تهران

معرفی بهترین مارک های لوازم آرایشی ایتالیایی

مارک لوازم آرایشی ایتالیایی
شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در تمام دنیا همواره با هم در رقابت هستند و تلاش می کنند توجه مصرف کننده ها و مشتریان را به سوی خود جلب کنند . در این پست شما را با بهترین مارک لوازم آرایشی ایتالیایی آشنا می کنیم .

خانم ها علاوه بر این که به اصل بودن و کیفیت محصولات آرایشی و بهداشتی خود اهمیت می دهند ، به این نکته توجه دارند که این محصولات ساخت کدام کشور است . از این رو در این بخش قصد داریم شما را با بهترین مارک لوازم آرایشی ایتالیایی آشنا کنیم . پس با ما همراه باشید .

 

معرفی مارک آرمانی
ادو پرفیوم جورجیو آرمانی

معرفی مارک آرمانی

جورجو آرمانی همان کسی است که در سال 1975 شرکت ایتالیایی آرمانی را تاسیس کرد . این شرکت در زمینه طراحی مد و لباس و تولید محصولات آرایشی ، عطر ، جواهرات ، ساعت ، عینک و ... فعالیت دارد . آرمانی به عنوان قدیمی ترین و بهترین مارک ایتالیایی شناخته می شود . این شرکت با شرکت لورئال نیز همکاری دارد .

 

معرفی مارک فرامسی
روغن آرگان بازسازی و براق کننده مو فرامسی

معرفی مارک فرامسی

شرکت ایتالیایی فرامسی به تولید انواع رنگ مو و سایر محصولات جانبی مو می پردازد و جز قدیمی ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید محصولات مربوط به مو فعالیت دارد . فرامسی اولین شرکتی است که رنگ مو به شکل تیوپی را تولید و روانه بازار کرد . امروزه این شرکت جز پیشگامان صنعت در زمینه محصولات مو شناخته می شود .

 

معرفی مارک دبورا
رژ لب دبورا

معرفی مارک دبورا

دبورا که برخی آن را به عنوان دبورا میلانو می شناسند ، یک برند ایتالیایی است . این برند در سال 1930 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات آرایشی آغاز کرد که به صورت پی در پی به موفقیت رسید . امروزه محصولات آرایشی و بهداشتی دبورا جز بهترین هاست . این شرکت محصولات خود را به سایر کشورها نیز صادر می کند .

 

معرفی مارک کیکو میلانو
محصولات آرایشی و بهداشتی کیکو میلانو

معرفی مارک کیکو میلانو

کیکو میلانو یک برند آرایشی و بهداشتی ایتالیایی است که محصولات آن کیفیت و امینی بالایی دارند . محصولات این برند به صورت اورجینال به بازار عرضه می شوند که قیمت مناسبی نیز دارند . این شرکت همواره تلاش می کند تا با به کار بردن خلاقیت بیشتری بر تنوع محصولات خود بیافزاید .

 

معرفی مارک بکا
کرم پودر بکا

معرفی مارک بکا

بکا از برند های لوازم آرایشی و بهداشتی ایتالیایی است که محصولات آن قیمت مناسبی دارند . موس و کرم پودرهای بکا به خوبی صورت را پوشش می دهند و کیفیت خوبی دارند .

 

برند آرایشی ایتالیایی کیکو میلانو
پالت های کیکو میلانو 

 

معرفی محصولات کیکو میلانو
پرایمر کیکو میلانو 

 

معرفی رنگ مو گلامور فرامسی ایتالیا
رنگ مو گلامور فرامسی ایتالیا

 

معرفی ریمل دبورا
ریمل دبورا مدل Extraordinary 5 in 1

 

معرفی کرم پودر فشرده بوکا
کرم پودر فشرده بوکا

در این بخش با بهترین برندهای لوازم آرایشی ایتالیایی آشنا شدید . امیدواریم مطالب این بخش نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد .

مطلب مفید بود؟
20
2
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی