تهران

بیوکنزی چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

بیوکنزی چیست؟
در این مقاله قصد داریم در ابتدا به بررسی بیوکنزی بپردازیم سپس در مورد صحت آن از لحاظ علمی و حقیقت داشتن آن نیز مطالبی را توضیح می دهیم. با ما همراه باشید.

بیوکنزی چیست

شاید بارها به این موضوع فکر کرده اید که کاش روشی برای ایجاد تغییرات ماندگار در جسم ما وجود داشت تا زیباتر شویم. امروزه روش های زیادی برای ایجاد تغییر در جسم، ظاهر، روح و روان استفاده می شود که در مقاله سابلیمینال که همان پیام های مخفی می باشند به آنها اشاره نمودیم؛ یکی دیگر از این روش ها بیوکنزی می باشد (biokinesis). اما بیوکنزی چیست؟ بیوکنزی با ایجاد باور و تلقین و ارتعاشات ذهنی منجر به تغییرات جسمی و ظاهری در فرد می شود اما درصد بالای تاثیرپذیری دی ان ای و ساختار ژنتیکی شخص به باورپذیری آن ربط دارد. یعنی هر چه پذیرش و باور شخص بالا باشد این پیام ها و ارتعاشات ذهنی بیشتر اثر می گذارند و شخص به خواسته اش نزدیک تر می شود. بیوکنزی ها به طور کلی بر ضمیر ناخودآگاه شخص اثر می گذارند و اساس کار آن ها یک سری امواج می باشد که  امواج بیوکنزی خوانده می شوند. لازم به ذکر است که در ابتدا متذکر شویم بیوکنزی نسبت به سابلیمینال  بیشتر برای زیبایی و ظاهر اشخاص کاربرد دارد.

کاربرد بیوکنزی

متوجه شدیم که بیوکنزی از طریق تاثیر بر ساختار دی ان ای و ژنتیک افراد منجر به تغییرات شگرفی می شود اما همه این تغییرات بستگی به ایمان و اعتقاد شخص دارد. بیوکنزی در میان افراد به دلایل مختلف استفاده می شود اما بیشترین کاربردی که در بین معتقدان به این روش ذهنی وجود دارد به شرح زیر می باشد:

تغییر رنگ چشم با بیوکنزی

بیوکنزی تغییر رنگ چشم
بیوکنزی تغییر رنگ چشم

بسیاری از افراد روش های مختلفی را برای زیباتر شدن امتحان می کنند برای مثال عده زیادی تمایل دارند که رنگ چشمان خود را تغییر دهند و برای این مورد از عمل های جراحی تا جادو و پیام های مخفی را امتحان می کنند. بیوکنزی رنگ چشم یکی از پرطرفدارترین انواع بیوکنزی می باشد و بیوکنزی چشم طوسی، بیوکنزی چشم آبی، بیوکنزی چشم سبز و بیوکنزی چشم عسلی در بین افراد رایج هستند که طرفداران زیادی دارد.

تغییر رنگ پوست با بیوکنزی

تغییر رنگ پوست با بیوکنزی
تغییر رنگ پوست با بیوکنزی

یکی دیگر از موارد مهم زیبایی رنگ پوست می باشد، رنگ پوست افراد گاهی مورد قبول شخص نمی باشد و برای تغییر آن راه های مختلفی را امتحان می کند. بیوکنزی یکی از راه های تغییر رنگ پوست می باشد که با امواجی که از خود منتشر می کند دی ان ای شخص را دچار تغییر می نماید.

تناسب اندام با بیوکنزی

تناسب اندام با بیوکنزی
تناسب اندام با بیوکنزی

 تناسب اندام و خوش هیکل بودن نیز امروزه دغدغه ی افراد زیادی می باشد متخصصان علوم ذهنی معتقدند با امواج بیوکنزی می توان شخص را به اندام دلخواهش رساند.

عوارض بیوکنزی

عوارض بیوکنزی
عوارض بیوکنزی

سابلیمینال حاوی جملات و عبارات تاکیدی می باشد و با انرژی مثبت بر روی اشخاص تاثیر می گذارد اما بیوکنزی از طریق امواج ذهنی که بر روی مغز شخص کار می کنند منجر به تغییرات می گردد و کیفیت و صحت این امواج بسیار مهم می باشد. امروزه سایت های بسیاری برای کسب درآمد از طریق بیوکنزی دایر گردیده اند که صحت و سلامت کار آن ها قابل تایید متخصصان علوم ذهنی نمی باشد. لذا این احتمال وجود دارد که ممکن است استفاده از روشهای این سایت ها برای بیوکنزی منجر به صدمات جدی روحی و جسمی گردد لذا برای پرهیز از عوارض بیوکنزی دقت لازم را در انتخاب سایت های معتبر داشته باشد.

عوارض بیوکنزی
عوارض بیوکنزی

آیا بیوکینزی و تغییر رنگ چشمها با تلقین حقیقت دارد؟

همان طور که در بخش های بالاتر این مقاله ذکر شد، طرفداران بیوکنزی تغییر رنگ چشم بسیار زیاد می باشد اما مسئله مهم  این می باشد که آیا بیوکینزی و تغییر رنگ چشمها با تلقین حقیقت دارد؟ متخصصان علوم ذهنی اصرار دارند که ذهن و ضمیر ناخودآگاه انسان تحت تاثیر باورها، انرژی ها و پیام های مخفی می باشد و با قدرتی که دارد می تواند منجر به تغییرات فوق العاده ای گردد. در این بین متخصصین این علوم بر تاثیر امواج بیوکنزی بر روی رنگ چشم، پوست، اندام و... تاکید دارند و استفاده از بیوکنزی و تغییر ساختار ژنتیکی را حقیقت می پندارند. شاید برای شما سوال باشد که آیا علم پزشکی این تاثیر را تایید می کند یا خیر؟ باید متذکر شویم تا کنون هیچ نظریه پزشکی در این رابطه ارائه نشده است.

در پایان لازم می دانیم که خاطر نشان کنیم این مقاله دال بر تایید یا رد نتیجه گیری با امواج بیوکنزی برای کاربرد های ذکر شده نمی باشد و اگر در صدد استفاده از چنین علوم ذهنی و توانمندی های ضمیر ناخودآگاه خود می باشید برای یادگیری و استفاده از امواج بیوکنزی و فایل های سابلیمینال به موسسات و افراد معتبر مراجعه کنید.

مطلب مفید بود؟
22
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی