تهران

انواع دکمه سر آستین+ تصاویر

بهترین مدلهای دکمه سرآستین
دکمه سرآستین یکی از انواع اکسسوریهای مهم و جذاب برای مردان و زنان شیک پوش و تیپ پوشش مدرن است. دکمه سرآستین را بیشتر مختص به مردان می دانند اما امروزه برای انواع لباسها و مانتوهای زنانه نیز کاربرد دارد. و یکی از لوازم جانبی شیک و به روز و جدایی ناپذیر از استایل زنان باکلاس و به روز محسوب می شود.

دکمه سر آستین

دکمه سردست یا سرآستین (Wrist Buttom) یکی از متنوع ترین نوع دکمه، در دکمه های مربوط به پوشاک است. و از اکسسوریهای مهم برای مردان و زنان شیک پوش و مدرن محسوب می شود. با وجود اندازه کوچک، می تواند به لباسها و استایل شما جلوه ی بهتر و شیک تری بدهد. و به عنوان یک ابزار جانبی شیک و ساده برای چفت شدن لبه آستین پیراهن های مردانه یا لباسها و مانتوهای زنانه بکار می رود.

مدل دکمه سرآستین
دکمه سرآستین زنانه زیبا
معرفی دکمه سرآستین
دکمه سرآستین مناسب برای دامادی

دکمه های سردست برخلاف انواع دیگر دکمه که ثابت هستند می توان آنها را در مواقع غیر ضروری جدا کرد. این اکسسوری از انواع، مدل و رنگهای مختلفی برخوردار است و می توان آن را به تناسب لباس مورد استفاده انتخاب و بکار برد. بیشتر دکمه سر آستین با رنگ لباس و کراوات و پیراهن قابل ست شدن است.

انواع دکمه های سرآستین
 دکمه سرآستین مردانه ست با کراوات

دکمه سردست امکان ست شدن با انواع لباسها را دارد ولی بیشتر استفاده کنندگان از این اکسسوری تمایل دارند از آن بیشتر در مراسم های خاص و رسمی و همراه با تیپ و لباسهای رسمی استفاده کنند. دکمه سرآستین هایی که در طراحی آنها از طلا و نقره استفاده شده از لحاظ قیمتی گرانترند.

مدلهای دکمه سرآستین
دکمه سرآستین نقره
دکمه سرآستین مردانه
دکمه سرآستین ست با کت مردانه

انواع مدل های دکمه سرآستین

انواع دکمه های سرآستین
دکمه سرآستین زیبای مربعی شکل

دکمه سر دست چرخان (Bullet Back Cufflinks)

این مدل از متداولترین نوع دکمه های سر آستین هست که طریقه ی چفت کردن آن به وسیله قسمت چرخانی است که برای آن طراحی شده است. و یکی از مدلهای پرکاربرد این دکمه های زینتی، با روش استفاده آسان است.

مدل دکمه سرآستین
دکمه زیبای سرآستین طلایی
دکمه سر آستین
دکمه سرآستین زیبا و شیک

دکمه سر آستین گل میخی (Stud Buttom Style Cufflinks)

 این مدل از سر دست یا سر آستین ها دارای دو قسمت هستند که یک قسمت بزرگتر و یه قسمت کوچکتر دارند و قسمت کوچکتر حالت خم و منحنی شکل هست که به آسانی از درز پیراهن رد شده و در پشت سرآستین قرار میگیرد. و نسبت به دکمه های سر آستین دیگر امن تر و هم چنین دوام بیشتری دارد.

دکمه های سرآستین
دکمه سرآستین ساده
معرفی دکمه سرآستین
دکمه سرآستین زنانه درخشان

دکمه سر آستین قفل دار (Whale Back Cufflinks)

دکمه سرآستین قفل دار از یک بخش قفل مانند برخوردار است که بعد از قرار گرفتن روی سر آستین بخش بال مانند باز شده و دکمه به راحتی چفت می شود.

انواع دکمه سرآستین
دکمه سرآستین قفل دار زیبا

دکمه سر آستین زنجیردار (Chain Link Cufflinks)

در این مدل از دکمه های سرآستین دو قسمت تزیینی دکمه با استفاده از یک زنجیر باریک به هم وصل شده اند که بعد از قرار گرفتن در جای خود فاصله کمی بین دو لبه آستین بوجود می آید. دکمه سرآستین با دو انتهای گرد (Ball Return Cufflinks) دکمه های سرآستین از این نوع دارای دو قسمت گرد بزرگ و کوچک با بدنه منحنی شکل هستند و به نسبت دکمه های زنجیردار شیک تر و محکم تر طراحی شده اند. در ساخت این مدلها اکثرا از فلزات استفاده می شود که به آنها جلوه ی خاص و درخشانتری می بخشد..

مدل دکمه سرآستین
دکمه سرآستین زنجیردار لاکچری

 

مطلب مفید بود؟
3
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی