تهران

نکات خرید لوازم آرایشی عروس

خرید لوازم آرایشی عروس
خانم ها باید به عنوان نو عروس به آراستگی و زیبایی خود اهمیت دهند . به همین دلیل خرید لوازم آرایش یکی از دغدغه های لذت بخش عروس خانم هاست . موقع خرید لوازم آرایش باید به یکسری از نکات توجه داشته باشید . این که چه لوازم آرایشی را نیاز دارید و چگونه کیفیت محصولات آرایشی را بسنجید و آنها را تست کنید .

یکی از خریدهای لذت بخش عروس خانم ها ، خرید لوازم آرایش است که قبل از برگزاری مراسم عروسی انجام می شود . اما متاسفانه بسیاری از خانم ها اطلاعات کافی درباره نحوه خرید لوازم آرایشی عروس ندارند .
کدام برندهای آرایشی کیفیت بهتری دارند ؟
لوازم آرایش عروس چه ویژگی هایی دارند ؟ 
از کدام یک از محصولات آرایشی بیشتر استفاده می کنید ؟
خرید کدام لوازم آرایش نسبت به سایر محصولات آرایشی و بهداشتی ضروری تر است ؟ 
سوالاتی که در بالا ذکر شد ، فاکتورهای مهمی است که باید به آنها توجه کرد . بنابراین معیار خود را تنها زیبایی ظاهری محصولات قرار ندهید . البته توجه داشته باشید که خرید و استفاده بیش از حد لوازم آرایش مرسوم نیست . در این بخش از سایت تیجور قصد داریم تا شما را با نکات خرید لوازم آرایشی عروس بیشتر آشنا کنیم . پس در ادامه با ما همراه باشید .


برخی افراد بر این باورند که آرایش کردن ، حس اعتماد به نفس آنها را افزایش می دهد . این دسته از افراد با کمی آرایش ، حس بهتری نسبت به چهره و وضع ظاهری خود پیدا می کنند . اما این که هنگام خرید لوازم آرایش به چه نکاتی توجه داشته باشیم نیز مهم است .

 

رعایت کردن بهداشت لوازم آرایش
رعایت بهداشت و تست لوازم آرایش

رعایت کردن بهداشت موقع تست لوازم آرایش

اولین نکته ای که در این جا بررسی می کنیم ، رعایت بهداشت است . هنگامی که برای خرید لوازم آرایش به فروشگاه مراجعه می کنید . جهت تست محصولاتی نظیر کرم پودر ، رژ لب ، ریمل و ... تسترهایی در اختیار شما قرار می گیرد . برای تست کیفیت محصولات از پشت دست خود استفاده کنید و بعد آن را با یک دستمال ضد عفونی کننده پاک کنید . از تست محصولات مستقیما روی لب ها ، چشم ها و ... جدا خودداری کنید .

 

قوانین تست محصولات
قوانین مربوط به تست محصولات آرایشی

قوانین تست محصولات آرایشی

این حق شماست که به عنوان مشتری قبل از خرید لوازم آرایش ، تسترهای آنها را امتحان کنید و کیفیت و ماندگاری محصولات را بررسی کنید . اما فراموش نکنید که تست کردن تعداد زیادی از محصولات و نخریدن آنها کار درستی نیست و به دور از انسانیت است . اگر از محصولی خوشتان آمد و آن را انتخاب کردید ، آنگاه می توانید آن را جهت اطمینان خاطر تست کنید .


تحقیق در مورد بهترین برندها

قبل از خرید در مورد برترین برندهای لوازم آرایشی تحقیق کنید . طبیعتا قیمت محصولات برترین برندهای آرایشی دنیا بالاست و هر کسی توانایی خرید محصولات آن را ندارد . اما خوشبختانه برندهای دیگری نیز هستند که قیمت پایین تری دارند . این برندها نیز کیفیت و ماندگاری خوبی دارند . فقط کافی است آنها را بشناسید .


استفاده از جفت در ساخت محصولات آرایشی

برخی از شرکت های تولید کننده لوازم آرایش از جفت که از بقایای جنین است ، جهت ساخت محصولات آرایشی استفاده می کنند . آنها جفت را با کمک مواد پاک کننده ای مانند الکل و ... از میکروب پاک می کنند . اما این مواد خود به سلول های بدن آسیب می زنند . با این وجود زمینه را برای ابتلا افراد به بیماری هایی نظیر ایدز و هپاتیت فراهم می سازد . این شرکت ها ادعا می کنند که مواد تشکیل دهنده جفت چین و چروک پوست را از بین می برد . اما تحقیقات انجام شده ، ثابت می کند این ادعا صحت ندارد و جفت فقط اثر مرطوب کنندگی را افزایش می دهد . خوشبختانه امروزه استفاده از جفت برای تولید لوازم آرایش ممنوع شده است .

 

خرید محصولات آرایشی
نحوه خرید محصولات آرایشی

خرید محصولات آرایشی

شما می توانید برای خرید لوازم آرایشی مستقیما به فروشگاه های مربوطه در شهر خود مراجعه کنید و یا این که خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید . آن چه که حائز اهمیت است ، خرید از فروشگاه ها یا سایت های معتبر است . البته توجه داشته باشید در صورتی که خرید شما اینترنتی است ، امکان تست محصول وجود ندارد . این را هم بدانید که سایت های معتبر دارای نماد اطمینان و اعتبار الکترونیکی هستند .

 

در پایان این مطلب ما به شما عروس خانم ها توصیه می کنیم ، قبل از خرید لوازم آرایش ، لیستی از لوازم آرایشی که نیاز دارید ، تهیه کنید . بودجه ی خود را در نظر بگیرد . خرید لوازم آرایشی را که بیشتر از همه استفاده می کنید ، در اولیت قرار دهید . برای این که به اصل یا تقلبی بودن محصولات پی ببرید ، قبل از خرید عکس و ویژگی های آنها را در سایت های معتبر فروش این محصولات جستجو کنید .

مطلب مفید بود؟
1
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی