تهران

کرم پودر میبلین رو میشناسید؟

آشنایی با کرم پودر برند میبلین
کرم پودرها دارای کارکرد مهم و پایه ای برای یک آرایش کامل با جلوه هایی زیبا محسوب می شوند. میبلین یکی از برندهای معروف و شناخته شده آمریکایی تولید لوازم آرایشی و زیبایی است که انواع مختلف کرم پودر را برای پوستهای مختلف تولید و عرضه می کند.

 کرم پودر میبلین 

میبلین (Maybelline) نام شرکت تولید محصولات آرایشی و زیبایی آمریکایی است که از سال 1996 تحت مالکیت شرکت فرانسوی لورآل در آمده است. این شرکت در آغاز توسط یک جوان 19 ساله با نام تام لایل ویلیامز تاسیس شد. ریمل اولین محصول تولید شده این شرکت که به صورت خانگی و با استفاده از وازلین و دود زغال ساخته شده بود هست. دفتر مرکزی این شرکت در شهر شیکاگو، ایلی نوی مستقر است.

کرم پودر میبلین
کرم پودر برند میبلین Maybelline


انواع کرم پودر برند میبلین

شرکت میبلین تولید کننده چندین نوع کرم پودر است که در ادامه با برخی از مدل های شناخته شده آن آشنا خواهیم شد.

کرم پودر مدل Super Stay میبلین

کرم پودر 24 ساعته مدل سوپر استی میبلین دارای رنگدانه های قوی است که همین امر تاثیر زیادی روی توان ماندگاری محصول دارد این کرم پودر دارای تنوع در رنگ بندی است و به نسبت رنگ پوست های مختلف رنگ های متنوعی دارد. این کرم به خاطر داشتن قابلیت ماندگاری بالا و پوشش دهی قوی برای افراد با فعالیت زیاد مناسب است و می تواند برای مدت طولانی باعث شادابی و لطافت پوست گردد. این محصول دارای بهترین پوشانندگی با توجه به نوع پوست است و بافت سبک و فاقد چربی این کرم پودر آن را برای استفاده در انواع پوست مناسب می کند. اگر دنبال یک کرم پودر با بافت سبک و قدرت پوشش دهی قوی برای عیوب پوست هستید این کرم گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. 
قیمت کرم پودر مدل Super Stay میبلین با وجود کیفیت بالا به نسبت برندهای دیگر نسبتا مناسب است.

کرم پودر میبلین
کرم پودر  مدل Super Stay میبلین


کرم پودر مدل Fit Me برند میبلین

کرم پودر  فیت می میبلین برای پوستهای نرمال تا چرب مناسب بوده و دارای بافت کرمی و سبک است. هم چنین باعث مات شدن پوست شده و یک ظاهر طبیعی با قابلیت کم رنگ تر کردن لکهای پوستی و جوش ها را به همراه دارد. این کرم باعث بسته شدن منافذ باز پوست می شود و به مرور به کوچکتر شدن منافذ پوست در پوستهای چرب کمک می کند. 
بخاطر استفاده از تکنولوژی Micro-power در فرمولاسیون این کرم پودر حالت مات به پوست داده و از برق افتادن روی پوست جلوگیری می کند. کرم پودر فیت می برند میبلین دارای ماندگاری خوبی در حدود 7 تا 8 ساعت است. 
این کرم پودر با حجم 30 میلی لیتر ارائه می شود وقیمت کرم پودر  فیت می میبلین نیز بسیار مناسب می باشد.

کرم پودر میبلین
کرم پودر مدل Fit Me برند میبلین


کرم پودر 24 ساعته سوپر استی میبلین شماره 21

کرم پودر سوپر استی میبلین شماره 21  دارای فرمولاسیون منحصر بفردی است که آن را برای انواع مختلف پوست قابل استفاده می کند. این محصول از بافت بسیار سبکی برخوردار بوده و سرعت جذب بالایی دارد و یک جلوه طبیعی و زیبا برای پوست فراهم می کند. هم چنین فاقد چربی بوده و همانگونه که از نامش پیداست دارای ماندگاری طولانی 24 ساعته است. برای مهمانی های طولانی مدت که نیاز به تمدید آرایش دارند مناسب است و با فعالیت زیاد نیز کیفیت خود را حفظ می کند. 
کرم پودر 24 ساعته میبلین توان پوشش تمام عیوب و نواقص پوست را داراست. این کرم به رنگ بژ طبیعی است و مقاوم در مقابل تعریق است.

کرم پودر میبلین
کرم پودر 24 ساعته سوپر استی میبلین شماره 21


موس میبلین Dream Matte Mousse Golden شماره 32

موس یک مدل کرم پودر برای پوشش دهی پوست و یک گزینه مناسب برای استفاده روزانه است. این مدل از کرم پودر شرکت میبلین به رنگ طبیعی بوده و بافت سبکی دارد و برای استفاده در انواع پوستهای نرمال تا چرب مناسب می باشد. این موس دارای قدرت پوشانندگی بالایی است و رنگی مات و طبیعی به پوست می دهد. موس میبلین دارای تناژ عسلی بوده و با شماره 32 عرضه می گردد. 

کرم پودر میبلین
موس میبلین Dream Matte Mousse Golden شماره 32

 

مطلب مفید بود؟
5
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی