تهران

همه چیز در باره کرم پودر مکس فکتور

آشنایی با برند کرم پودر مکس فکتور
برند مکس فکتور یکی از برندهای با سابقه و معتبر در عرصه تولید انواع محصولات آرایشی و زیبایی است. امروزه این برند جایگاه ویژه ای در صنعت محصولات آرایشی دارد. کرم پودر یکی از محصولات عمده این شرکت است که انواع مختلفی از آن تولید و عرضه می شود در ادامه به معرفی بیشتر این کرم پودر خواهیم پرداخت.

کرم پودر مکس فکتور Max Factor


موسس این برند، جوانی خلاق به نام مکس فکتور با دیدگاهی جدید بود که توانست کمک بزرگی به توسعه و پیشرفت صنعت محصولات آرایشی و زیبایی بکند. مکس با دقت در کرم پودرهای استفاده شده در آن زمان توسط سینماگران و با پی بردن به این نکته که گریس بکار رفته در ترکیبات آنها بسیار مضر و وحشتناک است اولین ایده خود را در سال 1914 به واقعیت تبدیل کرده و اولین محصول برند مکس فکتور را در قالب یک کرم گریم تولید و عرضه کرد. این کرم به گونه ای بود که در مقابل نور شدید چراغ های فیلمبرداری ذوب نمی شد و انعکاس نور از صورت بازیگران را کاهش می داد.
طراحی لوازم آرایشی برند مکس فکتور به نحوی است که علاوه بر استفاده هنرمندان و بازیگران هالیوودی، همه اقشار مردم نیز می توانند از آنها استفاده کنند. محصولات این برند به خاطر داشتن کیفیت بالا، گستردگی و عمومیت استفاده دارای جایگاه ویژه ای در میان محصولات آرایشی هستند و این امر دلیل نام گذاری مکس فکتور به عنوان "پدر آرایش مدرن دنیا" است.
امروزه با گذشت یک قرن از تاریخ تاسیس این شرکت برند مکس فکتور هم چنان به عنوان یکی از برندهای مطرح و شناخته شده در دنیای محصولات آرایشی و زیبایی یکه تازی می کند.
کرم پودرهای برند مکس فکتور نیز از جمله محصولات پر طرفدار این برند است که دارای پوشانندگی قوی و کیفیت بالایی هستند. و انواع مختلفی هم دارند که در ادامه به معرفی انواع شناخته شده تر آن می پردازیم.


انواع کرم پودر مکس فکتور


کرم پودر مکس فکتور مدل Max Factor Lasting Performance

این کرم داری ماندگاری بالا بوده و هم چنین از فرمولایسون ضد انگشت در ترکیبات آن استفاده شده به این معنی که هنگام خوردن دست به صورت به هم نریخته و حالت اولیه خود را حفظ می کند. این محصول برند مکس فکتور فاقد رایحه بوده و باعث بسته شدن منافذ پوست نمی شود و مناسب برای استفاده در پوستهای حساس است. این کرم پودر دارای رنگبندی متنوع مناسب برای استفاده در انواع مختلف رنگ پوست است.

 این کرم پودر تیوپی مکس فکتور دارای عملکرد اثر بخشی و بسیار پایداری روی پوست است و هم چنین فاقد چربی بوده و مناسب برای پوستهای چرب و حساس است. این محصول با بکارگیری مشتقات گیاهی مشکل التهاب و قرمزی پوستهای پر چرب را رفع کرده است.

کرم پودر
کرم پودر مکس فکتور مدل Max Factor Lasting Performance


کرم پودر برند مکس فکتور مدل FACEFINITY ALL DAY FLAWLESS 3 IN 1 FOUNDATION

این مدل از کرم پودر مکس فکتور سه کاره بوده و دارای سه محصول آرایشی مورد نیاز در میکاپ است و شامل SPF20 برای محافظت از پوست در مقابل اشعه های نور خورشید است. طراحی این کرم پودر به گونه ایست که پوشش دهی بی عیب و نقصی را ایجاد می کند و در ضمن ماندگاری بالایی هم دارد. از بافت نرم و سبکی برخوردار بوده تنوع زیادی در رنگبندی دارد که می توانید با هر تناژ پوستی رنگ مناسب پوست خود را تهیه کنید. هم چنین این محصول ضد آب است و نمای ماتی دارد.

 

کرم پودر برند مکس فکتور
مکس فکتور مدل FACEFINITY ALL DAY FLAWLESS 3 IN 1 FOUNDATION


کرم پودر نوع پن استیک مکس فکتور

این کرم پودر دارای بافت سنگینی بوده و بیشتر مناسب برای پوشاندن معایب و سرخی زخم های موجود در پوست است. برای استفاده از این کرم پودر مقداری از آن را روی محل مورد نظر گذاشته و با اسنفج یا پد مخصوص محو می کنیم.

کرم پودر برند مکس فاکتور
کرم پودر مدل تیوپی مکس فکتور


قیمت کرم پودر مکس فکتور به دلیل کیفیت آنها و اعتبار برند حدودا بالاست. کرم پودر تقلبی مکس فکتور در بازار بسیار زیاد است و برای خرید کرم پودر مکس فکتور  بهتر است آن را از فروشگاه های معتبر ی خریداری نمایید.

مطلب مفید بود؟
9
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی