تهران

در مورد کرم ضد آفتاب اوریاژ بیشتر بدانیم

آشنایی با کرم ضدآفتاب اوریاژ
کرم ضد آفتاب یکی از لوازم آرایشی مشهور است که بیشتر به منظور محافظت پوست نواحی صورت و دست ها در مقابل پرتوهای مضر آفتاب و جلوگیری از آفتاب سوختگی مورد استفاده قرار می گیرد. ضد آفتاب ها توسط شرکت های آرایشی بهداشتی و مراقبت از پوست تولید می شوند. برند فرانسوی اوریاژ یکی از این شرکت هاست.

معرفی برند ضد آفتاب اوریاژ  Uriage

برند اوریاژ یک برند فرانسوی فعال در عرصه تولید محصولات مراقبت از پوست بخصوص کرمهای ضد آفتاب است.  نام این برند از یک چشمه دو هزار ساله آب معدنی به همین نام یعنی اوریاژ واقع در دامنه های کوه های بلدون Belledone در فرانسه گرفته شده است. این چشمه توسط رومی های قرون وسطی و به هنگام گذر آنها از کوههای آلپ، کشف شده و به واسطه داشتن خواص درمانی به عنوان اولین مرکز درمانی آب معدنی تاسیس و معرفی شد.

برند اوریاژ
محل دپارتمان چشمه آب معدنی اوریاژ

در سال 1823 مرکز آب درمانی این چشمه توسط صاحب قلعه اوریاژ  Marquisede Gautlieron با الهام از حمام های روم باستان تاسیس گردید. با تایید خواص درمانی این چشمه توسط آکادمی پزشکی پس از تحقیقات گسترده علمی در سال 1877، این محل به عنوان یک مکان عام المنفعه اعلام شد. به مرور این مکان به یک مرکز آب درمانی شیک و با سبک مدرن تبدیل گشته و به عنوان محلی برای استفاده و تفریح افراد مشهوری چون ادموند روستند شاعر و نمایش نامه نویس، کوکو شنل بازیگر و طراح مد که برای بهره مندی از خواص درمانی آن به این مکان می آمدند شناخته شد.

برند اوریاژ
محصولات مراقبت از پوست اوریاژ
​​

زمان شکل گیری برند اوریاژ به سال 1992 بر می گیرد. اساس شکل گیری این برند تولید محصولات مراقبت از پوست و ضد آفتاب هایی بر پایه آب معدنی است. خط تولید محصولات در سال 2001 در محل چشمه بازگشایی و به این نحو، بهره وری بالا رفته و کنترل بهتر و دقیقتری روی تمام مراحل تولید انجام گرفت. با یکپارچه سازی لابراتوارها و خطوط تولید و بسته بندی محصولات در سال 2009، برند اوریاژ پس از حدود سه سال توانست به بخش محصولات آرایشی-بهداشتی گروه جهانی Puig مربوط به پوست بپیوندد و موفق به دریافت مجوز آزمایشگاه پوست شناسی شود.

ویژگی های محصولات و ضد آفتاب های برند اوریاژ

محصولات این کمپانی از خاصیت نرم کنندگی بالایی برخوردارند. غلظت بالای نمک های معدنی که دلیل مشابه عوامل مرطوب کننده پوست محصولات اوریاژ هم است با منشاء آب معدنی باعث ایجاد این خاصیت در محصولات اوریاژ شده است. به علاوه وجود نمک های منیزیم و کلسیم در این محصولات موجب کاهش حساسیت های پوستی کرم های ضد آفتاب این برند می گردند. خاصیت هیدرولیپیدی پوست به خاطر وجود سیلیکون در آب معدنی اوریاژ افزایش یافته و منجر به احیا و ترمیم پوست می شود. روی سطح شاخی پوست لایه هیدرولیپیدی به عنوان یک سد محافظ در مقابل تبخیر آب و از بین رفتن رطوبت طبیعی پوست عمل می کند.

برند ضد آفتاب اوریاژ
کرم ضد آفتاب برند اوریاژ

واضح است که دارا بودن چنین خاصیتی در کرم های ضد آفتاب و سایر محصولات مراقبت از پوست تا چه اندازه می تواند در حفظ سلامت و زیبایی پوست موثر باشد. آب معدنی اوریاژ دارای خواص ایزوتونیک نیز هست. و مثل یک سرم فیزیولوژیک عمل کرده و هیچ تغییری در فعالیت سلولی ایجاد نمی کند. بر همین اساس محصولات مراقبت پوست این برند تا حد زیادی قابلیت جوانسازی، حفظ رطوبت و احیا پوست را دارا می باشند. با آزمایش های بالینی انجام شده خاصیت نرم کنندگی آب معدنی اوریاژ مورد تایید قرار گرفته است.

با گذشت حدود سه دهه از فعالیت برند اوریاژ، اوریاژ محصولات مراقبت از پوست خود را در بیش از 70 کشور دنیا عرضه می کند. برند اوریاژ متعهد به پایبندی به استانداردهای داروسازی مبتنی بر یک اساس نامه دقیق است. استراتژی شرکت اوریاژ مبتنی بر استفاده از فرمولاسیون تولید محصولات فاقد پارابن ، مواد حساسیت زا و غیر کمدون زا و با پایین ترین میزان استفاده از مواد نگهدارنده بوده، بنابراین سبب ایجاد جوش نمی شوند و مناسب برای انواع پوست های معمولی و حساس هستند. نوآوری و بهبود کیفیت محصولات یکی از هدف گذاری های متخصصان و پژوهشگران فعال در شرکت اوریاژ است و با بهره گیری از دانش و فناوری روز بیوتکنولوژی، در پی تولید و عرضه محصولات جدید به بازار مصرف هستند.

ضد آفتاب های برند اوریاژ از بسته بندی منحصربه فردی برخوردارند، و کلیه ترکیبات بکار رفته شده در محصول روی بدنه محصول نوشته شده اند، اوریاژ حتی برای استفاده افراد نابینا، از خط بریل بر روی محصولات خود استفاده کرده است. کرم های ضد آفتاب اوریاژ با داشتن قابلیت هایی مانند فاقد چربی بودن، غیر حساسیت زا بودن و با توان محافظتی بالا در مقابل اشعه ای مضر خورشید از جمله محصولات با کیفیت این برند هستند. اوریاژ ضد آفتاب هایی با SPF یا عیار حفاظتی مختلف و مناسب برای انواع پوست را تولید و عرضه می نماید. رنگدانه های موجود در ضد آفتاب های اوریاژ حالت صافی و یکدستی به پوست می دهند و از تناژ رنگی تیره و روشن برخوردارند.

برند اوریاژ
انواع کرم های برند ضد آفتاب

تاثیر گذاری ضد آفتاب های اوریاژ به دلیل وجود ترکیب سه فیلتر ضد اشعه  UVA و UVB که در ترکیب باهم باعث افزایش اثرگذاری یکدیگر می شوند میزان محافظت در مقابل نور آفتاب را بالا می برند. قیمت کرم ضد آفتاب اوریاژ  به نسبت  SPF  های آنها متفاوت است و برای خرید کرم ضد آفتاب اوریاژ حدود قیمتی از هشتاد هزار تومن تا سیصد هزار را باید در نظر بگیرید.

مطلب مفید بود؟
4
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی