تهران

معرفی انواع کسب و کار خانگی

کسب درآمد در خانه
بسیاری از خانم ها دوست دارند تا در خانه کاری برای خودشان دست و پا کنند تا کمک خرجی برای همسرشان باشند و یا برخی از افراد به دنبال کارهای پاره وقتی برای کسب درامد هستند. در این مقاله ما چندین ایده ی جالب برای کسب درامد درخانه را به شما معرفی می کنیم.کسب و کار خانگی

یکی از بهترین کارهایی که می توان برای کاهش نرخ بیکاری و افزایش شغل و کسب و کار انجام داد، کسب و کارهای خانگی می باشد. شما می توانید مشاغل خانگی خودتان را راه بیاندازید و درامد خوبی از آن داشته باشید و علاوه بر آن باعث ایجاد شغل برای چند نفر دیگر هم بشوید. همچنین در این نوع مشاغل با توجه به نبودن نیازی به محل کار، دفتر و هزینه های اضافی دیگر، می توان هزینه ها را کاهش و سود را افزایش داد.

علاوه بر سود های اقتصادی کسب و کارهای کوچک خانگی، می توان به جنبه های فرهنگی آن هم اشاره کرد از جمله ی آن می توان به تربیت بهتر کودکان و یاددادن اصول کاری به آن ها اشاره نمود. همچنین مزیت های کسب و کارهای خانگی برای خانم ها بیشتر از آقایان می باشد چراکه آن ها می توانند بدون نیاز از خارج شدن از منزل و در کنار کودکانشان به کار کردن بپردازند.

کسب و کارهای خانگی
کسب و کار کوچک خانگی

در این مقاله از سایت تیجور ما به شما انواع کسب و کار خانگی در ایران را معرفی می کنیم و فهرستی از آن ها را به شما ارائه می کنیم تا بتوانید با ایده گرفتن از آن ها، یک کسب و کار خوب برای خودتان راه بیاندازید.

 

 

فهرستی از انواع کسب و کار خانگی

 

غذای خانگی بپزید و بفروشید.

امروزه افراد زیادی وجود دارند که علاقه ی زیادی به غذاهای خانگی دارند اما به دلیل نداشتن وقت، نمی توانند برای خودشان غذا بپزید. شما می توانید غذاهای مختلف را در خانه تان بپزید و آن را بفروشید. حتی می توانید به کارخانه ها هم مراجعه کنید و به آن ها پیشنهاد تهیه ی غذا بدهید. 

شیرینی بپزید.

شما می توانید با یاد گرفتن هنر شیرینی پزی و کمی خلاقیت، شیرینی های خوشمزه و زیبا درست کنید و آن ها را از روش های متفاوتی مانند زدن پیج در اینستاگرام و یا تلگرام، به فروش برسانید. همچنین می توانید روش تهیه ی کیک تولد را هم یاد بگیرید و با قیمت کمتر از شیرینی فروشی ها به فروش برسانید و درامد کسب کنید.

ترشیجات درست کنید و بفروشید.

شما می توانید در خانه و با هزینه ی کمی ترشی های خوشمزه درست کنید و آن ها را بفروشید. برای فروش می توانید خودتان اقدام کنید و یا به چند مغازه ی متفاوت مانند سوپری ها مراجعه کنید و از آن ها بخواهید تا در قبال دریافت مقداری هزینه، ترشی های تان را بفروشید.

چاپ سیلک انجام دهید. 

برای راه اندازی این کسب و کار شما فقط به یک دستگاه اتوماتیک یا دستی چاپ سیلک نیاز دارید. با این دستگاه شما می توانید انواع طرح ها را بر روی لیوان، تی شرت، خودکار، جعبه و ... انجام بدهید. کار با این دستگاه بسیار آسان بوده و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی آن را فرا بگیرید. با توجه به این که امروزه افراد به خرید ماگ و پیکسل و تی شرت و ... با طرح های دلخواه خودشان علاقه ی زیادی نشان می دهند، شما می توانید از این موقعیت به نفع خودتان استفاده کنید و درامد خوبی کسب کنید. 

طراحی سایت انجام بدهید.

طراحی کردن و یا برنامه نویسی کردن یک سایت هم یکی از شغل های پردرآمدی است که می توان با کمترین امکانات (یک لپ تاب و اینترنت) انجام داد. البته برای این کار شما باید به طراحی و یا برنامه نویسی علاقه داشته باشید. خوب است بدانید که هر سایت دارای دو بخش طراحی و برنامه نویسی است که بخش  طراحی همان قسمتی است که با کاربر تعامل دارد و شما در هنگام ورود به سایت می بینید که به آن در اصطلاح برنامه نویسی بخش Front-End می گویند. برای انجام دادن بخش طراحی سایت، شما باید به نرم افزار های گرافیکی و شیوه نامه Css و فریمورک هایی مانند Bootstrap، react,JQuery و ... تسلط  داشته باشید. 

بخش دیگر سک سایت، بخش برنامه نویسی و یا بخش Back-end آن می باشد که همان بخش پردازش و پشت یک سایت است. این بخش از سایت معمولا کار سخت تری است و نیاز به دانستن زبان های برنامه نویسی همچون Java,Php، Asp.Net و ... دارد. 

طراحی سایت و کسب درامد
انواع کسب و کار خانگی

 

پشتیبانی سایت و تولید محتوا انجام دهید. 

امروزه با توجه به افزایش تعداد سایت ها، همه ی آن ها به یک پشتیبان نیاز دارند تا برای سایت مورد نظر فیلم و عکس و مقاله مرتبط با موضوع سایت تهیه کند. این کار کار چندان سختی نمی باشد و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی آن را فرا بگیرید و درامد خوبی از آن داشته باشید. 

ترجمه انجام دهید.

اگر به هر یک از زبان های خارجی مانند انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ترکی و... تسلط دارید، می توانید کار ترجمه انجام دهید و بدون این که به ابزار خاصی داشته باشید، کسب در آمد خوبی در خانه تان داشته باشید.

ویراستاری انجام دهید.

اگر در ویراستاری های علمی و ادبی سر رشته دارید و به آن علاقه دارید، می توانید با ابزارهای کمی و در خانه، برای خودتان یک کسب و کار ایجاد کنید و پروژه بگیرید.

گیاهان زینتی و دارویی پرورش دهید.

اگر در خانه تان حیاط و یا مکان مناسبی دارید که می توانید در آن گل و گیاه پرورش دهید، پس دست به کار شوید و گل و گیاه های زینتی و دارویی را پرورش دهید. این کار هم از درامد خوبی برخوردار است و نیاز به سرمایه ی اولیه ی چندانی هم ندارد.

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی