تهران

آشنایی با چند برند کرم پودر معروف

معرفی چند برند کرم پودر معروف
کرم پودرها از جمله لوازم آرایشی مهم هستند که توسط برندهای مختلفی در جهان تولید می شوند. شرکت های متعددی در دنیای تولید محصولات آرایشی و زیبایی فعال هستند که در این مطلب قصد داریم با چندتایی از این شرکت ها و برندهای معروف و کرم پودرهای تولیدی آنها آشنا شویم با ما در ادامه همراه باشید.

برند های معروف کرم پودر

 

کرم پودر رمی رز Remy Rose

کرم پودر برند رمی رز  یک برند تولید شده در ایتالیاست این کرم پودر لیکوئیدی بوده و حاوی آنتی اکسیدان است و در رنگ بندی های متنوعی عرضه می شود.
کرم پودر رمی رز مدل Liquid Skin دارای حجم 30 میلی لیتری و به رنگ بژ روشن است و برای انواع مختلف پوست مناسب بوده و از دوام بالایی روی پوست برخوردار است. به دلیل استفاده از ترکیبات موثر در آن پوست را صاف و یکدست کرده و ظاهری طبیعی و نرمال به پوست شما می بخشد.
این نوع کرم پودر هم چنین دارای خاصیت روشن کنندگی، آب رسانی و سفت کنندگی مناسب برای پوست هست. با استفاده از این کرم احساس داشتن پوستی مخملی و نرم و صاف و عاری از عیب و نقص به شما دست می دهد. این کرم هم چنین قابلیت پوشانندگی کامل کک و مک ها، تیرگی ها و جای جوش روی سطح پوست را دارد.
پوشش عالی و یکدست، ضد تعریق و ضد آب بودن، ماندگاری بالا و بی نظیر، داشتن بافت نرم وسبک و ایجاد نمای نهایی مات برای پوست از جمله ویژگی های دیگر کرم پودر برند رمی رز هستند.
اگر به دنبال کرم پودری با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید کرم پودر لیکوئیدی برند رمی رز انتخاب خوبی است. اصل این محصول را می توانید در داروخانه ها و فروشگاههای معتبر خریداری نمایید برای اطمینان از اصل بودن کرم پودر به لیبل آن توجه نمایید.

کرم پودر برند رمی رز
کرم پودر برند رمی رز

کرم پودر برند کاپرا

برند کاپرا یک برند ایرانی تولید محصولات آرایشی زیبایی است که فعالیت خود را در این زمینه از سال 1389 شروع کرده و با هدف اصلی مشتری مداری سعی در توسعه و رونق تولید اجناس داخلی و کالای ایرانی داشته است. این برند دارای قابلیت رقابت با برند های اروپایی است و از لحاظ کیفیت و مواد اولیه و ترکیبات بکار رفته در تولید محصولات خود قابل مقایسه با برند های خارجی است و محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه اروپایی تولید می نماید. این برند تمامی مجوزهای بهداشتی را داراست.

در ترکیبات کرم پودرهای کاپرا از آب چشمه های دریایی، عصاره جوجوبا، سدیم، منیزیم، عسل و مواد معدنی به منظور تقویت پوست و رنگدانه های سه بعدی فوتو کرومیک استفاده شده است. 
داشتن قابلیت و توان محافظت بالا از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید، پوشش دهی بسیار قوی، خاصیت تقویت کنندگی پوست به واسطه کاربرد مواد اولیه با کیفیت، مناسب برای استفاده در انواع مختلف پوست، دارای بافت و فرمولاسیون سبک، خواص رطوبت رسانی فوق العاده به پوست، قابلیت جذب بسیار سریع، بافت نرم و یکنواخت، مناسب پوشاندن عیوب ظاهری پوست مانند (جوش، لک های تیره و جای جوش) و در نهایت مقرون به صرفه بودن از لحاظ قیمتی از جمله ویژگی های این کرم پودر هستند. 
این کرم پودر هم چنین دارای هشت رنگ متنوع برای استفاده در رنگ پوستهای مختلف است و از لحاظ قیمتی نیز مقرون به صرفه بوده و قیمت مناسبی دارد و اصل آن قابل تهیه از فروشگاه های معتبر در سراسر کشور است.

کرم پودر برند کاپرا
کرم پودر برند کاپرا


کرم برند پودر کنسی

برند کنسی یک برند ایرانی تولید کننده محصولات آرایشی و زیبایی است که کارخانه مونتاژ آن در شهر آرام سمنان واقع شده است. مواد اولیه این شرکت فرانسوی بوده و خود برند کنسی متعلق به شرکت فروغ آریا گستر است. محصولات این برند از کیفیت عالی، تنوع در رنگ بندی و پوشش دهی مناسب برخوردارند.

ماندگاری به مدت طولانی و ضد آب بودن، تنوع رنگبندی در هشت رنگ مناسب برای انواع پوست با تناژ رنگی مختلف، حاوی ویتامین E جهت تغذیه و نرمی پوست. هم چنین کرم پودرهای این برند دارای تاییدیه وزارت بهداشت و درمان نیز هستند.
کرم پودرهای برند کنسی تولید شده در هشت رنگ جذاب و مناسب برای پوشش یکدست و ابریشمی پوست هستند. این کرم پودرها ضد آب بوده و دارای ماندگاری بالایی هستند. در ترکیبات این محصول به جهت تغذیه و نرمی پوست از ویتامین E استفاده شده است. هم چنین وجود ویتامین E در آن موجب رطوبت رسانی به پوست می شود و از روند پیری در پوست جلوگیری می کند. این کرم پودر فاقد چربی بوده و مناسب استفاده در انواع مختلف پوست است. 
قیمت کرم پودر کنسی با توجه به اینکه یک محصول داخلی می باشد نسبت به بقیه کرم پودرها مناسب است و هم چنین قابل تهیه از فروشگاههای معتبر در سراسر کشور می باشد.

کرم پودر کنسی
کرم پودر برند کنسی


کرم پودر برند اگزوویانس

اگزوویانس یک برند تولید لوازم آرایشی و زیبایی ساخت شرکت نئوستراتا و محصول کشور آمریکاست که دارای سابقه ی فعالیتی بیش از یک دهه در زمینه تولید محصولات آرایشی است. برند اگزوویانس توسط دو پزشک متخصص پوست در نیوجرسی راه اندازی شد و مبنای تولید محصولات خود را بر درمان طبیعی و ترمیم و احیای پوست و پیشگیری از پیری زودرس قرار داد.
کرم پودرهای برند اگزوویانس طبی بوده و برای استفاده در انواع مختلف پوست مناسبند و علاوه بر کارکرد اصلی خود یعنی پوشش دهی جنبه درمانی و طبی نیز دارند. این کرم پودرها فاقد چربی بوده، و در فرمولاسیون آنها از مواد ضد چروک PHA، مرطوب کننده و ضد آفتاب با توان محافظتی SPF15 و ویتامین E بهره برده شده و برای انواع مختلف پوست مانند پوستهای چرب و نرمال و جوش دار قابل استفاده است. هم چنین از قابلیت پخش آسان، ضد تعریق و ضد آب و ماندگاری بالایی برخوردار است. کرم پودر طبی اگزوویانس دارای تنوع در رنگبندی برای استفاده در رنگ پوستهای مختلف هم هست. این محصول حاوی آنتی اکسیدان بوده و دارای خاصیت پوشانندگی کامل و طبیعی است.
اصل کرم پودر برند اگزوویانس را می توانید از فروشگاه های معتبر تهیه کنید و هم چنین برای خرید کرم پودر اگزوویانس اصل به لیبل و بسته بندی مخصوص دقت نمایید. قیمت کرم پودرهای طبی اگزوویانس در محدوده ی متوسط به بالا قرار می گیرد.

کرم پودر برند اگزوویانس
کرم پودر برند اگزوویانس

 

مطلب مفید بود؟
5
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی