تهران

محصولات جدید اپل ۲۰۲۰

محصولات جدید اپل+عکس
هر ساله شرکت اپل محصولات جدید خود را در قالب گوشی، آیپد و اپل واچ به دوستداران خود ارائه می‌دهد. معرفی این محصولات در برنامه‌ای آنلاین صورت می‌گیرد که تمامی علاقمندان در هر جای دنیا می‌توانند به صورت زنده این برنامه را ببینند. برای آشنایی کامل با محصولات 2020 شرکت اپل همراه تیجور باشید.

محصولات جدید اپل 2020

هر ساله شرکت اپل در ماه سپتامبر از محصولات جدیدی رونمایی می‌کند، اما امسال بر خلاف سال‌های قبل تمرکز اصلی اپل بر روی مدل‌های جدید آی‌ پد ایر، اپل واچ و امکانات نرم افزاری خود بود. 

محصولات جدید اپل
محصولات معرفی شده در سال 2020

اپل بیشتر صحبت‌هایی که در برنامه خبری خود داشت درباره دغدغه‌های ایجاد شده برای مردم در دوران کرونا بود که این شرکت بتواند امسال با معرفی محصولات جدید خود به بخشی از این دغدغه‌ها خاتمه دهد و مردم بتوانند با دورکاری کارهای خود را انجام دهند.

محصولات جدیدی که در این رونمایی معرفی شدند عبارتند از:

اپل ‌واچ‌های سری 6
اپل واچ سری 6
  • اپل ‌واچ‌های سری 6

اولین محصولی که در این رویداد معرفی شد اپل واچ سری 6 بود. یکی از قابلیت‌های جدید این اپل واچ نسبت به مدل‌های قبلی اضافه شدن سنسور کیفیت خواب و سنجش اکسیژن خون کاربر می‌باشد.

ساعت اپل
ساعت‌های هوشمند

در این واچ سری 6 پایش میزان اکسیژن خون کاربر به صورت دائمی می‌باشد که داده‌های حاصل از آن به صورت نموداری قابل مشاهده است. همچنین سنجش میزان اکسیژن خون تنها در 15 ثانیه و با استفاده از امواج مادون قرمز انجام می‌شود. این امکانات جدید یکی از قابلیت‌های مهم اپل واچ در دوران فراگیری کرونا است. همچنین شرکت اپل اعلام کرد به دنبال راهی برای ایجاد امکان تشخیص کرونا توسط اپل واچ می‌باشد. 

اپل واچ
اپل واچ

در این ساعت از پردازنده جدید S6 استفاده شده که باعث افزایش 20 درصدی سرعت عملکرد دستگاه بدون کمتر شدن طول عمر 18 ساعته باتری شده است. افزایش سرعت شارژ این مدل باعث شده در یک و نیم ساعت شارژ دستگاه از صفر به صد برسد. 

اپل واچ قیمت
اپل واچ جدید

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به روشنایی 5/2 برابری نسبت به سری قبل برای دید بهتر در نور خورشید، دسترسی آسان به نوتیفیکیشن‌ها، ارتقاع سنجش همیشه فعال، تغییر واچ فیس‌ها و کنترل سنتر اشاره نمود. 
برای این مدل، بند جدیدی یک تکه با نام solo loop معرفی شد که دارای طرح‌های متفاوت در 7 رنگ می‌باشد. قیمت اپل واچ سری 6، 399 دلار برای مدل‌های بدون سیم کارت و 499 دلار برای مدل‌های سیم کارت‌دار می‌باشد. به گفته این شرکت برای صرفه جویی در قیمت، داخل باکس اپل واچ سری 6 آداپتور شارژ یو اس بی وجود نداشته و تنها سیم شارژر در آن تعبیه شده است. 

اپل واچ قیمت
قیمت اپل واچ سری6

در سری مدل‌های جدید اپل سرویس اشتراکی Fitness plus وجود دارد که تمرینات ورزشی متفاوتی را منطبق بر ساعت کاربر ارائه می‌دهد. قیمت این سرویس 99.9 دلار در ماه و 99/79 دلار در سال می‌باشد. 
یکی دیگر از قابلیت‌های این سری Family setup است. والدین می‌توانند در این سری، میزان ساعت استفاده را برای فرزندان خود تعیین و هشدار مکان یابی برقراری و امکان تماس اپل واچ و... را فعال کنند. 

پس از معرفی اپل واچ سری 6، مدل‌های ساده‌تر و ارزان قیمت‌تر نیز از این ساعت معرفی شد که قابلیت‌های سری 5 را دارند.

بند اپل واچ
اپل واچ جدید با قابلیت سری 5
  • آی‌پد ایر 2020

یکی دیگر از محصولاتی که در این رویداد معرفی شد، آی‌پد ایر 2020 بود. این آی‌پد بسیار شبیه به آی‌پد پرو می‌باشد و دارای صفحه نمایش 9/10 اینچی، دوربین 12 مگاپیکسلی پشتی و نسل جدید تاچ آیدی است که در ماه جاری روانه بازار می‌شود. در این سری از پردازنده A14 bionic استفاده شده که یکی از سریع ترین پردازنده‌های حال حاضر اپل است. 

آی‌پد ایر 2020
آی‌پد ایر 2020

آی‌پد ایر 2020 با وزنی سبک، دیزاین نازک، نمایشگر تمام صفحه 9/10 اینچی که دارای 8/3 میلیون پیکسل است تصاویر بسیار باکیفیتی را به کاربر ارائه می‌دهد که در 5 رنگ خاکستری تیره، نقره‌ای، سبز، آبی و رزگلد عرضه شده است. 
به علت استفاده پردازنده پر قدرت A14 bionic در این مدل، پردازش تصاویر با کیفیت 4K می‌باشد که می‌توانید شاهد سرعت بالاتر و عملکرد بهتر در بازی شوید.

آی‌پد ایر 2020
آی‌پد ایر 2020

این مدل آی‌پد از مجیک کیبورد 299 دلاری نسل جدید و کاور جدید Smart folio  پشتیبانی می‌کند. همچنین کاربر می‌تواند از قلم اپل روی این آی‌پد استفاده کند. صفحه نمایش این مدل از نوع ضد بازتاب Anti reflective coating می‌باشد که بر روی آن سیستم اثر انگشت قرار گرفته که بسیار ساده‌تر، سریع‌تر و امن‌تر از سری‌های قبلی است. 

دوربین پشتی این مدل 12 مگاپیکسل می‌باشد که شبیه به مدل قبلی است و دوربین جلویی آن 7 مگاپیکسل با قابلیت فیس تایم HD است. اسپیکرهای استریو به کار رفته به صورت افقی می‌باشند که به کاربر اجازه میدهد تجربه بهتری در شنیدن صدا داشته باشد. 
پورت USB-C به کار رفته در این دستگاه دارای افزایش سرعت انتقال فایل 10 برابری و سرعت انتقال دیتا با این پورت به 5 گیگابایت بر ثانیه می‌رسد. وای فای این دستگاه نسخه 6 است که بالاترین سرعت حال حاضر محسوب می‌شود. 

آی پد
معرفی آی پد جدید 2020 

دیگر قابلیت‌های این دستگاه اتصال به سیری، فیس تایم، جست و جو در فایل، اطلاعات و لوکیشن می‌باشد. این دستگاه‌ها در دو نسخه 24 و 256 گیگی ارائه می‌شوند که کمترین قیمت این مدل 599 دلارو بالاترین قیمت آن 729 دلار است.

آی‌پد ایر 2020
آی پد ایر جدید 2020
  • آی‌پد نسل هشتم

آی پد نسل هشتم یکی دیگر از محصولات معرفی شده شرکت اپل است. این آی‌پد مجهز به چیپ A12 bionic می‌باشد که عملکرد سی پی یو تا 40 درصد افزایش پیدا کرده است. این امر باعث شده این آی‌پد دو برابر سریع‌تر از سریع‌ترین لپ تاپ ویندوزی، سه برابر سریع‌‌تر از تبلت اندرویدی و 6 برابر سریع‌تر از کروم بوک موجود در بازار باشد. صفحه نمایش این دستگاه 2/10 اینچی رتینا بوده و دوربین به کار رفته قادر است یک روز کامل کار کند. قیمت آی پد نسل هشت از 329 دلار شروع می‌شود که به گفته شرکت اپل ارزان قیمت‌ترین آی پد حال حاضر این شرکت می‌باشد.

آیپد پرو
آی‌پد نسل هشتم
آیپد اپل
آی‌پد جدید شرکت اپل نسل هشتم

گوشی آیفون 12

بعد از معرفی این محصولات، 22 مهرماه نوبت معرفی آیفون 12 می‌باشد که این مراسم به صورت زنده در یوتوب نمایش داده می‌شود. انتظار می‌رود در این رونمایی آیفون 12 در چهار مدل با نام های آیفون 12 پرو، آیفون 12 پرو‌مکس، آیفون 12 مینی و آیفون 12 مکس رسما توسط شرکت اپل معرفی شود.

آیفون 12 پرو
معرفی گوشی آیفون 12
آیفون se جدید
گوشی آیفون 12

قابلیت Smart data mode در آیفون 12

درحالی که فقط 2 روز تا معرفی رسمی آیفون 12 زمان باقیست، برخی از منابع از قابلیت smart data mode برای سوئیچ میان شبکه 4G و 5G خبر داده‌اند. همانطور که مشخص است تمامی مدل‌های آیفون 12 به شبکه 5G مجهز می‌باشند. بنا به همین دلیل در مناطقی که سازگار با شبکه 4G است، بهترین راه حل استفاده از smart data mode برای سوئیچ خودکار میان شبکه 4G و 5G می‌باشد.

تاچ آیدی سری آیفون 12

بنا به تصاویری که منتشر شده، مشخص شد همراه با معرفی آیفون 12 قابلیت Touch ID باز خواهد گشت و تمامی این خانواده به این حسگر مجهز می‌شوند.

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی