تهران

خبر بد برای سرخابی ها پس از قهرمانی + عکس

شوکه بزرگ به هواداران پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس که باید بدهی خود را به برانکو پرداخت می کرد از این کار صرف نظر کرد و تصمیم گرفت این بدهی را به صورت اقساط پرداخت کند که با مخالفت برانکو و وکیل او روبرو شدند

داریو بوشیچ وکیل برانکو ایوانکوویچ گفت: جریمه های بیشتری بابت دیرکرد به طلب ایوانکوویچ اضافه شد و اگر اشتباه نکنم باشگاه پرسپولیس باید 60 هزار یورو بیشتر بپردازد.

 

خبر بد برای سرخابی ها پس از قهرمانی
عنوان

وکیل برانکو ایوانکوویچ  همچنان پرونده شکایات علیه پرسپولیس را پیگیری می کند،  او در پاسخ به سوالات گفت:
ما شکایات را در فیفا بررسی کردیم و انجام دادیم امام حدودا 10 روز پیش از طرف دادگاه حکمیت ورزش CAS نامه ای به دستمان رسید که در آن گفته شده بود که باید دفاعیات خودمان را به آنجا می فرستادیم، ما اینکار را هم انجام دادیم و تمامی مدارک و اسناد به همراه حکم نهایی فیفا به این دادگاه فرستادیم. البته دیگر مشخص نیست چه زمانی برای دادرسی بعدی اعلام شود چون طبق اطلاع ما پرونده زمانی وارد روند دادرسی می شود که پول دادرسی به حساب CAS واریز شود.اگر پرسپولیس این پول را واریز نکند ممکن است زمان این کار به تعویق بیفتد.

وکیل برانکو
عنوان

او درادامه گفت:
ما بارها برای رسیدن به توافق جدید صحبت کردیم 
حتی بحت هایی هم بود که اگر باشگاه پرسپولیس حاضر می شد در مذاکرات استانبول شرکت کند و پول نقد به موکلان من بدهد توانایی این را داشتم برانکو و دستیارانش را راضی کنم و پرونده را در همینجا به اتمام برسانم. اما مدیران وقف باشگاه در کنار اینکه تخفیف 60 و 70 درصدی می خواستند، درخواست کردند باقی مانده پول را به صورت اقساط و طی یکی دو سال بپردازند،که این شرایط اصلا حرفه ای نبود و ما نپذیرفتیم. حالا هم رای اولیه فیفا را داریم و با توجه به مدارک و اسنادی که وجود دارد من بعید میدانم سایر دادگاه ها رایشان را تغییر دهند.

داریو بوشیچ در نهایت گفت:
شاید در روند مذاکرات از سال پیش تا حال فرصت هایی بوده که ما تخفیف بدهیم و به توافق برسیم. اما حالا که فیفا حق را به صورت کامل به برانکو و دستیارانش داده است ما تمام پول را به صورت یک جا و تا 16 مرداد می خواهیم و هیچ عرض و بهانه ای را قبول نمی کنیم. 
تا الان باشگاه پرسپولیس می توانست پولی را به حساب برانکو واریز کند و او را راضی کند و راه را برای مذاکرات بیشتر باز بگذارد.اما آن ها بعد از رای فیفا کاری جز کشاندن پرونده به دادگاه دیگری نکردند. 
نکنه مهم اینجاست که از زمان صدور رای فیفا که اسفند ماه بوده است تا به حال به طلب برانکو ایوانکوویچ اضافه شده است و اگر اشتباه نکنم باشگاه پرسپولیس باید نسبت به آن رای حدود 60 میلیون یورو را به ما بپردازد.

خبر بد برای سرخابی ها
عنوان

خبرگذاری تنسیم از از داریو بوشیج پرسید:
آقای بوشیج، آیا از باشگاه پرسپولیس در این روز ها تماسی دریافت کرده اید و آیا توافقی با باشگاه پرسپولیس در زمینه پرداخت طلب های برانکو داشته اید؟ 
او گفت دو روز پیش تماسی با باشگاه پرسپولیس داشتم و به توافق رسیدم که تمام طلب  دستیاران برانکو به صورت کامل پرداخت شود و بخشی از طلب خود برانکو هم پرداخت شود.


در ادامه خبرگذاری تنسیم از بوشیج پرسید:
گفته می شود که باشگاه پرسپولیس 80% از طلب برانکو را حاضر است پرداخت کند آیا باشگاه در این مورد با شما صحبتی کرده است؟ 
باشگاه به من نگفته که چند درصد از طلب برانکو را می خواهد پرداخت کند. چیزی که به شما گفتم تمام چیزی است که میدانم و منتظریم ببینیم چه کاری می خواهد صورت بگیرد.

مطلب مفید بود؟
3
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی