تهران

یک تخت خواب سگ خوب برای سگت بخر

تخت خواب سگ
تخت خواب سگ از لحاظ روحی و عاطفی برای سگ بسیار مهم می باش. د همچنین انتخاب مناسب ترین تخت شاید برای شما دشوار باشد در این مقاله به شما کمک میکنیم که یک تخت خواب خوب را برای سگ خود انتخاب کنید. با ما همراه باشید

چرا باید برای سگ یک تخت خواب بخریم؟

جای خواب برای سگ اهمیت زیادی دارد، اگر سگ یک تخت خواب مناسب داشته باشد هنگامی که بیدار می شود می تواند بسیار شاد و پر انرژی باشد.

باید هنگام انتخاب تخت خواب کیفیت تخت را  در نظر بگیرید. دقت کنید که رنگ تخت خواب زود تغییر نکند و روکش تشک باید قابل تعویض و شستشو باشد. همچنین خود تشک نیز باید ضد آب و و ضد باکتری باشد.

انتخاب تخت خواب مناسب برای سگ
انتخاب تخت خواب مناسب برای سگ

1.خواب خوب:  خرید تخت خواب سگ مناسب می تواند به راحتی و با آرامش خوابیدن سگ کمک کند. سگ ها دوست دارند هنگام خواب خود را مچاله کنند و یا اینکه هنگام خواب غلت بزنند،شما با انتخاب یک تخت خواب سگ خوب می توانید خواب راحت را به سگ خود هدیه دهید.

2.احساس راحتی و امنیت:  سگ ها در جای خود احساس راحتی می کنند مخصوصا زمانی که شما تخت خوابی مناسب با جثه سگ را برایش انتخاب کرده باشید.

یک تخت خواب سگ خوب برای سگت بخر

3.جایی برای خود سگ: سگ ها علاقه مند به مکانی برای خواب هستند که فقط خودشان از آن استفاده کنند، سگ هنگام ناراحتی و یا احساس پریشانی به قلمرو خود روی می‌آورد .توجه کنید که اگر شما دارای دو سگ در یک خانه می باشد باز هرکدام جای خواب خود را انتخاب می کنند. 

4.سلامت سگ: انتخاب یک تخت خواب سگ خوب میتواند برای سلامتی سگ مفید باشد. باید بدانید که خرید تخت خواب سگ مناسب باعث می شود هنگامی که سگ پیر می شود دچار مشکلات کمر و یا ستون فقرات نشود.

یک تخت خواب سگ خوب برای سگت بخر

در ادامه برای شما نکاتی را بیان می کنیم که می تواند در خرید تخت خواب سگ به شما کمک کند. 

یک تخت خواب سگ خوب برای سگت بخر

اگر به تازگی صاحب سگ شده اید جای خواب سگ را کمی دیرتر بخرید تا با خلق و خوی سگ به خوبی آشنا شوید. 
هنگامی که سگ خواب می باشد تماشایش کنید که چگونه می خوابد(دور خودش حلقه زده،به پهلو خوابیده و یاطاق باز خوابیده است) از این راه می توانید به راحتی سایز تخت را انتخاب کنید.

یکی دیگر از مواردی که برای انتخاب تخت خواب سگ خوب باید در نظر داشته باشید وضعیت آب و هوای محل زندگی شما می باشد، سرد سیر یا گرم سیر بودن آب و هوا برای انتخاب جای خواب سگ مهم می باشد.

نحوه خواب سگ هم در انتخاب تخت مهم می باشد. تخت خواب های گرد برای سگ هایی که هنگام خواب دور خود حلقه میزنند مناسب می باشد و تخت خواب هایی که دارای لبه بلند می باشد برای آرامش گرفتن سگ هایی که استرس دارند مناسب است.

تخت خواب گرد سگ
تخت خواب گرد سگ

تخت خواب بالشتی
تخت خواب بالشتی 

تخت خواب بالشتی سگ برای بسیاری از سگ ها مناسب می باشد و دارای  سطحی راحت و نرم می باشد که داخل آن با پنبه پر شده است. این جای خواب برعکس تخت خواب لبه دار می باشد که برای سگ هایی که دوست دارند دست و پای خود را هنگام خواب دراز کنند مناسب می باشد. 

تخت خواب سگ پایه دار برای سگ هایی بزرگ مانند ژرمن و هاسکی مناسب می باشد. این تخت خواب برای فضا های باز مانند حیاط و یا باغ مناسب تر است تا سگ ها بعد از بازی و گلی شدناش بر روی آن دراز بکشند. یکی از ویژگی های این نوع  تخت شت و شوی راحت آنها می باشد. 

تخت خواب سگ پایه دار
تخت خواب سگ پایه دار

تشک خواب سگ  برای کسانی که به دنبال جای خواب ساده برای سگ خود می گردند مناسب می باشد،این تشک بسیار شبیه به تشک انسان ها می باشد و میتوان به جای آن از تشک بچه هم استفاده کرد. 

تشک خواب سگ
تشک خواب سگ

تخت خواب سگ سقف‌دار برای توله سگ ها بسیار مناسب می باشد. توله سگ ها هنگامی که می خواهند از دید عموم دور باشند و یا سگ هایی که دارای موی کم هستند برای جلوگیری از سرما خوردنشان م یتوان از این نوع تخت خواب استفاده نمود.
همچنین باری  سگ هایی که استرس دارند و نیاز به یک جای خواب نرم دارند این نوع تخت خواب مناسب است. 

تخت خواب سگ سقف‌دار
تخت خواب سگ سقف‌دار

تخت خواب دو کاره سگ  سبدی می باشد که داخل آن با قرار دادن تشک سگ شما به راحتی می تواند بخوابد و هنگامی که به حمام نیاز داشته باشد به راحتی تشک را از داخل سبد برداشته و به تشت حمام تبدیل می شود.

تخت خواب دو کاره سگ
تخت خواب دو کاره سگ

تخت خواب کمدی سگ نوع دیگری از تخت خواب سگ می باشد که شاید برای شما جالب باشد.و به این صورت  است که محفظه ای در پایین کمد برای سگ تعبیه شده است که سگ می تواند در آن قسمت بخوابد و از بالای کمد می توانید برای وسایل و غذای سگ استفاده کنید. در این نوع تخت خواب توجه داشته باشید که جای خواب برای سگ کوچک و یا آزار دهنده نباشد.

تخت خواب کمدی سگ
تخت خواب کمدی سگ

سگ ها خود را جزو خانواده شما می دانند و علاقه مند هستند که در کنار خانواده باشند. باید یک جای زیبا و دنج را در کناره حال خانه برای سگ در نظر بگیرید. این جای خواب شیک را می توانید با رنگ دکور و مبلمان خانه تان ست کنید. باکس های حصیری و چوبی برای جای خواب سگ می تواند بسیار مناسب باشد.

 اگر سگ شما دارای توله می باشد بهتر است تخت خوابی تهیه کنید که مادر و فرزندان در کنار یکدیگر باشند.

تخت خواب حصیری سگ
باکس تخت خواب سگ

مطلب مفید بود؟
6
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی