تهران

تایید خبر درگذشت ارشا اقدسی در بیمارستان بیروت

ارشا اقدسی حادثه
ارشا اقدسی بدلکار معروف و محبوب ایرانی متاسفانه در تاریخ ششم مرداد ماه سر صحنه فیلم برداری در بیروت دچار حادثه و با وضعیت بحرانی در بیمارستان بیروت بستری شد. متاسفانه بعد از چند روز تلاش تیم پزشکی، امروز به تاریخ سیزدهم مردادماه 1400 این بدلکار هنرمند کشورمان بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.

تایید خبر درگذشت ارشا اقدسی در بیمارستان بیروت

بدلکار معروف و محبوب ایرانی، ارشا اقدسی که برای تولید یک پروژه سینمایی در بیروت لبنان مشغول فعالیت بود متاسفانه به دلیل حادثه تصادف سر صحنه فیلم برداری راهی بیمارستان شد که به علت کاهش علائم حیاتی وی، پزشکان او را وارد خواب مصنوعی کردند و منتظر تغییر وضعیت او برای شروع درمان شدند. اما متاسفانه امروز سیزدهم مرداد ماه 1400 خبر درگذشت این جوان حرفه‌ای تایید شد.

تمام افتخارات این بدلکار با اخلاق و حرفه‌ای از شاگردی پیمان ابدی تا وصیت اهدای اعضای بدنش را بعد مرگ، در مقاله‌ای با عنوان بیوگرافی ارشا اقدسی بخوانید.

ارشا اقدسی کما
ارشا اقدسی سر صحنه فیلم برداری

جزئیات حادثه

چهارشنبه ششم مرداد ماه، ارشا اقدسی سر صحنه فیلم برداری یک پروژه سینمایی در بیروت طی حادثه‌ تصادف که منجر به چپ کردن ماشین شده است به شدت مصدوم و سریعا روانه بیمارستان شد.

پزشکان بنا به صلاحدید، ارشا را به خواب مصنوعی بردند و منتظر بودند تا ببینند علائم ارشا چه تغییری می‌کند و آیا می‌شود او را تحت عمل جراحی قرار داد؟

همچنین پزشکان ایرانی نیز اعلام آمادگی کرده بودند که اگر در چند روز آینده کوچک‌ترین تغییری در وضعیت ارشا اتفاق بی‌افتد راهی بیروت شوند و ارشا توسط تیم پزشکی متخصص ایرانی عمل شود.

اما متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده شانس زنده ماندن او بسیار کم شد و علی رغم چشم انتظاری خانواده وی و دعای مردم، ارشا اقدسی درگذشت.

بر طبق وصیتش مبنی بر اهدای اعضای بدن بعد از مرگ، این وصیت در بیمارستان بیروت انجام می‌شود و سپس پیکر ایشان به ایران منتقل شده و در کنار آرامگاه پیمان ابدی به خاک سپرده می‌شود.

ارشا اقدسی کما
نمایی از بدلکاری ارشا اقدسی
درگشت ارشا اقدسی
نمایی از هنرمندی و بدلکاری ارشا اقدسی

مطلب مفید بود؟
50
2
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی