تهران

جدیدترین مدلهای ساعت مچی ست رومانسون + تصاویر

معرفی ساعت مچی ست رومانسون
برندهای زیادی در جهان در زمینه ی ساخت و طراحی ساعت های مچی و ست های زنانه و مردانه فعالیت می کنند. برند رومانسون یکی از برندهای معتبر فعال در این عرصه است که با طراحی های نوآورانه در خلق ساعت های مچی و ست های ساعت مچی به یکی از برند های پولساز و با فروش خوب در صنعت ساعت سازی دنیا تبدیل شده است.

ساعت مچی ست رومانسون

برند رومانسون یکی از شناخته شده ترین برندهای جهان در زمینه ساخت و تولید ساعت های مچی است. این شرکت ساعت های مچی متنوعی در انواع و طرح های مختلف همراه با تنوع بسیار بالای قیمتی تولید و عرضه می کند و سهم بزرگی در صنعت ساعت سازی دنیا دارد.

آشنایی با ساعت های برند رومانسون
ست ساعت مچی رومانسون - Romanson  خوشگل و شیک

 اساس شکل گیری برند رومانسون در سال 1988 و در شهر Romanshorn سوییس بود. شهری که به مهد ظهور برندهای بزرگ ساعت سازی سوییس و دنیا معروف است. و نام برند رومانسون از نام این دهکده ی سوییسی گرفته شده است.

ست ساعت مچی رومانسون
ست ساعت مچی فوق العاده از برند رومانسون - Romanson

موسس این برند فردی بنام کیم کی مون بود که سعی کرد بیشترین تمرکز خود یا به عبارتی بازار هدف خود را به سمت بازارهای خاورمیانه معطوف کند. این استراتژی به دلیل بکر بودن بازارهای این منطقه بسیار موفق عمل کرد و توانست برند رومانسون را در مدت کوتاهی به پیشرفت های بزرگ و چشمگیری برساند.

آشنایی با برندهای ساعت مچی
ساعت مچی ست مدل کلاسیک رومانسون - Romanson

برند رومانسون در بیش از هفتاد کشور دنیا نمایندگی فعال دارد و میزان سود فروش محصولات رومانسون در یک سال بیش از 25 میلیون دلار بوده است. کمپانی رومانسون اولین شرکت تولید کننده ی ساعت بود که توانست با خلاقیت و ابتکار، اولین ساعت مچی بسیار باریک جهان با ضخامت 3.89 mm را طراحی و تولید کند. اما موفقیت بزرگ رومانسون در طراحی و تولید ساعت مچی مدل رزگلد بود که هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد.

ساعت های مچی ست
ست زیبای ساعت مچی با بند استیل رومانسون - Romanson

یکی دیگر از استراتژی های موفق شرکت رومانسون حرکت براساس سبک نئوکلاسیک بود که با ادغام و ترکیب خلاقانه طرحهای سبک کلاسیک با دیزاین های سبک مدرن و به روز سبک خاصی برای برند خود ایجاد کرد. آنها هم چنین در طراحی ساعت های خود، با رعایت پارامترهای مرسوم در ساعت سازی کلاس لاکچری در سطح قیمتی میان رده فعالیت می کنند. و ساعت هایشان در عین خاص و لاکچری بودن از قیمت مناسبی نیز برخوردارند.

ستساعت مچی زیبای رومانسون
ست ساعت مچی جدید و سه موتوره رومانسون - Romanson
ساعت مچی ست رومانسون
ست زیبای ساعت مچی با بند چرم رومانسون - Romanson

رومانسون با اهتمام به اصل مدیریتی رقابت پذیری و سرمایه گذاری در بخش توسعه و تحقیق تلاش می کند تا با کسب رضایت و اعتماد مشتری بازارهای هدف بیشتری برای خود ایجاد کند. تولید کنندگان برند رومانسون در ساخت ساعت های خود از شیشه های تراش خورده، پوسته صدف، وقفل های پاپیونی استفاده می کنند که این موارد از بدعت های ویژه ی این برند است.

ست ساعت مچی رومانسون
ساعت مچی ست زنانه و مردانه لاکچری رومانسون - Romanson

کمپانی رومانسون یکی از برندهایی است که ساعت های تولیدی آن جزء شیکترین و زیباترین ساعت ها هستند و دارای حداقل یک سال گارانتی می باشند. و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، بهترین گزینه برای خرید ست ساعت مچی است.

ست ساعت مچی رومانسون
ست ساعت مچی باکلاس و اسپرت رومانسون - Romanson
ست های شیک و زیبا از برند رومانسون
ست ساعت مچی مدل کرنوگراف جدید رومانسون - Romanson

 

مطلب مفید بود؟
3
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی