تهران

در مورد کرم ضد آفتاب سان سنس بیشتر بدانیم

معرفی برند کرم ضد آفتاب سان سنس
کرم های ضد آفتاب بنا به توصیه متخصصان پوست باید جزء ملزومات روتین مراقبت از پوست باشند و برای حفظ سلامت و زیبایی پوست باید به طور منظم از آنها استفاده کنیم. شرکت های مختلفی اقدام به تولید ضد آفتاب ها کرده اند. برند ضد آفتاب سان سنس یکی از این برندهاست که در این مقاله به معرفی آن خواهیم پرداخت.

در مورد کرم ضد آفتاب سان سنس بیشتر بدانیم

برند سان سنس در سال 1953 توسط یک داروساز استرالیایی و به عنوان زیر مجموعه برند ایگو شروع به کار کرد. این برند با تولید کرم های ضد آفتاب فیزیکی و جذب کننده اشعه فرابنفش خورشید توانست به سرعت خود را به عنوان یک برند مطرح کند. کرم های ضد آفتاب این برند اکثرا دارای spf های بالایی هستند و در انواع متنوع و برای پوست های مختلف ساخته شده اند. در ادامه به معرفی ضد آفتاب های این برند خواهیم پرداخت.

انواع ضد آفتاب های برند سان سنس

 

کرم ضد آفتاب دیلی فیس سان سنس

کرم ضد آفتاب دیلی فیس سان سنس دارای spf50 بوده و یک کرم ملایم، رنگی و با خاصیت مرطوب کنندگی محسوب می شود. کرم دیلی فیس مات کننده است و باعث کاهش چربی پوست می گردد. این کرم هم چنین غیر کمدون زا است و باعث بسته شدن منافذ باز پوست می شود. این محصول با داشتن ویتامین E در ترکیبات خود، خاصیت الاستینه پوست را افزایش می دهد و مانع افتادگی پوست صورت و پیری زودرس می شود و هم چنین باعث کاهش خطوط عمیق پوست ، چین و چروک ها و لک های قهوه ای روی پوست می گردد. دیلی فیس برای انواع مختلف پوست اعم از نرمال، مختلط و چرب مناسب است. این کرم فاقد مواد شیمیایی مضر مانند لانولین و پارابن است و می توانید آن را به عنوان مرطوب کننده پوست و بیس آرایش هم استفاده کنید.

ضد افتاب های برند سان سنس
کرم ضد آفتاب دیلی فیس سان سنس

 

کرم ضد آفتاب سنستیو برند سان سنس- رنگ روشن

کرم های ضد آفتاب سنسیتو برند سان سنس برای پوست های حساس و خیلی حساس طراحی و عرضه شده اند. از این نوع کرم برای پوست کودکان نیز می توان استفاده کرد چون در آن از ترکیبات شیمیایی مضر مثل لانولین استفاده نشده و هم چنین این کرم بی رنگ هم است و به همین جهت غیر کمدون زا بوده و حساسیت و قرمزی پوست را کاهش می دهد. محصول فوق ضد آب بوده و نیکوتین آمید موجود در ترکیبات آن، دفاع طبیعی پوست را تقویت کرده و موجب محافظت بالای پوست در مقابل امواج مضر خورشید می گردد. از این کرم هم برای صورت و هم برای بدن می توان استفاده کرد.

معرفی برند سان سنس
کرم ضد آفتاب سنستیو برند سان سنس

 

کرم ضد آفتاب سنستیو برند سان سنس- بیرنگ

از این ضد آفتاب می توان به عنوان ضد آفتابی سبک، فیزیکی و مناسب برای پوست های حساس نام برد. این محصول برند سان سنس با دارا بودن 15% زینک اکساید، از آفتاب سوختگی پوست پیشگیری می کند همانند محصول قبل از مواد مضر شیمیایی مانند لانولین عاری است و فاقد رنگ است. از دیگر ویژگی های این کرم به ضد آب بودن آن و مقاومت بالای آن در برابر تعریق می توان نام برد. ضد آفتاب بی رنگ سنستیو دارای نیکوتین آمید هست و سد دفاعی طبیعی پوست را تقویت می نماید.

برند ضد آفتاب سان سنس
کرم ضد آفتاب سنستیو برند سان سنس

 

کرم ضد آفتاب سان سنس مخصوص ورزش با SPF50

محصول فوق همانگونه که از اسم آن پیداست برای افراد ورزشکار و مخصوص زمان ورزش کردن است. ضد تعریق و ضد آب بوده و مدت طولانی روی پوست می ماند سبک و زود جذب است. برای حفظ ساختار پوست از نیکوتین آمید در این ضد آفتاب استفاده شده است. این محصول ورزشی غیر کمدون زا، فاقد مواد شیمیایی مضر و تنظیم کننده PH پوست و مناسب انواع مختلف پوست است.

برند ضد آفتاب سان سنس
کرم ضد آفتاب سان سنس مخصوص ورزش با SPF50
 

کرم ضد آفتاب برند سان سنس اولترا

ضد آفتاب مدل اولترای برند سان سنس، دارای SPF50 و با ماندگاری بالا از پوست در مقابل پرتوهای مضر فرابنفش خورشید محافظت می کند. این محصول به دلیل بکاربردن ترکیبات ویژه در آن، باعث افزایش کیفیت پوست شده و ساختار و استحکام پوست را حفظ می نماید و فاقد مواد مضر شیمیایی و غیر کمدون زاست. در این کرم از هیچ گونه رایحه و مواد حساسیت زا استفاده نشده و به همین جهت برای پوست های حساس هم قابل استفاده است.

برند سان سنس
کرم ضد آفتاب برند سان سنس اولترا

کرم ضد آفتاب سان سنس مخصوص کودکان

این کرم با داشتن SPF50 برای پوست های حساس کودکان طراحی و عرضه شده است. در این کرم برای محافظت بیشتر از پوست شاداب و لطیف کودکان از ترکیبات ویژه ای برای تقویت ساختار دفاعی پوست آنها استفاده شده است و به طور کامل عاری از هر گونه مواد شیمیایی و آسیب زننده به پوست هست. هم چنین این کرم فاقد پارابن، رایحه و رنگ بوده و می توان از آن برای کودکان بالاتر از شش ماه استفاده کرد و ضد آب هم هست و حدود دو ساعت ماندگاری دارد.

برند ضد افتاب سان سنس
کرم ضد آفتاب سان سنس مخصوص کودکان

 

کرم ضد آفتاب سان سنس آنتی ایج

کرم ضد آفتاب آنتی ایج برند سان سنس به دلیل دارا بودن ترکیباتی مانند آلفا هیدروکسی اسید، ویتامین E و نیکوتین آمید، خطوط عمیق پوست و چین و چروک های آن را به صورت چشمگیری کاهش می دهند. این ضد آفتاب ها فاقد چربی بوده و برای پوست های چرب مناسب هستند. با داشتن خاصیت غیر کمدون زایی باعث مسدود شدن منافذ باز پوست می شود و عاری از هرگونه رایحه و مواد شیمیایی است. این کرم هم دارای نوع رنگی و هم بی رنگ است. علاوه بر این بافت سبکی داشته و پوست را یکدست می کند.

برند ضد آفتاب سان سنس
کرم ضد آفتاب سان سنس آنتی ایج

 برای خرید کرم  ضد آفتاب سان سنس به دلیل وارداتی بودن باید  آنها دقت شود که کرم اصل سان سنس را تهیه نمود. برای اطمینان از اصل بودن محصول  باید آن را از فروشگاههای معتبر و  نمایندگی سان سنس (در صورت وجود) خریداری کنید. قیمت ضد آفتاب سان سنس تابع نوسانات ارزی ناشی از تغییر در قیمت دلار است و باید قیمت روز را از مراکز فروش معتبر استعلام نمایید.

مطلب مفید بود؟
5
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی