تهران

مشخص شدن وضعیت کوپن کالابرگ بعد از شهریور 1401

وضعیت کوپن کالابرگ
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: با آماده شدن زیرساخت‌های لازم، کالا‌های اساسی از شهریور با کالابرگ‌های الکترونیکی (کوپن) توزیع می‌شود. این طرح برای کمک به عدم افزایش قیمت و همچنین بهبود وضعیت خرید کالاهای اساسی است.

مشخص شدن وضعیت کوپن کالابرگ بعد از شهریور 1401

به نقل از خبر آنلاین درباره کوپن کالابرگ الکترونیک و یارانه: در راستای تصمیمات جدید درباره اصلاح یارانه‌ها وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره توضیحاتی داد. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اقلام یارانه‌ای که گران خواهند شد، گفت: مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات، چهار کالایی هستند که یارانه به آنان اختصاص پیدا کرده و با اصلاح یارانه‌ها، پول یارانه آنان به حساب مردم واریز خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در قانونی که مجلس شورای اسلامی به تصویب رسانده، آمده است که دولت در بودجه 1401 حق ندارد حتی یک دلار را به قیمت 4200 به فروش برساند و باید این یارانه به صورت کالابرگ الکترونیکی به مردم پرداخت شود تا رفاه بیشتری برای آنان حاصل شود.

عبدالملکی بیان داشت: تا دو ماه یارانه نقدی برای مردم واریز می شود؛ چراکه هنوز زیرساخت کالابرگ الکترونیکی آماده نیست؛ اما به محض آماده سازی این کالابرگ، سهمیه های مناسبی برای مردم در چهار قلم ذکر شده اختصاص پیدا خواهد کرد و مردم با کالابرگی که همان کارت بانکی آنان خواهد بود، می‌توانند این اقلام را با قیمت مناسب دریافت کنند.

وعده‌ای که دادند برای شهریورماه است که کالابرگ الکترونیک آماده شود و این دیگر به عهده دولت است که از شهریور 1401  کالا‌های اساسی و ضروری با کالابرگ الکترونیک به دست مرم برسد.

کالابرگ یارانه
کالابرگ یارانه برای سال 1401

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی