تهران

همه چیز در باره کرم پودر لورال

آشنایی با کرم پودر برند لورآل
لورآل یکی از برندهای معروف و معتبر در صنعت لوازم آرایشی و زیبایی جهان است که انواع مختلف محصولات آرایشی را تولید می کند شرکت لورآل دارای چندین برند زیر مجموعه بوده و در کشورهای مختلف جهان دارای شعبه هایی است. کرم پودرهای برند لورآل یکی از محصولات با کیفیت و محبوب در جهان هستند.

کرم پودر لورآل

شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی لورآل توسط شیمیدان فرانسوی به نام اوژن پل لوئی در سال 1909 میلادی تاسیس گردید. فعالیت این شرکت با تولید یک فرمولاسیون بدون ضرر برای رنگ مو آغاز شد و نام آن را اورآل Oreale گذاشته شد. بعد از آن شولر شرکت خود را با نام "رنگ موی بدون ضرر فرانسوی" به ثبت رساند. این نام بعدها به لورآل Loreal  تغییر یافت. مبنای لورآل بر تحقیقات و فناوری استوار بود. 
امروزه لورآل مالکیت 36 شرکت بزرگ آرایشی را در اختیار دارد و به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی و زیبایی در جهان را داراست و انواع مختلف لوازم آرایشی را تولید و ارائه می کند. در حال حاضر این شرکت دارای 6 مرکز تحقیق و توسعه در کشورهای فرانسه، آمریکا، ژاپن، چین و هند هست و رویکرد اصلی آن همواره بکارگیری تکنولوژی های به روز و جدید در تولید محصولاتش بوده است. لورآل در تولید محصولات خود از فناوری نانوتکنولوژی بهره می برد. 
کرم پودرهای برند لورآل دارای تنوع زیادی هستند و شما به نسبت جنس و رنگ پوست خود می توانید کرم پودر مناسب پوست خود را تهیه کرده و استفاده نمایید. در ادامه به معرفی چند مدل از کرم پودرهای برند لورآل خواهیم پرداخت.

کرم پودر برند لورآل
کرم پودرهای برند لورآل


کرم پودر ترو مچ  (Ture Match) لورآل

کرم پودر Ture Match محصولی است که دارای فرمولاسیون جدیدی بوده و از بافت نرم و کرمی برخوردار است. این محصول پوشش دهی مناسبی برای رفع عیوب و لک های پوست انجام می دهد. از ویژگی های بارز این کرم پودر هم رنگ کردن بافت و رنگ پوست با یکدیگر است. رنگدانه های موجود در این کرم پودر باعث روشن و صاف شدن چهره می شود و ماندگاری بالایی روی پوست دارد. این کرم پودر همچنین دارای SPF17 برای حفاظت از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید است.
کرم پودر ترو مچ برند لورآل دارای تنوع در رنگبندی بوده و فاقد چربی است و استفاده از آن برای پوست نرمال و پوست مختلط مناسب می باشد.

کرم پودر برند لورآل
کرم پودر لورآل مدل ترو مچ Ture Match


کرم پودر مدل 24H Matte Foundation LOreal Infallible

کرم پودر 24 ساعته برند لورآل  بافت نرمی داشته و به خوبی روی پوست می نشیند. این کرم پودر فاقد چربی بوده و با فرمولاسیونی غنی شده از ترکیب مواد معدنی، باعث کنترل میزان چربی پوست در طول روز می شود و مانع براق شدن پوست می گردد. ماندگاری این محصول بالا بوده و بدون اینکه ماسیده شود یا ترک بخورد برای شما پوستی با پوشش یکدست و بالا فراهم می آورد.
کرم پودر اینفائیبل Infallible برای استفاده در پوستهای چرب و مختلط مناسب بوده و خاصیت رطوبت رسانی هم دارد، مات و ضد آب است و در برابر تعریق هم مقاومت بالایی دارد.

کرم پودر برند لورآل
کرم پودر لورآل  مدل 24H Matte Foundation LOreal Infallible


کرم پودر LOreal Paris Lumi Magique Foundation

کرم پودر لومی مجیک لورآل دارای پوشش دهی کامل برای عیوب پوست است و باعث یکدست و صاف شدن پوست می شود. این کرم پودر دارای بافت نرم و سبکی بوده و احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی کند، دارای ماندگاری بالای 12 ساعته است و قرمزی و التهابات پوست را برطرف نموده و با داشتن SPF18 از پوست در برابر امواج مضر خورشید محافظت می کند. کرم پودر لومی مجیک دارای تنوع در رنگ بندی بوده و برای استفاده در پوستهای نرمال تا خشک مناسب می باشد.

کرم پودر برند لورآل
کرم پودر برند لورآل LOreal Paris Lumi Magique Foundation

قیمت کرم پودر لورآل به دلیل کیفیت بالای آن و شناخته شدن آن به عنوان یک برند معتبر تا حدودی نسبت به سایر کرم پودرها بالا است. برای خرید کرم پودر لورآل اصل آن را از فروشگاههای معتبر خریداری کرده و برای حصول اطمینان از اصالت کالا به بسته بندی و لیبل آن توجه نمایید.

مطلب مفید بود؟
4
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی