تهران
پروفایل شهادت امام رضا

عکس پروفایل شهادت امام رضا (ع) + متن احساسی و زیبا

شیعیان جهان و به خصوص ایرانیان، ارادت خاصی به امام هشتم دارند. هر ساله، در روز شهادت ایشان، دلدادگان آن حضرت، در هر کجای جهان که باشند، به اقامه عزا می‌پردازند و غم و اندوه وجودشان را فرا می‌گیرد. در این مقاله عکس پروفایل و متن‌ سوگواری برای شهادت امام رضا (ع) را تهیه کرده‌ایم. همراه ما باشید.

عکس پروفایل رحلت پیامبر و امام حسن

عکس پروفایل رحلت پیامبر و شهادت امام حسن 1401 + متن تسلیت

روز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) برای ما مسلمانان، روزی پر از غم و اندوه و ماتم است. هر ساله مسلمانان در این روز، به اقامه عزا می‌پردازند. امسال 28 صفر 1443 قمری، روز رحلت پیامبر و شهادت امام حسن مصادف با 13 مهر 1400 است. ین روز را به همه مسلمانان جهان تسلیت می‌گوییم.

تبریک امامت حضرت مهدی

تبریک زیبای آغاز امامت امام زمان (عج) 1401 + عکس و متن جدید

سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) روز فرخنده و مبارکی برای مسلمانان سراسر جهان است. از آن جا که برگزاری مراسم جشن در این روز مستحب است، مسلمانان این روز را بسیار گرامی می‌دارند. در سال 1400 روز نهم ربیع الاول مصادف با شنبه 24 مهر ماه است. برای مشاهده متن و عکس تبریک این روز فرخنده همراه ما باشید.

گوشی سامسونگ خوب

گوشی سامسونگ خوب چی بخرم

سامسونگ یکی از بهترین برندهای تولید کننده گوشی هوشمند در سطح جهان است. تنوع بالا در محصولات این برند سبب شده تا انتخاب از این بین کار چندان ساده ای نباشد. برای آشنایی بیشتر با بهترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ تا انتهای این بخش با ما همراه باشید.

راه های جذب مشتری وفادار

نکات مهم برای بدست آوردن مشتری وفادار

جذب مشتری وفادار برای هر مجموعه ای امری مهم و حیاتی به شمار می‌رود. برای تبدیل شدن مشتری جدید به یک مشتری وفادار و دائمی نیاز است تا اصولی را رعایت کنید. اصولی که به راحتی به راحتی قابل انجام است و نتیجه بسیار مطلوبی برای کسب و کار شما خواهد داشت. برای آشنایی با این روش ها با ما همراه باشید.

خرید ماشین لباسشویی

خرید ماشین لباسشویی+ راهنمای خرید

خرید ماشین لباسشویی به دلیل تعداد زیاد مدل‌ آن در بازار می‌تواند یکی از دشوار ترین خریدها باشد؛ اما اگر نیاز خود را مشخص کنید و بدانید دنبال چه نوع ماشین لباسشویی و با چه امکاناتی هستید، کار ساده تری پیش رو خواهید داشت.

سامانه راهور 120

آشنایی با سامانه راهور 120

جریمه هنگام رانندگی یک اتفاق ناخوشایند رایج است و اطلاع از میزان جرایم و نحوه پرداخت جریم برای همه شهروندان تبدیل به یک نیاز شده است. برای برخی از ما نیز پرداخت ماهیانه قبض خلافی خودرو ، همانند پرداخت قبض برق و قبض گاز و ... امری عادی شده که با سامانه راهور 120 میتوانید خلافی را براحتی پرداخت کنید.

پیگیری کارت سوخت را از کجا انجام بدیم

پیگیری کارت سوخت را از کجا انجام بدیم

متقاضیان کارت های سوخت ابتدا باید وارد سایت www.epolice.ir شده و بر روی گزینه کارت سوخت کلیک کنند. پس از آن به قسمت پیگیری کارت سوخت رفته و نوع وشماره پلاک خودرو را وارد و روی گزینه پیگیری کارت سوخت کلیک کنند.

استعلام عوارض خودرو

نحوه استعلام عوارض خودرو

پرداخت بدون توقف عوارض تردد در آزاد‌راه‌های کشور، با هدف توسعه فناوری‌های نوین در حوزه حمل‌ونقل و سرعت‌بخشی، سهولت استفاده و ارتقای کیفیت در جهت شناسایی و وصول خودکار عوارض تردد در آزادراه‌های کشور در حال اجرا است.

برند سامسونگ

آشنایی با برند سامسونگ

برند سامسونگ یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های موبایل در جهان است. این برند علاوه بر موبایل های هوشمند محصولات دیگری نیز دارد. در این مقاله شما را با تاریخچه این برند بزرگ آشنا میکنیم. با تیجور همراه باشید.