تهران

معرفی بهترین کرم های ترمیم کننده پوست

معرفی بهترین کرم های ترمیم کننده پوست
برای اکثر افراد مشکلات پوستی بوجود می آید و اجتناب ناپذیر است. از آفتاب تا حادثه میتواند زیبایی و سلامتی پوست ما را به خطر بیندازد. با پیشگیری و یا درمان مناسب میتوان این مشکلات را حل نمود. در این مقاله برای شما مطالبی جهت معرفی تعدادی کرم ترمیم کننده پوست آماده کرده ایم. با تیجور همراه باشید.

معرفی کرم ترمیم کننده پوست

برای بازسازی و ترمیم پوست های آسیب دیده نیاز به یک بستر مناسب و مطلوب است که پوست بتواند در آن به سریع ترین و بهترین حالت ترمیم شود. پوست شما بعد از عمل جراحی زیبایی، سوزش، خارش و یا هر آسیبی نیاز به ترمیم شدن و بهبود یافتن دارد. سرعت بهبود پوست بسیار مهم است زیرا پوست در معرض انواع آلودگی ها، سرما، خشکی هوا و در مجموع فاکتور های محیطی است. سلامتی بدن شما در گرو سلامتی پوست شماست.
پس ضرورت ترمیم به موقع و سریع و با کیفیت پوست بعد از هر گونه آسیب دیدگی بسیار مهم است. در ادامه شما را با معروفترین و بهترین کرم های ترمیم کننده پوست آشنا میکنیم.

 

کرم ترمیم کننده پوست سیکالفیت اون

ترکیبات موثر و خوب کرم های اون باعث افزایش سرعت ترمیم و بازسازی بهتر پوست می شود. کرم های سیکالفیت اون مورد تایید متخصصان پوست می باشد. سیکالفیت دو محصول برای ترمیم پوست ارائه داده است که یکی کرم ترمیم کننده پوست و دیگری امولسیون ترمیم کننده است.

کرم ترمیم کننده پوست سیکالفیت اون
کرم ترمیم کننده پوست سیکالفیت اون

کرم ترمیم کننده پوست اون با ایجاد محیطی مطلوب برای پوست، سرعت ترمیم را نیز دو برابر میکند. کرم ترمیم کننده پوست سیکالفیت اون دارای فواید بسیاری است از جمله : قابل استفاده روی بدن وصورت، مناسب برای تمامی سنین، روند درمان سریع، محو شدن آثار زخم، محافظت از پوست و دارای بافت غنی.
کرم ترمیم کننده پوست اون برای التهابات و تحریک های پوستی، قرمزی بالای لب و زیر بینی، ادرار سوختگی نوزادان، تحریکات خارجی واژن،خراش و ساییدگی های پوست و تحریکات پوست بر اثر شیو و اپیلاسیون بسیار مفید است.
تست بالینی کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون بر روی ادرار سوختگی 18 کودک بعد از 15 روز نشان میدهد که 81 درصد از مصرف کنندگان روند بهبود داشته اند.

 

کرم ترمیم کننده پوست سینره

کرم موثر ترمیم کننده سینره همزمان با افزایش سرعت بهبود از ایجاد کلوئید روی زخم شما جلوگیری میکند و خاصیت مرطوب کنندگی، ضد التهابی و محافظت کردن از پوست باعث شده یک کرم ترمیم کننده کامل ایجاد شود.

کرم ترمیم کننده پوست سینره
کرم ترمیم کننده پوست سینره

این کرم همچنین میتواند از خارش و درد زخم شما کم کند تا شما بتوانید راحت تر دوره نقاهت را بگذرانید. همچنین یکی از بهترین ویژگی های این کرم پوشش دادن زخم و جلوگیری از خونریزی مجدد است. این کرم دارای ضد آفتاب نیز میباشد تا پوست شما را در برابر افتاب نیز محافظت کند. این کرم در کنار محافظت در برابر آفتاب، پوست شما را در برابر قارچ و باکتری نیز محافظت میکند.

 

کرم ترمیم کننده پوست بریدرم اوریاژ

کرم ترمیم کننده اوریاژ برای صورت و بدن مناسب می باشد. تمام اعضای خانواده میتوانند از این کرم استفاده کنند و کرم محدودیت سنی ندارد و بدون بو تولید شده است.این کرم در کنار ترمیم سازی پوست میتوانند کار نرم کنندگی و از بین بردنالتهابات پوستی را نیز انجام دهد. همچنین کرم ترمیم کننده پوست اوریاژ میتواند با خاصیت عایق بودن، جلوی آسیب های آینده را نیزبگیرد. 
کرم ترمیم کننده پوست اوریاژ با ضد عفونی کردن پوست میتواند از ایجاد باکتری جلوگیری کند و در نتیجه برای نوزادان نیز موثر باشد. معمولا کرم های اوریاژ از خارش و عفونی شدن نیز جلوگیری میکنند.

کرم ترمیم کننده پوست اوریاژ
کرم ترمیم کننده پوست اوریاژ

از خواص بارز کرم ترمیم کننده پوست اوریاژ میتوان موارد زیر را نام برد:

  • غنی شده با آب معدنی و درمانی اوریاژ
  • ایجاد لایه محافظتی و با دوام روی پوست
  • ترمیم کننده و بازسازی پوست
  • ضد آلرژی
  • جلوگیری از آسیب های آینده
  • ضد عفونی پوست
    کرم پوست اوریاژ
    کرم پوست اوریاژ

در چه مواردی از کرم ترمیم کننده اوریاژ استفاده میکنیم؟

این کرم ترمیم کننده عملکرد بی نظیری در پوست های تحریک شده و آسیب دیده دارد و همچنین با فرمول فوق العاده خود میتواند اثرات خراش های روزمره مانند ادرار سوختگی، تغییرات آب و هوا و پاک کننده های شیمیایی را نیز از بین ببرد و یا تا حد زیادی کنترل کند.
ارزش این کرم نسبت به اکثر کرم های بازار به ویژگی عایق کردن پوست در برابر مشکلات احتمالی آینده است. شما قبل از اینکه آسیب ببینید میتوانید از آن پیشگیری کنید و در نتیجه این کرم مناسب انواع موقعیت ها و مکان ها می باشد. همانطور که گفته شد این کرم محدودیت سنی ندارد و کودکان تا بزرگسالان میتوانند از آن استفاده کنند.
توجه کنید که هنگامی که زخم شما باز است و یا ترشح دارد این کرم را روی زخم نگذارید و صبر کنید زخم بسته شود و بعد از آن استفاده نمائید.

 

کرم ترمیم کننده پوست اریکه

اگر نگران زخم های بعد از جراحی های خود هستید پیشنهاد ما به شما کرم ترمیم کننده پوست اریکه است. کرم ترمیم کننده پوست اریکه میتواند تا حدود زیادی جای زخم را بهبود دهد. ویژگی کرم ترمیم کننده پوست اریکه قابلیت استفاده آن روی زخم تازه است. 

کرم ترمیم کننده پوست اریکه
کرم ترمیم کننده پوست اریکه

در چه مواردی میتوان از کرم ترمیم کننده پوست اریکه استفاده کرد؟

  • عرق سوز شدن
  • جای نیش
  • استرچ مارک
  • پسوریاسیس
  • زخم ها
  • سوختگی ها
  • پوست آسیب دیده و خشک
  • و همچنین برای رطوبت رسانی به پوست
مطلب مفید بود؟
2
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی