تهران

معرفی برخی از برندهای معروف عینک آفتابی

عینک آفتابی اورجینال
در این مقاله به معرفی برندهای فعال در زمینه تولید عینک آفتابی از قبیل عینک آفتابی شنل، عینک آفتابی پورشه، عینک آفتابی پلیس، عینک آفتابی ریبن را خواهیم پرداخت. علاوه بر معرفی برخی برندهای معروف عینک آفتابی؛ قصد داریم در رابطه با خرید عینک آفتابی اصل نیز به نکات مختصری اشاره نماییم.

عینک های آفتابی نقش مهمی در محافظت از چشم دارند و در عالم مد نیز جز اکسسوری های مهم می باشند. به همین دلیل باید در انتخاب آن ها دقت بالایی داشته باشیم تا تمام نکاتی که مد نظرمان است در آن ها رعایت شود. یک عینک آفتابی خوب باید در هنگام استفاده گوش و بینی شخص را اذیت نکند و میزان UV  آن در حدی باشد که از چشم ها در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت کند.
همچنین باید دقت کنیم که برندهای معتبر و معروفی اقدام به تولید انواع عینک آفتابی نموده اند و بدون شک تهیه عینک آفتابی برند معروف در شرایطی که فیک نباشد نیازهای ما را برطرف می نماید. در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از برندهای معروف عینک آفتابی در سطح دنیا بپردازیم و شما را با عینک آفتابی اصل و روش خرید آن آشنا سازیم.

عینک آفتابی اورجینال

عینک آفتابی اورجینال که توسط یک برند خاص تهیه شده است بدون شک مشخصه و ویژگی های مختص به خود را دارد که شما هنگام خرید باید به این ویژگی ها دقت کنید. عینک آفتابی با توجه به مهم بودن برای سلامتی و ارزشمند بودن در دنیای مد باید از برند معتبر و شناخته شده ای تهیه شود که در ادامه به معرفی برخی از این برندها خواهیم پرداخت.

برندهای معروف عینک آفتابی

برندهای معروفی از قبیل پلیس، ری بن، پورشه، شنل و...در سراسر جهان وجود دارند که جز محبوب ترین و پر فروش ترین عینک های آفتابی محسوب می شوند که در ادامه  به معرفی چند برند معروف عینک آفتابی بپردازیم: 

عینک آفتابی اورجینال
عینک آفتابی پلیس
  • عینک آفتابی پلیس

در سال 1978 برادران دریگو یک شرکت کوچک در زمینه تولید لنز، فریم و عینک آفتابی افتتاح نمودند و فعالیت خود را با موفقیت ادامه دادند تا در سال 1983 کار خود را گسترش دادند و برند پلیس را رسما معرفی نمودند. لازم به ذکر است که برند پلیس در کشور ایتالیا فعالیت می کند و محصولاتش را به سراسر دنیا صادر می نماید. Police با وجود اینکه امروزه به تولید انواع ساعت و سایر اکسسوری ها نیز می پردازد اما در زمینه تولید عینک آفتابی جزو متخصصین این حیطه به شمار می آید. تنوع بالا در رنگ، طرح فریم و سبک کار از ویژگی های قابل تحسین عینک آفتابی های پلیس می باشد.

  • عینک آفتابی پورشه

پورشه یک برند آلمانی است که علاوه بر سایر اکسسوری ها در تولید عینک آفتابی هم فعال می باشد و از سال 1972 فعالیت خود را آغاز نموده است. بدون شک عینک های آفتابی پورشه جز شیک ترین و جذاب ترین عینک های دنیا محسوب می شوند. بعضی از مدل های پورشه با وجود کلاسیک بودن هنوز هم در بین افراد مختلف طرفدار دارند. همچنین لازم است که بدانیم عینک آفتابی پورشه در طرح ها و فریم های با جنس و رنگ مختلف تولید و عرضه می شود و از عدسی های پلاریزه نیز در ساخت محصولاتش استفاده می کند.

عینک آفتابی اورجینال
عینک آفتابی پورشه
  • عینک آفتابی شنل

شنل یک خانه مد شیک با قدمت بالا در پاریس می باشد که در ابتدا توسط کوکو شنل افتتاح شد و در قرن بیستم به افسانه مد تبدیل شد. اکسسوری هایی از قبیل عینک آفتابی، ادکلن، زیرور آلات جز محصولات محبوب شنل محسوب می شوند. شنل هم اکنون تحت مالکیت آقای لگرفلد می باشد و هم چنان جز محبوب ترین برندها در سطح جهان است. عینک آفتابی شنل در طرح و رنگ های مختلفی از قبیل گرد، گربه ای، فریم ظریف، فریم پلاستیکی، کائوچو و فلزی تولید می شود و مطابق با تمام سلیقه ها محصولات خود را روانه بازار می کند.

عینک آفتابی اصل
عینک آفتابی شنل
  • عینک آفتابی ری بن

عینک آفتابی ریبن یکی از برندهای معتبر عینک در دنیای مد می باشد. بدون شک همه ما در طول عمرمان تعریف و تمجیدهای بسیاری درباره عینک آفتابی ریبن شنیده ایم. ریبن نخستین بار در سال 1937 به شکلی طراحی شد که بیشتر مناسب خلبانان و نظامی ها بود اما جذابیت و کیفیت بالای آن باعث شده که به راحتی در میان ستارگان سینما راه باز کند.
امتیاز شرکت تولید کننده عینک آفتابی ری بن پس از فراز و نشیب فراوان به کشور ایتالیا فروخته شد و از سال 2007 به بعد تغییرات چشمگیری در ظاهر محصولات ریبن به وجود آمد؛ به شکلی که آن حالت کلاسیک جای خود را به سبک های اسپرت و رنگی داده است که امروزه بیشتر مورد پسند جامعه می باشند. مدل های مختلف از قبیل مدل ویفری، مدل کلاب مستر، مدل جاستین، مدل اریکا و... از محصولات عرضه شده توسط برند ری بن می باشند.

عینک آفتابی اصل
عینک آفتابی ری بن
  • عینک آفتابی دولچه گابانا

خانه مد دولچه اند گابانا در سال 1985 توسط دومینیکو دولچه و استیفان گابانا در میلان افتتاح شد. یکی از محصولات این خانه مد عینک آفتابی دولچه اند گابانا می باشد که در سطح جهان طرفدارهای متعددی دارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که برند D&G معرف دولچه اند گابانا می باشد که بدون شک بارها نام این برند را برروی لباس، ادکلن، عینک و... مشاهده نموده اید. دولچه گابانا در طرح های مختلف رنگی، طرح های شلوغ، فریم های فلزی، کائوچویی و برای تمام سلیقه ها و سنین مختلف زنانه، مردانه و بچه گانه عینک آفتابی تولید می نماید که در ساخت آن ها از بهترین عدسی ها با UV مناسب استفاده می کند.

عینک آفتابی اورجینال
عینک آفتابی پورشه
  • عینک آفتابی پرسول

پرسول یکی دیگر از برندهای معروف ایتالیایی می باشد که دوام و جنس با کیفیت عینک آفتابی هایش قابل توجه است و در ابتدا به تولید عینک برای رانندگان ورزشی و نظامیان پرداخت. پرسول در سال 1917 افتتاح شد و در سال های بعد به کشورهای مختلفی از قبیل ایالات متحده راه باز کرد. یکی دیگر از ویژگی های قابل ذکر عینک آفتابی پرسول عدسی های کریستالی مقاوم در برابر اشعه خورشید، فریم های ضد حساسیت و... اشاره نمود. 

خرید عینک آفتابی اصل

عینک آفتابی اصل نقش مهمی در محافظت از چشم و پوست اطراف چشم دارد. محافظت از چشم و پوست اطراف آن از چند جنبه مهم می باشد یکی از لحاظ زیبایی و پیشگیری از چین و چروک و جنبه دوم مربوط به جلوگیری از بیماریهای چشمی می باشد. در صورت خرید عینک آفتابی اصل می توانید با توجه به میزان UV بالایی که دارند از نفوذ اشعه ماوراء بنفش خورشید پیشگیری کنید. باید دقت کنید که در صورت تقلبی بودن عینک آفتابی آسیب های جدی به چشم وارد می شود زیرا شما به تصور اصل بودن به راحتی در مقابل نور خورشید قرار می گیرید و آسیب های جبران ناپذیری بر چشمان شما وارد می شود. عینک آفتابی اورجینال را باید از مراکز خرید معتبر انتخاب کنید تا با خیال راحت استفاده نمایید و از آن مهم تر با دستگاه های کامپیوتری تست کنید که مطمئن شوید از درصد بالای مقاومت در برابر خورشید برخوردار است. به طور کلی باید دقت نمایید فریم ها با خط و خش یا بی کیفیت، راحت نبودن هنگام استفاده از عینک آفتابی، اشتباه تایپی نام برند از علائم بدل بودن عینک آفتابی است. 

 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی