تهران

معرفی بهترین بازی های کامپیوتری جدید

بازی کامپیوتری جدید
در این مقاله در ابتدا بازی‌ هایی که قرار است که در سال 2020 منتشر شوند را به شما معرفی خواهیم کرد، ابتدا بازی که احتمال انتشار آن‌ ها وجود دارد را معرفی خواهیم کرد که قطعا این بازی GTA VI خواهد بود. با تیجور همراه باشید.

در مرحله اول سوالی که برای گیمرهای کامپیوتر پیش میاد این است که آیا کامپیوتر من این بازی را اجرا می‌کند؟ سال به سال کیفیت بازی‌ های کامپیوتری پیشرفت می‌ کنند و گرافیک آنها طبیعتا بالاتر میرود. پس کامپیوتر ها برای اجرای بازی‌ ها باید به کارت گرافیک بهتر و رم بیشتری مجهز شوند، راه کاری که ما پیشنهاد میکنیم این است که چنانچه می‌خواهید بدانید که آیا کامپیوتر شما، بازی‌های معرفی شده را اجرا می‌کند یا خیر؟ می‌توانید به سایت، systemrequirementslab.com مراجعه کنید؛ با نصب یک نرم افزار مخصوص از این سایت، برنامه سخت افزار شما را بررسی می‌کند و به شما اطلاع میدهد که آیا بازی مورد نظر شما قابل اجرا است یا خیر.

به سراغ معرفی بهترین بازی هایی که قرار است سال 2020 منتشر شود میرویم ، با ما همراه باشید.

1- بازی Grand Theft Auto VI

شاید مهیج ترین و بهترین بازی کامپیوتری که در بین بازی ها به چشم ببینیم نام بازی (Grand Theft Auto VI (GTA 6 باشد . این بازی محبوب به احتمال خیلی زیاد امسال(2020) معرفی خواهد شد، نسخه‌ ی قبلی این بازی یعنی Grand Theft Auto V بیشتر از 6 میلیارد دلار فروش داشت که بسیار مبلغ بالایی بود و سروصدای زیادی در عرصه بازی های کامپیوتری کرد و عنوان پرفروش ترین محصول سرگرمی را از آن خود کرد.

بازی Grand Theft Auto VI  بازی کامپیوتری جدید
بازی Grand Theft Auto VI  بازی کامپیوتری جدید

 

2- بازی Watch Dogs: Legion

سری بازی های Watch dogs از موفق ترین و بهترین بازی های کمپانی Ubisoft است، این بازی قرار است بزودی منتشر شود، بازی Watch Dogs نسبت به نسخه‌های قبلی خود، تغییرات زیادی کرده است، جریان بازی در شهر لندن است که شما باید گروهی از هکر ها با قابلیت‌ های مختلف را جمع آوری کنید و با گروه authoritarian که کنترل کل انگلیس را به دست گرفته‌ اند مبارزه کنید و آنها را شکست دهید . در این بازی هر شخصیت توانایی و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارد. این بازی فوق العاده جذاب در دو بخش تک نفره (Single Player) و چند نفره (Multi Player) قابل بازی است. همچنین رده سنی +18 برای آن در نظر گرفته شده است.

پلتفرم هایی که این بازی در آنها قابل اجرا خواهد بود عبارت اند از : PlayStation 4, Xbox One, Google Stadia, Microsoft Windows, Xbox Series X .

بازی Watch Dogs: Legion بازی کامپیوتری جدید
بازی Watch Dogs: Legion بازی کامپیوتری جدید

 

3- بازی Resident Evil 3 remake

سال 2018 نسخه‌ ی ریمستر این بازی یعنی Resident Evil 2 منتشر شد به عنوان بهترین بازی متاکریتیک از نگاه کاربران در سال 2019 انتخاب گردید، به رسم نسخه‌ های قبلی، این نسخه از بازی نیز یک نسخه بازسازی از سری بازی گذشته‌ ی خود است، این بازی گرافیک فوق‌ العاده‌ بالایی دارد. همچنین تاریخ انتشار آن 15 فروردین 1399 است، پلتفرم هایی که برای این بازی در نظر گرفته شده است عبارت است از : کامپیوتر، ایکس باکس و پلی استیشن. داستان بازی در شهر راکون سیتی است و شما در نقش جیل ولنتاین ایفای نقش خواهید کرد. این بازی شامل دو بخش تک نفره (Single Player) و چند نفره (Multi Player) است. همچنین رده سنی +18 برای آن در نظر گرفته شده است.بهتر است یادآوری کنیم که شرکت سازنده این بازی محبوب Capcom است.

 بازی Resident Evil 3 remake بازی کامپیوتری جدید
 بازی Resident Evil 3 remake بازی کامپیوتری جدید

 

4- بازی Death Stranding

از بازی‌ هایی که به احتمال زیاد در سال 2020 منتشر می‌ شود، بازی Death stranding است. جالب است بدانید این بازی توسط کارگردان مشهور ژاپنی Hideo Kojima ساخته شده است. شما در این بازی نقش یک باربر را دارید که باید یکسری محموله‌ ها را جابه جا کنید، به مرور زمان شما باید مسیر ها و راه های ارتباطی را باز سازی کنید و از لوازم پیشرفته برای انتقال راحت تر محموله‌ ها و بسته ها استفاده کنید. در این بازی ، بازیگران مطرح و مشهوری همچون Norman Reedus، Mads Mikkelsen ایفای نقش کرده اند. شرکت سازنده Kojima Productions ، رده بازی را +18 اعلام کرده است. پلتفرم هایی که این بازی را اجرا میکنند : کامپیوتر و پلی استیشن4 معرفی شده اند.

بازی Death Stranding  بازی کامپیوتری جدید
بازی Death Stranding  بازی کامپیوتری جدید

 

5- بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Quarantine

دیگر شاهکاری که امسال باید از شرکت UbiSoft انتظار داشته باشیم بازی  Tom Clancy Rainbow Six است. از بازی‌ های محبوب آنلاین شوتر می‌ توان به Rainbow Six اشاره نمود، این بازی جذاب برای پلتفرم‌ های کامپیوتر، ایکس باکس و پلی استیشن منتشر خواهد شد، جالب است بدانید شما در این بازی باید با تیم سه نفره‌ ای که تشکیل می‌ دهید، با موجوداتی که جان انسان‌ ها را تهدید میکنند ، مقابله کنید و آنها را شکست دهید ، هنوز اطلاعات دقیق تری از گیم پلی و داستان اصلی بازی منتشر نشده است، اما به گفته‌ ی شرکت: این بازی قرار است که در سال 2020 منتشر شود. 

بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Quarantine بازی کامپیوتری جدید
بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Quarantine بازی کامپیوتری جدید

 

6- بازی Halo Infinite

بازی Halo Infinite یک بازی انحصاری شرکت مایکروسافت(Microsoft) می‌ باشد که فقط در پلتفرم‌های کامپیوتر و ایکس باکس قابل اجرا میباشد، سبک این بازی اول شخص شوتر می‌ باشد و میتوان گفت از بهترین بازی‌ های شوتر مایکروسافت به حساب می آید، Halo Inginite ششمین قسمت از مجموعه بازی‌های Halo می‌ باشد، این بازی شوتر در دو بخش تک نفره (Single Player) و چند نفره (Multi Player) قابل بازی است. همچنین بازی توسط شرکت 343 Industries ساخته شده است و قرار است که در سال 2020 منتشر شود.

بازی Halo Infinite بازی کامپیوتری جدید
بازی Halo Infinite بازی کامپیوتری جدید

7- بازی Dying Light 2

با ترسناک ترین بازی سال 2020 آشنا شوید !!! میتوان گفت بازی Dying Light 2 یک بازی آخرالزمانی است، شما در این بازی نقش یک پارکور کار حرفه ای را دارید که باید از دست زامبی‌ها فرار کند و یا دشمنان را به صورت مخفی از پا در بیاورد، این بازی در فصل بهار سال 1399 برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس و پلی استیشن منتشر خواهد شد. این بازی  ترسناک در دو بخش تک نفره (Single Player) و چند نفره (Multi Player) قابل بازی است. اگر به بازی‌های Survival علاقه مند هستید، این بازی را از دست ندهید. لازم به ذکر است شرکت سازنده این بازی Techland  است و رده سنی بازی را +18 اعلام کرده است.

بازی Dying Light 2  بازی کامپیوتری جدید
بازی Dying Light 2  بازی کامپیوتری جدید

بازی های کامپیوتری معرفی شده در سبک های متفاوت ، جذاب و ترسناک از بهترین بازی های سال 2020 انتخاب شده اند. با این حال تا پایان سال 2020 وقت زیادی باقی مانده است و قطعا شرکت ها و کمپانی های سازنده بازی ، محصولات خود را معرفی خواهند کرد و باید منتظر باشیم استدیو های بازی سازی چه بازی هایی را امسال معرفی میکنند. قطعا امسال نیز مانند سال های گذشته با بازی های کامپیوتری جدید و جذابی همراه خواهیم بود ، چرا که بازی GTA 6 نیز در این لیست خواهد بود. مجله تیجور اطلاعات مربوط به بازی های جدید را منتشر خواهد کرد.

مطلب مفید بود؟
5
3
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی