تهران

همه چیز در باره کرم پودر وت اند وایلد

آشنایی با کرم پودر برند وت اند وایلد
برندهای مختلفی در زمینه تولید کرم پودر در دنیا فعالیت می کنند و شناخت خصوصیات هر کدام از برندهای معروف می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب و خرید آگاهانه کرم پودر متناسب با پوست شما باشد در ادامه این مطلب به معرفی کرم پودر برند وت اند وایلد خواهیم پرداخت.

کرم پودر وت اند وایلد

وت اند وایلد یک برند تولید محصولات آرایشی زیبایی است که در سال 1979 در لس آنجلس آمریکا تاسیس شده است. محصولات این برند برای تمام گروه های سنی قابل استفاده است. 
کرم پودرهای وت اند وایلد متناسب با انواع مختلف پوست هستند و شما می توانید با توجه به نوع و جنس پوست خود نوع مناسب آن را تهیه کرده و استفاده نمایید. 

کرم پودر برند وت اند وایلد
کرم پودر برند وت اند وایلد


مشخصات کرم پودر وت اند وایلد فتوفوکوس
(Photo Foundation Wet & Wild)

نوع کرم پودر فتو فوکوس برند وت اند وایلد تولید اختصاصی این برند برای جلوگیری کردن از سفید شدن چهره در عکس هاست. این کرم پودر دارای مشخصاتی است که درادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.


پوشش دهی متوسط رو به بالا

این کرم پودر تولید برند وت اند وایلد به شکل یکدست و صاف روی پوست نشسته و دارای بافت فوق العاده نرم و سبکی است. عملکرد این کرم پودر طبق آزمایش های متعددی که روی آن انجام شده بسیار خوب و با کیفیت قابل قبولی بوده است. برای مثال این کرم پودر تحت شرایط متفاوتی در زمان عکسبرداری مورد بررسی قرار گرفته است.

برند کرم پودر
پوش دهی مناسب پوست با کرم پودر وت اند وایلد


قیمت کرم پودر وت اند وایلد

داشتن قیمت مناسب یکی دیگر از ویژگی های خوب در کرم پودرهای برند وت اند وایلد محسوب می شود با وجود اینکه این محصول دارای کیفیت بالایی است از لحاظ قیمتی مناسب بوده و همین ویژگی از عوامل محبوبیت آن به شمار می رود. قیمت کرم پودر فتوکوس برند وت اند وایلد به نسبت برندهای معروف دیگر از قیمت متعادل تری برخوردار است.


فتوفوکوس بودن

احتمالا برایتان این سوال پیش بیاید که ویژگی فتوفوکوس به چه معناست؟ دارا بودن قابلیت فتوفوکوس به کرم پودر کمک می کند که چهره شما در عکس ها نور خورده و براق به نظر نرسد و چهره طبیعی و بدون خدشه باشد.کرم پودر فتوفوکوس وت اند وایلد به صورت مایع و در محفظه شیشه ای بسته بندی می شود. مایع بودن کرم پودر کمک می کند تا کرم به خوبی روی پوست پخش شود.

کرم پودر برند وت اند وایلد
ویژگی فتوفوکوس کرم پودر برند وت اند وایلد


ویژگی های کرم پودر وت اند وایلد فتوفوکوس

عملکرد بسیار خوب و قابل قبول، داشتن فرمولاسیون عالی، دارا بودن ترکیباتی که جاذب نور بوده و از درخشش و براقیت پوست در عکس جلوگیری می نماید، داشتن جلوه مات، کوچک کننده منافذ باز پوست، مناسب برای پوستهای چرب و مختلط و نرمال، ماندگاری بالاو  فاقد پارابن بودن از ویژگی های مهم کرم پودر وت اند وایلد فتوفوکوس می باشد


روش استفاده از کرم پودر برند وت اند وایلد مدل فتو فوکوس

برای پخش یکدست و موثر این کرم پودر از براش با تراکم بالا استفاده کنید. این کرم پودر بلافاصله پس از استفاده روی پوست می نشیند و بر روی پوست خشک شده و حالت مات به پوست می دهد و باعث طبیعی دیده شدن آرایش در چهره فرد می شود.
این کرم پودر با یک بار زدن روی پوست پوششی متوسط و طبیعی ایجاد می کند برای بهتر نتیجه گرفتن و داشتن نمای نهایی عالی بهتر است لایه دیگری از کرم پودر را روی پوست زده و پخش کنید. این کار هیچ گونه احساس سنگینی و ماسیدگی به پوست نمی دهد و پس از خشک شدن کرم روی صورت جلوه نهایی مات و طبیعی برای پوست ایجاد می نماید.
کرم پودر وت اند وایلد فتوفوکوس دارای تنوع رنگی زیادی است که هر فرد متناسب با رنگ پوست خود می تواند رنگ مناسب خود را انتخاب کند. اصل این کرم پودر را همانگونه که در بالا اشاره شد می توانید با قیمت نسبتا مناسبی نسبت به برندهای معروف دیگر از داروخانه ها و فروشگاههای معتبر خریداری نماید.
 

مطلب مفید بود؟
3
2
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی