تهران

مدلهای ساعت مچی+ تصاویر

مدلهای مختلف ساعت مچی
ساعت های مچی از زمان اختراع تا به امروز دچار تحول و دگرگونی های چشمگیری شده اند و مدلها و حتی کارکرد آنها دستخوش تغییر شده است و طراحی و تولید آنها به لحاظ سن و جنس استفاده کنندگان از هم تفکیک شده تا جایی که با توجه به موارد و موقعیت های استفاده از هم متمایز می شوند.

مدلهای ساعت مچی

ساعت مچی به انگلیسی Wristwatch گفته می شود. ساعت  از قدیمیترین ابداعات بشر بوده و وسیله ای برای نشان دادن زمان، اندازه گیری و نگهداری زمان می باشند نوع مچی ساعت در شکل اولیه دستبند بودند و غالبا زنان از آنها استفاده می کردند اولین ساعت های مچی برای آقایان در سال 1880 میلادی ساخته شدند.

ساعت مچی مدل های مختلف
انواع مدلهای ساعت مچی

امروزه ساعت ها جزء جدایی ناپذیر استایل زنان و مردان شیک پوش هستند و داشتن ساعت مچی لوکس و لاکچری از معیارهای سبک پوشش مدرن است ساعت های مچی دارای مدلهای متنوعی هستند که هر کدام از این مدلها برای ارضای نیازهای مشتریان طراحی شده اند و هر سبک و مدلی از آن مناسب برای پوشش در موقعیت های متفاوتی است. 

ساعت مچی مدل های مختلف
مدل ساعت مچی لاکچری


 اغلب مدلهای ساعت مچی به دو  دسته کلی تقسیم می شوند:

ساعت مچی رسمی و کلاسیک 

ساعت های مچی رسمی ساعت های ساده با بندهای چرم هستند با صفحه های کلاسیک و کاملا ساده که فقط ساعت و دقیقه و ثانیه را نشان می دهند.

ساعت مچی مدل های مختلف
ساعت مچی کلاسیک مردانه

ساعت های بند چرمی بیشتر با عنوان ساعت های رسمی و کلاسیک شناخته می شوند ولی بعضی از کمپانی ها و شرکت های سازنده هر دو مدل چرمی و فلزی را به عنوان ساعت کلاسیک و رسمی به مشتریان خود پیشنهاد می کنند ساعت بند چرم ساده وشیک بیشتر برای استایل های رسمی و نیمه رسمی مناسب است و یک ساعت با بند فلزی اغلب برای استایل های روزمره خوب و پسندیده است.
اگر فقط از یک مدل ساعت برای موقعیت های مختلف استفاده می کنید ساعتهای بند فلزی ساده بهترین گزینه برای شما هستند.

مدلهای ساعت مچی
ساعت مچی کلاسیک زنانه

طرفداران عمده ساعت های مچی مدل کلاسیک زنان و مردان میانسال هستند و این بیشتر به دلیل تمایل به انتخاب نوع پوشش رسمی در میان آنهاست. در این میان زنان یبشتر از مردان به استفاده از ساعت های مچی کلاسیک راغب هستند چون امروزه سبک پوشش رسمی و ساده در میان زنان طرفداران زیادی دارد.

ساعت مچی مدل های مختلف
ساعت های مچی کلاسیک

ساعت مچی اسپرت

این مدل از ساعت های مچی با داشتن صفحات گرد و بزرگ بیشتر مورد علاقه و دلخواه نسل جوان هستند و برای استفاده در استایل های رسمی مناسب نیستند و بیشتر در موقعیت های روزمره مورد استفاده قرار می گیرند ساعت های اسپرت اغلب دوام و کیفیت بالاتری دارندو بندهای آنها از پلاستیک مرغوب و منعطفی ساخته شده است.

ساعت مچی مدل های مختلف
ساعت مچی مدل اسپرت

در ساعت های اسپرت بخصوص از نوع مردانه علاوه بر نشانگر تاریخ و زمان قطب نما،کیلومتر شمار،ارتفاع سنج،GPS،و تکنولوژیهای دیگری ممکن است بکار رفته باشد این مدل از ساعت ها بیشتر برای استفاده ی افراد ماجراجو مناسب است و هم چنین به نوعی ساعت مچی پسرانه نیز محسوب می شود.
قیمت ساعت مچی اسپرت نسبت به مدل کلاسیک ارزانتر و و با قیمت های مناسبتری عرضه می شوند.

ساعت مچی مدل های مختلف
ساعت مدل اسپرت پسرانه

ساعت های مدل اسپرت به دلیل جذابیت در رنگ و طرحهای جوان پسند در میان دختران و پسران جوان خواهان زیادی دارد در این میان ساعت های اسپرت با استایل های فانتزی و طراحیهای خاص برای استفاده ی دختران جوان ساخته و تولید می شوند که در طراحی این مدل ها ظرافت بیشتری نسبت به مدل مردانه ی آن بکار رفته است.

مدلهای ساعت مچی+ تصاویر
ساعت اسپرت دخترانه

در جدیدترین مدل های ساعت های اسپرت ساعت هایی با بندهای ژله ای ساخته شده که به ساعت بند ژله ای معروف هستند و دارای صفحه ای گرد است و بدنه و بند این ساعت ها منحصرا در دو رنگ سفید و مشکی می باشد و بیشتر مناسب و دلخواه زنان و مردان جوان هست این مدل از ساعت ها با انعطاف و با دوام هستند و با داشتن طراحی ساده و منحصر به فرد و دارا بودن قابلیت ست شدن با انواع لباسهای مجلسی و اسپرت یک نوع پوشش مدرن و شیک محسوب می شود.

ساعت مچی مدل های مختلف
ساعت مچی با بند ژله ای

مدل دیگری از ساعت های مچی بنام ساعت های دیجیتال هم وجود دارند که زمان را به صورت دیجیتالی نمایش می دهند این ساعتها دارای موتورهای الکترونیکی هستند اصطلاح دیجیتال تنها به نحوه نمایش زمان روی نمایشگر ساعت اطلاق می شود.اولین ساعت دیجیتال در سال 1883 توسط یک مهندس اتریشی بنام Josef Pallweber اختراع شد.

ساعت مچی مدل های مختلف
ساعت مچی دیجیتال

لازم به ذکر است که ساعت های مدل کلاسیک و اسپرت جزء ساعت های آنالوگ محسوب می شوند به این معنی که با عقربه زمان را نمایش می دهند.

در پایان امیدواریم مطالب ارایه شده بتواند در انتخاب و خرید ساعت مناسب شما مفید باشد.
 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی