1400

این سریال که قرار است جایگزین سریال شوق پرواز شود، از تاریخ هجدهم مردادماه 1400 ساعت 20 در شبکه آی فیلم پخش خواهد شد. کارگردان این مجموعه بهرنگ توفیقی و نویسندگی این سریال را سعید نعمت الله به عهده داشته است. از بازیگران اصلی این سریال می‌توان مرجان شیرمحمدی، کامران تفتی، علیرضا خمسه و مارال فرجاد را نام برد.

سریال زمین گرم برای محرم 1400
سریال زمین گرم برای محرم 1400

سریال معصومیت از دست رفته برای محرم 1400

همزمان با پخش آخرین قسمت سریال محبوب پایتخت از فردا هجدهم مردادماه 1400 به جای پایتخت، سریال معصومیت از دست رفته ویژه ماه محرم 1400 در شبکه آی فیلم پخش خواهد شد. سریال محبوب معصومیت از دست رفته که کارگردانی آن را داوود میرباقری برعهده داشت محصول سال 1382 در شبکه سه سیما بود که محوریت داستان آن درباره فردی به نام شوذب یکی از یاران حضرت علی (ع) است گه بین عشق دو زن گیر افتاده است.

این سریال هر شب در ساعت 21 در شبکه آی فیلم پخش خواهد شد.

سریال معصومیت از دست رفته برای محرم 1400
سریال معصومیت از دست رفته برای محرم 1400

مطلب مفید بود؟
114
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی