تهران

معرفی کسب و کارهای کوچک

کسب و کارهای کوچک و پر سود
در این مقاله ما ایده هایی برای شما داریم که با عملی کردن آن ها می توانید به درامد خوبی برسید.

انواع کسب و کار کوچک در ایران

همه ی ما دوست داریم تا کسب و کار کوچکی برای خودمان داشته باشیم و بر میزان درآمد و سرمایه های مان بیفزاییم اما راه های آن را نمی دانیم و هیچ ایده ای هم برای آن نداریم. در این مقاله از سایت تیجور ما چند ایده برای راه اندازی کسب و کارهای کوچکی که پر سود هستند را برای تان گردآوری کرده ایم که امیدواریم برای شما مفید باشند.

 

کسب و کارهای کوچک پرسود

1- برنامه نویس شوید و برنامه های متفاوت را توسعه دهید

یکی از پردرامد ترین و بهترین شغل های پرسود برنامه نویسی و توسعه ی آن می باشد. برنامه نویس ها معمولا به دو صورت کار می کنند که یکی از آن ها فریلنسری و یکی دیگر کار کردن برای یک شرکت و یا اداره ی خاص می باشد. فریلنسری به این معنا است که شما در شرکت خاصی مشغول به کار نمی شوید، بلکه به صورت دورکاری و روش های متفاوتی مانند استفاده از سایت های کاریابی ، پروژه قبول می کنید و در خانه آن را انجام می دهید. اگر شما دوست دارید خودتان صاحب کار خودتان باشید و از رفتن به شرکت خوشتان نمی آید، می توانید روش فریلنسری را انتخاب کنید.

البته برای عملی کردن این ایده شما باید پشتکار و اراده ی بسیار زیادی داشته باشید و همچنین علاقه به برنامه نویسی و موضوعاتی مانند حل مسئله هم بسیار مهم است.

کسب و کارهای پر سود
کسب درامد با برنامه نویسی و توسعه برنامه

 

2- به صورت آنلاین و تحت وب آموزش بدهید.

آموزش همواره یکی از بهترین روش های ممکن برای کسب درامد بوده و هست. امروزه به دلیل مشکلات زیادی که در برگزاری کلاس های حضوری وجود دارد، بسیاری از افراد به جای شرکت در کلاس های حضوری و هزینه های بالای آن، شرکت در کلاس های آنلاین را ترجیح می دهند. 

شما می توانید در هر زمینه که تبحر دارید، شروع به کار کنید و با فروختن فیلم های آموزشی و برگزاری کلاس های آنلاین به درامد برسید.

3- ایده های هیجان انگیز و سرگرم کننده داشته باشید.

راه اندازی پارک های هیجان انگیز با سرگرمی های جدید، یکی از بهترین روش های درامد زایی می باشد چرا که معمولا سرگرمی های زیادی در شهرهای کوچک وجود ندارد و اگر شما بتوانید آن را راه اندازی کنید، با استقبال فراوانی مواجه خواهید شد.

4- آبمیوه فروشی بزنید.

یکی از مواردی که در ایران به آن علاقه ی زیادی نشان داده می شود آبمیوه های تازه و طبیعی است که همین امر موجب می شود شما با داشتن یک مغازه و یا دکه ی آبمیوه فروشی، به درامد خوبی برسید. برخی فصل ها مانند تابستان، به دلیل گرم بودن هوا افراد علاقه ی بیشتری به این نوشیدنی های خنک نشان می دهند و شما می توانید از این فرصت به نفع خودتان استفاده کنید.

5- رنگ تولید کنید و بفروشید.

معمولا همیشه در خانه های نوساز به رنگ نیاز است و اگر شما بتوانید با راه اندازی یک مغازه ی کوچک رنگ تولید کنید و یا رنگ بفروشید، به سرمایه ی بزرگی دست خواهید یافت چرا که این شغل تعطیلی هم ندارد و بازار آن در تمامی ماه های سال داغ است.

6- لباس و پوشاک زیبا طراحی کنید.

معمولا مردم علاقه ی فراوانی به پوشاک زیبا نشان می دهند و وقت زیادی هم صرف پیداکردن یک لباس مناسب می کنند، فرقی هم ندارد که مرد باشند یا زن. اگر خیاطی بلد هستید، می توانید لباس های زیبا را بدوزید و بفروشید. اگر هم نه، می توانید طراحی آن را انجام دهید و آن ها را به یک مزون یا خیاط بفروشید.

7- عکاسی کنید.

با این که گوشی های موبایل امروزه بساری از نیازهای عکاسی افراد را تامین می کنند، اما باز هم برخی افراد دنبال عکاس های خلاقانه با ژست های زیبا با یک دوربین حرفه ای خوب می گردند تا لحظات زندگی شان را ثبت کنند و عکس های زیبا و به یاد ماندنی از آن ها بگیرند.

8- رزومه نویسی کنید. 

یکی از مشکلاتی که هر فردی که دنبال کار می گردد با آن مواجه است، رزومه نویسی است. معمولا بیشتر افراد روش درست رزومه نویسی را نمی دانند و به دنبال فردی می گردند تا بتوند این کار را برای آن ها انجام دهد. شما می توانید با کمی تمرین و مطالعه، مهارت خوبی در این کار به دست بیاورید و شروع به رزومه نویسی برای افراد جویای کار کنید.

کسب درامد
روش های کسب درامد

 

9- انیمیشن سازی کنید.

با پیشرفت کردن دنیای مدرن و تکنولوژی های مختلف، صنعت انیمیشن سازی هم پیشرفت زیادی داشته است و با سرعت زیادی در حال رشد کردن است. شما می توانید با شرکت در دوره های آموزشی و یاد گیری این کار و با کمی خلاقیت، به درامد خوبی از این رشته برسید.

10- جعبه های کادویی بسازید.

کادو و هدیه دادن به مناسبت های متفاوت، موجب شده است تا افراد به جعبه های کادویی و تزئینی علاقه ی زیادی نشان بدهند. به همین دلیل هم درست کردن و فروش آن ها می تواند منبع درامد خوبی برای تان باشد. شما می توانید با کمی سرچ کردن و با کمی خلاقیت، جعبه های زیبایی درست کنید و آن ها را از طریق روش های  مختلفی بفروشید.

مطلب مفید بود؟
3
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی