تهران

تصاویر زیبا از ساعت مچی مردانه برند سیکو

خرید ساعت مچی سیکو
سیکو یک کمپانی آسیایی از کشور ژاپن است که در لیست برندهای معروف دنیا در عرصه فعالیتهای مد و اکسسوریهای مربوط به آن قرار دارد و دارای محصولات با کیفیت و طراحی های هنرمندانه است و ساعت های مچی مردانه و زنانه آن به همراه دیگر محصولات جانبی تولید این شرکت در بازارهای جهانی تحت نام تجاری سیکو عرضه می شود

برند ساعت مچی سیکو

شرکت سیکو یک برند ساعت سازی ژاپنی است که حدود یک قرن سابقه ی فعالیت دارد. سیکو علاوه بر ساعت،تولیدات دیگری در حوزه ی دستگاههای الکترونیک، جواهرات و تجهیزات اپتیک هم دارد. اما بیشترین شهرت خود را مدیون ساعت هایش است که عمده ی آن دستاورد کمپین های گسترده ی رسانه ای است.

برندهای ساعت مچی مردانه
ساعت مچی مردانه مارک سیکو


استفاده سیکو از افراد دارای پرستیژ جهانی و شناخته شده در تبلیغات رسانه ای به طور چشمگیری معروفیت جهانی آن را افزایش داد و هم چنین همکاری و مشارکت آنها در همایش ها و مسابقات بزرگ جهانی مانند جام های جهانی و المپیک وجهه ی این برند را در جهان بیش از بیش بالا برد.

ساعت های مچی مردانه
ساعت مچی مردانه ساده و شیک

تاسیس و پایه گذاری 

کنیتارو هاتوری به عنوان مغز متفکر و مؤسس برند سیکو شناخته می شود او در 21 سالگی در سال 1881 یک شرکت ساعت سازی را تاسیس کرد که بعد ها تحت عنوان برند سیکو به فعالیت خود ادامه داد.

ساعت مچی مردانه برند
ساعت مچی با بند چرم مشکی


اولین ساعت های برند سیکو ساعت های جیبی با نام سیکوشا بودند که بعد ها به نسخه توسعه یافته و تکامل یافته تر ساعت های مچی تبدیل شدند و از دهه 1960 تمرکز کمپانی سیکو بیشتر بر روی ساخت و طراحی ساعت های کوارتز قرار گرفت که توانست خود را به عنوان برند شاخص در دوره خود مطرح کند و خود را به عنوان یکه تاز بازار معرفی کند.

ساعت مچی برند سیکو
ساعت مچی مردانه کوارتزی سیکو 
ساعت مچی مردانه
ساعت مچی مردانه شیک و زیبا

همچنین کمپانی  سیکو فعالیت خود را برای ساخت ساعت های مچی مجهزبه کرونومتر شروع کرد و حدود یک سال بعد از آن این نوع از ساعت ها را با استفاده از تبلیغات وسیع رسانه ای و اصول بازار یابی راهی بازار مصرف نمود که با موفقیت بسیار چشمگیری در عرصه رقابت با برند های سوئیسی قرار گرفت وتوانست با عرضه ساعت های مچی با قیمت پایین و کیفیت بالا نسبت به رقبای خود بازارها ی زیادی را در سطح جهانی تحت نفوذ خود قرار دهد.

ساعت مچی مردانه سیکو
ساعت مچی مردانه با بند استیل طلایی


شرکت سیکو که مبنای خود را بر اساس رقابت پذیری و تحیقیق و توسعه برای ساخت محصولات با کیفیت و قیمتهای بازار پسند وتکنولوزی روز آن زمان قرار داده بود توانست در سال 1965 اولین ساعت مخصوص غواصی را به بازار ژاپن معرفی کند که تا عمق 150 متری میتوانست در برابرفشار گرانشی آب مقاومت کند و نفوذ ناپذیری خود را در برابر آب نشان دهد.

ساعت مچی مردانه
ساعت مچی کرنوگراف مردانه


همچنین از دیگر نوآوری های برند سیکو می توان به ساخت ساعت های آنالوگی کوارتز مجهز به کرانوگراف یا به عبارتی کامپیوتر مچی اشاره کرد که توانایی ذخیره سازی اطلاعات واتصال به  جی پی اس یا همان سیستم موقعیت یاب جهانی اشاره کرد .

ساعت مچی برندسیکو
ساعت مچی مردانه آنالوگ سیکو


این شرکت در سالهای اخیرا تکنولوزی استفاده از هوش مصنوعی را هم به ساعت ها ی هوشمند خود اضافه کرده است که از مزیت های آن میتوان به استفاده از آن به عنوان پزشک همراه نام برد که با استفاده از اطلاعات ضربان قلب آگاهی لازم را از وضعیت جسمانی شخص اطلاع میدهد.

ساعت مچی برند سیکو
ساعت مچی خلبانی سیکو 
ساعت سازی مارک سیکو
ساعت مچی مردانه صفحه سفید با قاب طلایی


 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی