تهران

عینک آفتابی بچه گانه

عینک آفتابی بچه گانه 2019
در این مقاله قصد داریم چند برند و مدل عینک آفتابی بچه گانه به شما عزیزان معرفی کنیم. علاوه بر معرفی برندهای از قبیل اسپرایت، پاندا و ... قصد ما این است که به نکاتی در مورد نحوه خرید عینک آفتابی بچه گانه اصل نیز اشاره نماییم. با ما همراه باشید تا شما را با مدلهای عینک آفتابی بچه گانه آشنا کنیم.

به همان میزان که افراد بالغ به عینک آفتابی برای محافظت از چشمانشان نیاز دارند کودکان نیز در این مورد سهیم هستند و باید چشم این عزیزان در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید محافظت شود. جدا از مورد محافظت از چشم اگر دقت کنیم در صنعت مد و پوشاک بچه گانه مدل ها برای افزایش جذابیت از عینک آفتابی بچه گانه استفاده می کنند. عینک آفتابی بچه گانه در برندها و مدل های مختلفی تولید می شود که در ادامه این متن به شرح مختصری درباره آن ها خواهیم پرداخت.

عینک آفتابی بچه گانه اصل

کودکان نسبت به بزرگسالان از لحاظ جسمی حساس تر می باشند؛ لذا والدین باید در انتخاب لوازمی از قبیل کرم ضد آفتاب، عینک و ... دقت بالایی داشته باشند. عینک آفتابی بچه گانه اصل از لحاظ لنز، فریم و شیشه باید استاندارد باشد و صد در صد از چشم کودکان در برابر اشعه خورشید مراقبت کند. معمولا در ساخت عینک آفتابی بچه گانه از متریال های سبک و نشکن از قبیل پلی کربنات استفاده می شود. علاوه بر بدنه در تولید و طراحی عینک های اصل، لنز مورد مهمی می باشد که نقش مهمی در محافظت از چشم کودکان در برابر بیمای های چشمی از قبیل آب مروارید، التهاب پلک و ... ایفا می کند.

عینک آفتابی بچه گانه
عینک آفتابی بچه گانه اصل

انواع عینک آفتابی بچه گانه

عینک آفتابی همان طور که برای بزرگسالان در مدل، برند و طرح های مختلفی تولید می شود برای کودکان نیز در مدل های گوناگون عرضه می شود. شما باید متناسب با سن، سلیقه، جنسیت و... به انتخاب عینک آفتابی بچه گانه اقدام کنید. برای مثال بهتر است برای کودکان از سن دو و نیم الی سه سال به بالا شروع به خرید عینک آفتابی نمایید؛ یا اینکه برای هر کودک متناسب با جنسیت، عینک آفتابی دخترانه یا پسرانه خرید کنید. 

عینک آفتابی بچه گانه پاندا
عینک آفتابی بچه گانه پاندا


با ما همراه باشید تا در ادامه متن به تشریح و معرفی چند مدل عینک آفتابی بچه گانه بپردازیم:

  • عینک آفتابی بچه گانه ژله ای

عینک آفتابی بچه گانه ژله ای به شکلی طراحی شده است که دچار شکستگی نمی شود و ترک بر نمی دارد. از آن جا که کودکان در مراقبت از لوازم خود کمتر احتیاط می کنند والدین با خرید عینک آفتابی بچه گانه ژله ای می توانند از دوام و مقاومت عینک فرزندانشان مطمئن شوند.

  • عینک آفتابی بچه گانه پاندا

برند پاندا یکی از معتبرترین برندهای تولید عینک در سطح جهان است. پاندا در ساخت و طراحی عینک هایش از طرح و رنگ های متنوعی استفاده می کند، عینک های آفتابی بچه گانه بدنه کائوچو، فلز، پلاستیک با رنگ های متناسب با سنین مختلف از محصولات Panda می باشند که نزد کودکان بسیار محبوب می باشند.

  • عینک آفتابی بچه گانه اسپریت

اسپریت متعلق به یک زوج آمریکایی می باشد که از سال 1968 در زمینه پوشاک، مد و اکسسوری در سطح جهانی فعالیت خود را آغاز نمودند. عینک آفتابی بچه گانه اسپریت در تمام دنیا طرفدارهای متعددی دارد که از لحاظ ظاهری و کیفیت بالا نظر آن ها را جلب نموده است. لازم به ذکر است که شرکت Esprit در تولید محصولات خود از به روزترین روش های کنترل کیفیت استفاده می نماید.
علاوه بر برندها و مدل های ذکر شده در قسمت قبل باید متذکر شویم که عینک آفتابی های بچه گانه نیز مانند سایر اکسسوری ها به طور دوره ای به روز و در طرح و شکل های جدید روانه بازار می شوند. برای مثال در سال 2019 عینک آفتابی های بچه گانه در طرح های تاشو، گرد، چند ضلعی و به طور کلی در مدل های فانتزی مد شده اند. 

عینک آفتابی بچه گانه دخترانه
عینک آفتابی بچه گانه 2019

خرید عینک آفتابی بچه گانه

مهم ترین نکته در هنگام خرید عینک آفتابی بچه گانه استاندارد بودن آن و میزان مقاومتش در برابر اشعه خورشید می باشد که شما باید دقت داشته باشد که کودکتان غرق در طرح فانتزی و رنگارنگ عینک نشود؛ بلکه عینکی با میزان UV بالا انتخاب نمایید. مورد بعدی خوب جا افتادن عینک بر روی بینی کودکتان است؛ به این صورت که عینک به راحتی به سمت پایین سر نخورد.
و اما یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید عینک آفتابی بچه گانه این مورد است که رنگ و طرح فریم متناسب با قالب صورت و رنگ پوست فرزندتان انتخاب شود. در انتها امیدواریم که از نکات ذکر شده در این مقاله بهره کامل برده باشید. 

 

مطلب مفید بود؟
6
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی