تهران

همه چیز درباره کرم پودر too faced

آشنایی با کرم پودر برند توفیسد
محصولات آرایشی و زیبایی توفیسد از برندهای آمریکایی در زمینه لوازم آرایشی است. کرم پودرهای too faced از جمله محصولات محبوب و شناخته شده این برند محسوب می شوند که در ادامه قصد داریم به معرفی انواع و ویژگی های مختلف کرم پودرهای این برند بپردازیم.

کرم پودر توفیسد (Too Faced)

کرم پودرهای  too faced از کرم پودرهای مورد پسند و محبوب محسوب می شوند. این برند تولید یک شرکت آمریکایی است. توفیسد انواع کرم پودر را برای پوست های مختلف تولید و عرضه می کند. کرم پودر های این برند فاقد چربی بوده و به خاطر وجود آب نارگیل در ترکیبات آن باعث آب رسانی به پوست می گردند. 

کرم پودر برند too faced
کرم پودرهای برند  too faced

 

انواع کرم پودر too faced


کرم پودر توفیسد مناسب برای پوستهای چرب مدل Born This Way

 کرم پودر  too faced مناسب برای پوستهای چرب  مدل Born This Way، در اندازه ی کوچک طراحی شده ولی به دلیل غلظت خوب آن می توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد و استفاده از این محصول مقرون به صرفه می باشد.
این کرم پودر از رنگبندی متنوعی برخوردار است و افراد می توانند کرم پودر متناسب با جنس و رنگ پوست خود را انتخاب کرده و خریداری نمایند.
بافت این کرم پودر نرم و مخملی بوده و به خوبی روی پوست می نشیند و یک حالت طبیعی و زیبا به چهره فرد می بخشد. ماندگاری بالایی دارد و با استفاده به مدت طولانی روی پوست کیفیت خود را از دست نمی دهد و می تواند به مدت 15 تا 16 ساعت بدون تغییر حالت و کیفیت روی پوست بماند و نیازی به تمدید آرایش در بازه زمانی یک روزه ندارد.
این مدل از کرم پودرهای شرکت توفیسد از بافت نرم و قابلیت پوشش دهی بالایی برخوردارند هم چنین از ویژگی های دیگر این کرم می توان به دوام و ماندگاری بالای آن، دارابودن رنگ بندی متناسب با تناژ پوست های مختلف، ایجاد ظاهری یکدست و طبیعی اشاره کرد. این کرم پودر مناسب برای استفاده روزانه می باشد و فاقد چربی است.
فرمولاسیون استفاده شده در ترکیبات آن باعث شادابی و تقویت پوست می شوند. آب نارگیل موجود در ترکیبات آن عمل رطوبت رسانی پوست را تسهیل می کند و استفاده از گل رز آلپ باعث روشن تر شدن پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی آن می شود و اسید هیالورونیک بکار رفته در این کرم پودر دلیل اصلی قابلیت  جوان سازی پوست بوسیله این کرم پودر است.

کرم پودر توفیسد
کرم پودر برند توفیسد مدل Born This Way


کرم پودر برند توفیسد مدل Born This Way Multi-use 

این نوع از کرم پودر برند توفیسد یک کرم پودر چند منظوره بوده و دارای پوشش دهی کامل و با ماندگاری بالای 12 ساعت است و فاقد چربی بوده و ایجاد حس خستگی و سنگینی روی پوست نمی کند با استفاده از این کرم می توانید نواحی تیره و کبودی های پوست و هم چنین تیرگی های زیر چشم و  لکه ها را محو و روتوش نمایید. 
کرم پودر مدل Born This Way Super توفیسد دارای رنگ بندی برای استفاده در انواع مختلف رنگ پوست است و افراد با هر رنگ پوستی می توانند کرم پودر مناسب با جنس و رنگ پوست خود را تهیه نمایند.

کرم پودر چند منظوره too faced
کرم پودر چند منظوره برند توفیسد


با توجه به اینکه کرم پودرهای برند توفیسد یک کالای خارجی هستند برای خریدکرک پودر  too faced اصل باید از داروخانه ها و نمایندگی معتبر اقدام به خریدکنید. قیمت کرم پودر  too faced بالاست و به دلیل نوسانات و نرخ بالای ارز برای خرید آن باید هزینه نسبتا بالایی پرداخت شود.

مطلب مفید بود؟
7
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی