تهران

معرفی بهترین مارک های لوازم آرایشی گیاهی

مارک لوازم آرایشی گیاهی
لوازم آرایشی که از مواد شیمیایی ساخته می شوند ، ممکن است برای پوست و سلامت ما ضرر داشته باشند . به همین دلیل بسیاری از افراد به استفاده از لوازم آرایش گیاهی روی می آروند . ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی آشنا کنیم .

در حال حاضر بسیاری از افراد به ساختار لوازم آرایش خود بسیار اهمیت می دهند . این دسته از افراد به خاطر مضراتی که مواد شیمیایی موجود در ترکیبات لوازم آرایش برای پوست و سلامت انسان دارد ، ترجیح می دهند از لوازم آرایش گیاهی یا ارگانیک استفاده کنند . از این رو تقاضا برای تولید لوازم آرایش گیاهی رو به افزایش است . خوشبختانه بسیاری از شرکت های تولید کننده لوازم آرایش در تلاشند تا محصولات صد در صد ارگانیک و طبیعی را به بازار عرضه کنند . امروزه محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی در دنیا طرفداران بسیاری دارد . در ادامه ی این بخش از سایت تیجور با بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی آشنا می شوید .

 

لوازم آرایشی و بهداشتی مارک بیوتی سنتر
معرفی لوازم آرایشی و بهداشتی مارک بیوتی سنتر

مارک بیوتی سنتر (BeautyCounter)

هدف اصلی بیوتی سنتر ایمنی محصولات آرایشی است . این شرکت همواره تلاش می کند بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر و سمی محصولات سالم و ایمنی را به بازار عرضه کند و درباره چگونگی تولید آنها نیز شفاف سازی لازم را انجام می دهد .

 

لوازم آرایشی و بهداشتی مارک %100 پیور
معرفی لوازم آرایشی و بهداشتی مارک %100 پیور 

مارک %100 پیور (Pure %100)

این شرکت با توجه به نامی که برای خودش انتخاب کرده ، تلاش می کند تا محصولاتش 100 درصد خالص باشند . بنابراین هیچ گونه مواد شیمیایی سمی ، مواد تحریک کننده ی پوست ، رایحه های مصنوعی و مواد مضر در ترکیبات و ساختار محصولات پیور جایگاهی ندارند . محصولات پیور به خاطر داشتن خواص آنتی اکسیدان مانع پیری زودرس می شوند .

 

لوازم آرایشی وبهداشتی مارک جویس بیوتی
معرفی لوازم آرایشی وبهداشتی مارک جویس بیوتی

مارک جویس بیوتی (Juice Beauty)

برند جویس بیوتی توسط شخصی به نام  Gwyneth Paltrow ثبت شد . محصولات این شرکت قیمت بالایی دارند . اما با داشتن علامت GP کیفیت محصولات خود را تضمین می کنند .

 

لوازم آرایشی و بهداشتی مارک اکو بلا
معرفی لوازم آرایشی و بهداشتی مارک اکو بلا 

مارک اکو بلا (Ecco Bella)

رژ مدادی ، رژ لب و براق کننده لب مارک اکو بلا فاقد هر گونه نگهدارنده ، گلوتن و رنگ مصنوعی هستند . برند اکو بلا از موم طبیعی گل برای تواید لوازم آرایشی خود استفاده می کند تا به عنوان مرطوب کننده ی طبیعی عمل کرده و از پوست در برابر آسیب ها محافظت کند .

 

لوازم آرایشی و بهداشتی مارک جویسی ماران
معرفی لوازم آرایشی و بهداشتی مارک جویسی ماران

مارک جویسی ماران (Josie Maran)

هدف برند جویسی ماران تجارت منصفانه ، تولید محصولات 100 درصد خالص و روغن های گیاهی است . یکی از محبوب ترین محصولات جویسی ماران سایه چشم مدل آبرنگی آن است .

 

لوازم آرایشی و بهداشتی مارک آر ام اس بیوتی
معرفی لوازم آرایشی و بهداشتی مارک آر ام اس بیوتی

مارک آر ام اس بیوتی (RMS Beauty)

میکاپ آرتیست رزماری خط تولید آر ام اس بیوتی را راه اندازی کرد . پایه ی این لوازم آرایش طبیعی روغن نارگیل است . از ویژگی های محصولات این برند می توان به غیر سمی بودن ، درمان و تغدیه کننده پوست اشاره کرد .کرم نارگیل خام از محصولات بی نظیر این برند است .

 

لوازم آرایشی و بهداشتی مارک دکتر هاشکا
معرفی لوازم آرایشی و بهداشتی مارک دکتر هاشکا

مارک دکتر هاشکا (Dr. Hauschka)

این شرکت محصولات آرایشی و مراقبت از پوست خود را با توجه به طب طبیعی تولید می کند . محصولات این برند ارزان قیمت نیستند . اما محصولات دکتر هاشکا از مواد طبیعی و گیاهان دارویی با کیفیتی ساخته می شوند .

 

لوازم آرایشی وبهداشتی مارک ایلیا
معرفی لوازم آرایشی وبهداشتی مارک ایلیا

مارک ایلیا (Ilia)

شرکت ایلیا برای تولید محصولات خود از ترکیبات دارویی و گیاهی فعال موجود در طبیعت استفاده می کند . این محصولات باعث جوان سازی و تغذیه پوست می شوند . آن چه که محصولات ایلیا را نسبت به سایر محصولات آرایشی متمایز می سازد ، داشتن مواد معدنی فوق العاده و ترکیب رنگدانه های ترند می باشد .

 

لوازم آرایشی و بهداشتی مارک آلیما پیور
معرفی لوازم آرایشی و بهداشتی مارک آلیما پیور

مارک آلیما پیور (Alima Pure)

لوازم آرایش آلیما پیور از مواد معدنی ساخته می شوند . به همین دلیل رنگ های تیره ، عمیق ، مات بدون مواد سمی و غیر محرکی دارند . این محصولات فاقد مواد نگه دارنده می باشند . بسته بندی محصولات آلیما پیور به طور تمام و کمال از کاغذ بازیافتی ساخته می شوند .

 

لوازم آرایشی و بهداشتی مارک ریل پیوریتی
معرفی لوازم آرایشی و بهداشتی مارک ریل پیوریتی

مارک ریل پیوریتی (Real Purity)

محصولات آرایشی ریل پیوریتی برگرفته از گیاهان دارویی و طبیعی خالص است و از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه است . محصولات آرایشی این برند با تمام پوست ها به خصوص پوست های حساس سازگاری دارد .

 

در پایان این مطلب شما با لیستی از بهترین مارک لوازم آرایش گیاهی آشنا شدید . اگر پوست حساسی دارید یا به سلامت پوست خود اهمیت می دهید و قصد دارید از لوازم آرایشی و بهداشتی گیاهی و ارگانیک استفاده کنید ، ما به شما این مارک ها پیشنهاد می کنیم .

مطلب مفید بود؟
3
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی