تهران

معرفی پرفروش ترین برندهای لوازم آرایشی در ایران

پرفروش ترین برندهای لوازم آرایشی
یکی از لذت بخش ترین تفریحات خانم ها خرید لوازم آرایش است . با توجه به این که برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی زیادی وجود دارند ، اما تنها تعدادی از آنها جزء پرفروش ترین ها به حساب می آیند . در این جا با پرفروش ترین برندهای لوازم آرایشی در ایران آشنا شوید .

کیفیت بالا محصولات آرایشی و بهداشتی باعث می شود که برخی از محصولات برندها نسبت به بقیه فروش بیشتری داشته باشند . در این بخش از سایت تیجور قصد داریم پرفروش ترین برندهای لوازم آرایشی در ایران را به شما معرفی کنیم .

 

معرفی برند مک
آشنایی با برند مک

برند مک (MAC)

شرکت مک از سال 1984 در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند و در مسیر خود به موفقیت های بسیاری دست یافته است . مک تلاش می کند تا با خلاقیت بیشتر محصولات خود را متنوع تر کند . از میان محصولات این برند کرم پودرهای مک جز پرفروش ترین محصولات آن به شمار می روند .

 

معرفی برند لورئال
آشنایی با برند لورئال

برند لورئال (L’Oreal)

لورئال یک برند لوازم آرایشی فرانسوی است که کرم پودر و رژلب آن جزء پرفروشترین محصولات به حساب می آیند . همان طور که می دانید محصولات لورئال از کیفیت بالایی برخوردارند .

 

معرفی برند میبلین
آشنایی با برند برند میبلین

برند میبلین (Maybelline)

این شرکت فعالیت خود را با تولید ریمل در سال 1996 شروع کرد اما اکنون سایر محصولات آرایشی را تولید می کند . میبلین را به عنوان بهترین برند آمریکایی می شناسند و محصولات آن کیفیت بالایی دارند .

 

معرفی برند کلینیک
آشنایی با برند کلینیک

برند کلینیک (Clinique)

به دلیل کیفیت بالایی که محصولات کلینیک دارند ، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کنند و طرفداران بسیاری دارند . محصولات بهداشتی کلینیک از نظر کیفیت بی نظیر می باشند .

 

معرفی برند دیور
آشنایی با برند دیور

برند دیور (Dior)

همگی دیور را به عنوان یک برند لوکس می شناسید . از میان محصولات دیور رژ لب و عطرهای آن طرفداران بسیاری دارد .

 

معرفی برند نیکس
آشنایی با برند نیکس

برند نیکس (NYX)

این شرکت برای تولید محصولات خود از مواد اولیه درجه یک استفاده می کند . بسیاری از مردم عادی و آرایشگران حرفه ای از محصولات این برند استفاده می کنند .

 

معرفی برند استی لادر
آشنایی با برند استی لادر 

برند استی لادر (Estee Lauder)

با کیفیتی که محصولات استی لادر دارند ، هر روز مشتریان آن زیاد می شوند . از میان محصولات این برند عطر و کرم پودرهای استی لادر جز پرفروشترین محصولات آرایشی است .

 

معرفی برند ایو سن لوران
آشنایی با برند ایو سن لوران

برند ایو سن لوران (YSL)

تمام محصولات این برند کیفیت بالایی دارند . به طوری که مشتریان آن محصولات ایو سن لوران را به سایر برندها ترجیح می دهند .

 

مرفی برند ژیوانشی
آشنایی با برند ژیوانشی

برند ژیوانشی (GIVENCHY)

این برند خدمات عالی را به مشتریان خود ارائه می دهد و محصولات آن کیفیت بالایی دارند . از جمله محصولات معروف آن می توان به عطر و ادکلان های ژیوانشی اشاره کرد .

 

در این بخش با پرفروش ترین برندهای لوازم آرایشی در ایران آشنا شدید . امیدواریم از خواندن مطالب این بخش لذت برده باشید .

مطلب مفید بود؟
25
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی