تهران

کرم پودر درماکول خوبه؟

آشنایی با کرم پودر برند درماکول
درماکول یکی از برند های محبوب و مطرح در عرصه تولید محصولات آرایشی و زیبایی است. این برند انواع مختلف لوازم آرایشی را تولید می کند کرم پودر یکی از این محصولات است که در بین محصولات تولیدی این برند محبوبیت خاصی دارد. ما در ادامه این مطلب به بحث و بررسی در زمینه کرم پودرهای برند درماکول خواهیم پرداخت.

کرم پودر درماکول

محصولات اولیه آرایشی و زیبایی برند درماکول (Dermacol) در استودیوی فیلم Barrandow در پراگ کشور چک در سال 1960 تولید می شدند. محصولات آرایشی این برند از همان آغاز تحت نظر پزشکان و متخصصین گریم فیلم و عکاسی فرموله شده و توانستند به موفقیت های زیادی از این طریق دست یابند و به همین جهت کرم پودرهای این برند امروزه در اروپا و در سراسر جهان محبوب بوده و شناخته شده هستند. امتیاز این برند در سال 1969 توسط هالیوود خریداری شد. این موضوع که گریم و زیبایی بسیاری از هنرمندان هالیوودی مدیون درماکول بوده جزء افتخارات این برند محسوب می شود. امروزه محصولات برند درماکول خارج از مرزهای اروپا در خاورمیانه و بسیاری از کشورهای دیگر مورد استقبال قرار گرفته و موفقیتهای چشمگیری برای این برند کسب کرده است.
کرم پودرهای تولیدی درماکول برای انواع مختلف پوست مناسب بوده و قابلیت ویژه ای در پوشانندگی عیوب پوستی دارد.

کرم پودر درماکول
کرم پودر درماکول


کرم پودرهای میکاپ کاور درماکول

این کرم پودر یک محصول ویژه محسوب می شود که توانسته با دارا بودن قدرت پوشانندگی قوی مجوز استفاده برای هنرمندان فیلم های هالیوودی را بدست آورد به نحوی که قبل از انجام گریم روی صورت هنرمندان به عنوان زیرساز و به منظور پوشاندن عیوب صورت آنها از این کرم استفاده می کنند.
کرم پودر میکاپ کاور درماکول حاوی 30 گرم کرم کاور با قابلیت کاور بسیار بالا برای پوشاندن انواع تتو، خال، لک های پوستی و تمام ایرادات و نقص های موجود در پوست است.

کرم پودر درماکول
کرم پودر میکاپ کاور درماکول


ویژگی های کرم پودر میکاپ کاور درماکول

این کرم پودر ضدآب و ضد حساسیت بوده، دارای تست تاییدیه از کلینیک های تخصصی پوست است، هم چنین حاوی 50 درصد رنگدانه می باشد که پوششی قوی و کامل روی عیوب پوست ایجاد می کند. برای پوشاندن تیرگیهای زیر چشم مناسب بوده و قادر است جوش ها و کبودی های بوجود آمده بعد از جراحی ها را بپوشاند. از این محصول می توان برای یکنواخت کردن رنگ پوست صورت و بدن نیز استفاده کرد. 

کرم پودر درماکول
پوشانندگی بالای کرم پودر درماکول


کرم پودر میکاپ کاور درماکول موجب نرم شدن پوست می شود و ظاهری مات در پوست ایجاد می نماید. دارای SPF30 است که می تواند از پوست در مقابل اشعه ماوراء بنفش خورشید حفاظت کند و پوست را در مقابل صدمات محیطی مصون نگه دارد.
این کرم پودر فاقد انواع نگه دارنده بوده و دارای پایداری بالایی است. هم چنین موجب بهبود حالت رنگ پریدگی و خستگی چهره می شود و ظاهری شاداب و سرزنده ایجاد می نماید و از آن می توان به عنوان یک کرم بیس نیز استفاده کرد. این کرم با قرار گرفتن در معرض گرما، رطوبت و داشتن فعالیت روزانه ماسیده نشده و کیفیتش افت نمی کند.
کرم میکاپ کاور درماکول دارای  تنوع در رنگ بندی است که برای هر تناژ پوستی می توان از آن استفاده کرد و بیشتر در گریم های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

کرم پودر درماکول
تنوع رنگ بندی در کرم پودر میکاپ کاور درماکول


درماکول تاییدیه وزارت بهداشت ایران را نیز دارد. قیمت کرم پودر درماکول نسبتا  بالاست و همین می تواند زمینه وجود نمونه تقلبی این محصول باشد بنابراین به منظور خرید کرم پودر درماکول اصل و برای اطمینان از اصالت آن بهتر است این محصول را از فروشگاهها و داروخانه های معتبر خریداری نمایید.

مطلب مفید بود؟
34
6
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی