تهران

تصاویر زیبا از ساعت مچی مردانه برند کاسیو

آشنایی با برند ساعت مچی کاسیو
کاسیو یکی از برندهای مطرح و شناخته شده ی آسیایی در زمینه ساخت و تولید محصولات الکترونیکی و ساعت های مچی است مرکز فعالیت این شرکت در توکیوی ژاپن واقع شده است. این کمپانی ژاپنی با استفاده از دانش و فناوریهای دیجیتال و پیشرفته، خلاقیت ها و نوآوریهای بسیاری در انواع مدلهای ساعت های مچی بوجود آورده است.

برند ساعت مچی کاسیو

کاسیو (Casio) یکی از شرکت های  بین المللی فعال در عرصه ی ساخت ساعت و محصولات الکترونیکی است دفتر مرکزی این کمپانی واقع در منطقه ی شیبویا در توکیوی ژاپن است این شرکت سابقه ای بیش از نیم قرن در تولید و ساخت محصولات الکترونیکی و دیجیتالی مانند ساعت مچی مردانه دارد.

معرفی مارک کاسیو
ساعت مچی مردانه شیک 

تولیدات کاسیو محدود به تولید ساعت مچی نیست و در زمینه ساخت انواع مدل های متنوع تجهیزات الکترونیکی مانند: دوربین دیجیتال، پرینتر، ماشین حساب و کامپیوترهای اداری و ... نیز فعالیت دارد.

ساعت مچی برند کاسیو
ساعت مچی مردانه با بند فلزی

تاریخ تاسیس و پایه گذاری شرکت کاسیو به سال 1946 در ژاپن بر می گردد تادائو کاشیو مغز متفکر و موسس این شرکت ژاپنی است. کاسیو با توجه به تجربه ساخت قطعات محصولات الکترونیکی و موفقیت در بازار فروش آنها، فناوری و دانش فنی مربوط به محصولات دیجیتال را در بخش های دیگر مورد استفاده قرار داد. و با استفاده از این فناوری و دستاوردهای گذشته وارد بخش جدیدی در بازار شد و فعالیت خو درا در زمینه ی ساعت سازی شروع کرد.

آشنایی با مارک کاسیو
ساعت مچی مردانه دیجیتالی

در زمان شروع به کار کمپانی کاسیو برای ساخت ساعت، سوییسی ها بیشترین سهم را در صنعت ساعت سازی دنیا داشتند و ساعت های مکانیکی برند های سوییسی بیشترین عرضه و فروش را داشت.

ساعت مچی ساخت کاسیو
ساعت مچی مردانه دیجیتالی کاسیو

ساعت های دیجیتالی کاسیو بعد از تولید و عرضه به دلیل گران قیمت بودن  تنها بخش کوچکی از مشتریان را در اختیار داشت بنابراین پس از مدتی تولیدکنندگان تصمیم گرفتند که با تغییر روند خود، تولید انبوه و به صرفه، ساعت های دیجیتالی را در برنامه کاری خود بگنجانند تا بتوانند ساعت های خود را با قیمت های پایین تر و استراتژی بهتری عرضه کنند و در مقابل ساعت های مکانیکی رقبای سوییسی، ساعت های به روز خود را به فروش برسانند.

ساعت مچی برند کاسیو
ساعت مچی مردانه عقربه ای دیجیتالی دو زمانه

برند کاسیو توانست با استفاده از طراحی های نوآورانه، و افزایش تنوع محصولات خود و کاهش قیمت تمام شده توجهات زیادی را از سراسر جهان به خود جلب کند. آنها با ذکاوت و بهره گیری از تجربیات خود در حوزه ی بازاریابی، برند شناخته شده ی خود، و تزریق هدفمند سرمایه، به عنوان یک قدرت نوظهور در صنعت ساعت سازی دنیا ورود کرده و آنرا به تصاحب خود در آورند

ساعت های مچی برند
ساعت مچی مردانه G-Shock

این شرکت با تولید محصولات متنوع و با کیفیت در بازه ی قیمتی مختلف توانست موفقیت های زیادی برای برند خود به ارمغان بیاورد. و همچنین اولین شرکتی بود که ساعت های مچی مدل کوارتز را طراحی و تولید کرد.

ساعت مچی مارک کاسیو
ساعت مچی مردانه کوارتز

از نوآوریهای دیگر این کمپانی ژاپنی می توان به ساخت ساعت هایی با قابلیت نمایش همزمان دو منطقه زمانی، دما، فشار، ارتفاع و مجهز به GPS را عنوان کرد. یکی از اولین ساعت های مچی برند کاسیو ساعت دیجیتال، CASIOTRON نام داشت. که دارای یک تقویم کاملا اتوماتیک بود.

ساعت های برند مردانه
ساعت مچی مردانه جی شاک لاکچری

برند کاسیو گستره ی تولیدات خود در زمینه ساخت ساعت های مچی را افزایش داد و محصولات شاخصی از جمله G-Shock را درسال 1983 راهی بازار کرد. سری ساعت های مدل جی شاک از تولیدات زیر برند کاسیو است که بیشتر تمرکز و توان خود را به ساخت ساعت های مچی دیجیتال، اسپرت، چندکاره و گردشگری قرار داده است.

برند ساعت ساری کاسیو
جی شاک اسپرت دو زمانه کاسیو

 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی