تهران
کتاب تحلیل تکنیکال جان مورفی

معرفی کتاب تحلیل تکنیکال جان مورفی

کتاب تحلیل تکنیکال جان مورفی یکی از کتاب های مناسب و کارآمد در زمینه بازار بورس است. مطالعه این کتاب می‌تواند به افراد در زمینه خرید و فروش سهام در بورس کمک کند. راهکار های اصولی و علمی جان مورفی حتما برای هر فعال بازار بورس مفید خواهد بود و یا در مواردی لازم.

خرید و فروش بیت کوین

چگونه بیت کوین بخریم و بفروشیم، نکات مهم + آموزش

بیت کوین پول دیجیتالی است که می‌توانید با آن سفارش‌ آنلاین انجام دهید، خرید کنید و یا اینکه آن را به عنوان نوعی سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید. همین کارکردهای مختلف و استفاده‌های متفاوتی که از آن می‌توانید داشته باشید دلیل خوبی است تا به سمت یادگیری اصول خرید و فروش آن حرکت کنید.

انواع کسب و کار خانگی و روستایی

انواع کسب و کار روستایی و خانگی

بسیاری از افراد امروزه به دنبال ایده هایی برای ایجاد کسب و کار خودشان هستند. ما در این مقاله انواع کسب و کار را معرفی و ایده هایی برای هر کدام ارائه می دهیم.

صندوق سرمایه گذاری

صندوق سرمایه گذاری چیست و چه کارهایی می کند

اگر به بورس و سرمایه گذاری در آن علاقه مند هستید و یا قصد فعالیت در این زمینه را دارید، یکی از مواردی که باید حتما با ان اشنا شوید صندوق سرمایه گذاری می باشد.در این مقاله شما را با انواع صندوق سرمایه گذاری، مزایای صندوق سرمایه گذاری و هزینه و مدت ابطال ان اشنا می کنیم.

کار در منزل

کسب و کار خانگی چیست

در این مقاله ما در مورد ایده های کسب و کارهای خانگی با شما صحبت می کنیم. کسب و کارهای خانگی معرفی شده در این مقاله بدون شک می توانند بهترین ایده ها برای افراد جویای شغل باشند.

خرید و فروش سهام

نکات مهم در خرید و فروش سهام

در خرید و فروش سهام نکات بسیاری هستند که اگر آنها را رعایت نکنیم مطمئنا علاوه بر اینکه سودی از معاملات نمی کنیم، بلکه ممکن است ضرر هم بکنیم.در ادامه شما را با چند نکته مهم از جمله:تحلیل بازار،خرید بموقع سهام و فروش ان آشنا می کنیم تا بتوانید در زمینه بورس و سهام سود بسیاری بدست بیاورید.

چگونگی سرمایه گذاری در بورس

برای سرمایه گذاری در بورس از کجا شروع کنم

اگر علاقه مند به یادگیری سرمایه گذاری در بورس هستید و میخواهید در این زمینه موفق باشید و با یادگیری انواع تحلیل ها سود بیشتری از معاملات بورسی خود بدست بیاورید، توصیه می کنم به هیچ وجه این مقاله را از دست ندهید.


کسب درآمد در خانه

معرفی انواع کسب و کار خانگی

بسیاری از خانم ها دوست دارند تا در خانه کاری برای خودشان دست و پا کنند تا کمک خرجی برای همسرشان باشند و یا برخی از افراد به دنبال کارهای پاره وقتی برای کسب درامد هستند. در این مقاله ما چندین ایده ی جالب برای کسب درامد درخانه را به شما معرفی می کنیم.کسب و کار خانگی


روش های تاسیس شرکت خانوادگی

انواع کسب و کار خانوادگی

تاسیس شرکت خانوادگی یکی از قدیمی ترین و بهترین روش های کسب درامد و پیشرفت می باشد که ما توضیحات کاملی در مورد آن را در این مقاله گردآوری کرده ایم.

چه مشکلاتی برای کسب و کارهای آنلاین وجود دارند؟

موانع کسب و کار اینترنتی در ایران

یکی از موضوعاتی که هر مدیر کسب و کار آنلاینی باید بداند، مشکلات موجود در این زمینه و راه های مقابله با آن می باشد که در این مقاله از تیجور به طور کامل توضیح داده شده است.